Just dropped you an email (it's the mail from Melchior).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef digitalfrog het volgende:
[..]
By the way, if anywone has great tattoos and want to model for photography then drop me an email too.
Thx !
Ralph
Tattoo Bobquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef ivetje het volgende:
[afbeelding]
Dit teken heb ik op mijn rechter schouderblad staan. Laten doen bij Tattoo Bob in Rotterdam, later ook gratis daar laten in kleuren. Deed in het begin niet zoveel pijn, later wel toen ze telkens over hetzelfde stukje gingen. Ook bloedde ik als een rundWeet niet hoe dat kon, geen alcohol of wat dan ook op...
Wil eigenlijk nog wel een tattoo maar weet niet wat en waar...en mijn vriend vind het nix, dus moet er nog even over denken
Geluk...quote:
Nou ja, ten eerste de naam. En ten tweede tatoeëert hij in de ene kamer en verwijdert ie ze in een andere kamer. Kortom, iemand die enkel uit is op geld.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Geluk...
Wat is er mis met tattoo bob, heb geen problemen gehad ofzo en hij staat er mooi op vind ik
Goedzo! En hij doet het alleen maar voor het geld!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, ten eerste de naam. En ten tweede tatoeëert hij in de ene kamer en verwijdert ie ze in een andere kamer. Kortom, iemand die enkel uit is op geld.
Nix van gemerkt, zijn dochter heeft hem gezet bij me en ik vond het een erg prettige zaak. En tja, hij moet ook z'n geld verdienenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, ten eerste de naam. En ten tweede tatoeëert hij in de ene kamer en verwijdert ie ze in een andere kamer. Kortom, iemand die enkel uit is op geld.
Nou...kan niet zeggen dat het nou zo super is om een tattoo van een voetbalclub te nemen hoor. Strax gaan ze faillietquote:
En Elvis is al lang dood en mensen lopen nog steeds met een portret van hem rondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou...kan niet zeggen dat het nou zo super is om een tattoo van een voetbalclub te nemen hoor. Strax gaan ze failliet
Vind ik ook belachelijk...namen (of het nu je man, voetbalclub of idool is) vind ik stom...kinderen kan ik nog indeken, die blijven voor altijd, wie weet wat je idool uitspookt waardoor je hem/haar niet meer moet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef Nuek het volgende:
[..]
En Elvis is al lang dood en mensen lopen nog steeds met een portret van hem rond
Dat volwassen beslissen dit te doen moeten ze zelf weten, maar zo'n jong kind.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef digitalfrog het volgende:
Some pictures in case you missed the Amsterdam Convention:
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat volwassen beslissen dit te doen moeten ze zelf weten, maar zo'n jong kind.
Ik hoop dat 't een nepper is.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar ja, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat denk je zelfEr was een hok waarin kinderen gedumpt konden worden en die konden plaktattoos krijgen.
Dan nog heb ik daar weinig van gemerkt en een fatsoenlijke tattoo eraan overgehouden, maakt mij dus niet veel uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat dusDie man toont ook geen greintje begrip, en heeft zelf helemaal niks met tattoos.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat volwassen beslissen dit te doen moeten ze zelf weten, maar zo'n jong kind.
Ik hoop dat 't een nepper is.
Serieusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Tuurlijk
Hoewel ik eens een foto gezien heb van een mongool die serieus z'n kind liet tattooeren. Ik zal evn een plaatje zoeken.
Ah, hiero:
http://www.bmezine.com/tattoo/A50429/high/bmegl056497.jpg
Dat stond er niet bij, alleen dat het echt was en dat ze (diegene die het plaatje plaatste) het niet had gedaan en het ook debiel vond.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
SerieusWelke mongool heeft die tat dan ook gezet?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |