quote:Jongens kom kijken, de wagen staat voor
De dieven worden weggereden
Dan zie je de stumperds, hun handen geboeid
Die soms niet het ergste deden
Soms is het een jongen, lang werkeloos
Die 't deed daar hij niets kon verdienen
Vaak zie je de moeders aan het station
Die stil in een hoekje staan grienen
Refrein:
Lach nooit, als je die wagen ziet staan
Je kunt hen gerust wel betreuren
Denk maar alleen: wat hij heeft gedaan
Kan morgen mij ook gebeuren
Wat is het niet wreed als je loopt langs de straat
En overal zie je die weelde
Dan loop je te denken - hoe mooi rijk te zijn
Wat arm zijn wij dan toch, misdeelden
En als soms je kinderen vragen om brood
Je kunt hun ook dat niet eens geven
Dan steel je maar - want 't is voor je kind
Dat heeft toch het recht om te leven
Refrein
't Is altijd geen dief die de wagen ingaat
En da's natuurlijk weer het mooie
Het zijn soms die jongens, die geen dienst willen doen
En die ze de nor maar in gooien
Maar hij die vermoordt - en geld heeft, zo'n ploert
Hem wordt steeds die schande vermeden
Hij wordt echter niet met die wagen vervoerd
Maar in z'n eigen auto gereden
Refrein
Ja dat klopt, want meestal gaan ze vrijuit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:34 schreef DaveHarris het volgende:
We kunnen natuurlijk spreken van een incident als er Marokkanen aangehouden worden voor inbraak..![]()
We kunnen natuurlijk spreken van een incident als er een inbraak met foto in een krant verschijnt. Behalve natuurlijk als de dader een marokkaan is, dan behoort het op de voorpagina te komen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:34 schreef DaveHarris het volgende:
We kunnen natuurlijk spreken van een incident als er Marokkanen aangehouden worden voor inbraak..![]()
Lekker hakken op die kut-Marokkanen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:52 schreef JanPoedel het volgende:
En nu?
Welke andere 20. Ik denkdat nu inmiddels de spoeling dun begint te worden. Er zitten er nu zoveel vast dat het reservoir aan kutmarrokkanen inmiddels aardig uitgeput moet zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:46 schreef NightH4wk het volgende:
De andere 20 zijn ontsnapt?
Zou je zeggen he, maar misschien zijn het er toch geen handje vol.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Welke andere 20. Ik denkdat nu inmiddels de spoeling dun begint te worden. Er zitten er nu zoveel vast dat het reservoir aan kutmarrokkanen inmiddels aardig uitgeput moet zijn.
Het waren er immers toch altijd maar een handvol?
Kan. We kunnen natuurlijk ook spreken van het opkloppen van een inbraak tot schokkend landelijk nieuws.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:34 schreef DaveHarris het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Ik wil niet racistisch klinken, ofzo, hoor, maar wéér zijn het jongens met balkjes voor hun ogen!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Die arme ouders van Meki... zoveel van hun zonen in het gevang![]()
Ik snap ook niet waarom hier een topic aan gewijd moet worden, inbraken zijn schering en inslag en deze is niet speciaal volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kan. We kunnen natuurlijk ook spreken van het opkloppen van een inbraak tot schokkend landelijk nieuws.
Kan allemaal.
V.
Of we bagatelliseren het gebeuren, kan ook allemaal.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kan. We kunnen natuurlijk ook spreken van het opkloppen van een inbraak tot schokkend landelijk nieuws.
Kan allemaal.
Wat vind jij zo schokkend aan deze inbraak dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Of we bagatelliseren het gebeuren, kan ook allemaal.
Misschien zat meki er zelf bijquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Die arme ouders van Meki... zoveel van hun zonen in het gevang![]()
Dat het Marokkanen zijn, gebeurt bijna nooit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:22 schreef gelly het volgende:
Waarom is deze inbraak überhaupt relevant boven de 1000 andere per week ?
Heerlijk... ik ruik de sarcasme tot in maastrichtquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat het Marokkanen zijn, gebeurt bijna nooit.
Daarmee kun je harder wegrennen, dat leren ze al van huis uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
Weet iemand trouwens waarom marokkanen tegenwoordig alleen maar trainingsbroekjes met sokken erin aanhebben??![]()
Dat leerde ik op het pleintje met blikkie-trap.quote:
Ja, zo staan mensen van die afkomst meestal op de foto..... meestal ook nog in hun favoriete kleding..... zwart-wit-gestreepte overalsquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Ik wil niet racistisch klinken, ofzo, hoor, maar wéér zijn het jongens met balkjes voor hun ogen!
hahaha nee maar serieus. Al die marocs lopen allemaal in trainingsbroekjes, sokken erover heen getrokken, nike air max aan, daarboven een leren jasje met bontkraag of een witte gebreid jasje in de zomer met muts en bontkraag.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:59 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Daarmee kun je harder wegrennen, dat leren ze al van huis uit![]()
:S post ie 2x hetzelfde....quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Het is een uniform, en het is een garantie dat je zelf geen slachtoffer zal zijn van een misdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
hahaha nee maar serieus. Al die marocs lopen allemaal in trainingsbroekjes, sokken erover heen getrokken, nike air max aan, daarboven een leren jasje met bontkraag of een witte gebreid jasje in de zomer met muts en bontkraag.![]()
KUDDEDIEREN![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Mijn dinnetje doet soms een hoofddoekje om als ze nog laat de tram in Osdorp moet hebben, en niemand valt haar meer lastig![]()
Best triest dat het zo moetmaja het werkt wel
![]()
Dat er inbrekers bestaan die Marokkaans zijn??quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
ontzettend beangstigend vooral.
Weet je dat ik dit niet voor het eerst hoor?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Mijn dinnetje doet soms een hoofddoekje om als ze nog laat de tram in Osdorp moet hebben, en niemand valt haar meer lastig![]()
nee daarop had ik al een reactie gegeven. kijk maar even terug.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat er inbrekers bestaan die Marokkaans zijn??
Sorry.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee daarop had ik al een reactie gegeven. kijk maar even terug.
Het komt best veel voor... een aantal vriendinnen van mijn vriendin doen het ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Weet je dat ik dit niet voor het eerst hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |