quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Je zal er maar tegenaan moeten kijken in bed
Ik snap 'm niet.quote:
Ik ook niet hoor, anders had je hem wel naast je bed gevonden ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:35 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.
Ik heb er geen last van.
Elke shop heeft wel zo'n boek of flash met de betekenissen erbij.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:45 schreef TheSorrow het volgende:
Aardig gek... ik wil ook nog wel een tattoo, kweet alleen niet precies wat, iets met of gotische letters, of chinese tekens, en dan op mijn arm, of iets met skulls ofzo op mn been....Maar ik wacht er nog wel ffies mee, aangezien ik absoluut nog geen idee heb wat ik precies wilIemand een site met chinese tekens incl betekenis trouwens?
Klein maar fijnquote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef turbootje1 het volgende:
vandaag een nieuwe tattoo laten zetten en de andere bij laten werken op de tattoobeurs in breda.
is beetje onduidelijke foto.
de linkse is bijgewerkt en rechts de nieuwe.( ja , ben helemaal gek van egypte)
[afbeelding]
Ah cool, hoe was de conventie?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef turbootje1 het volgende:
vandaag een nieuwe tattoo laten zetten en de andere bij laten werken op de tattoobeurs in breda.
is beetje onduidelijke foto.
de linkse is bijgewerkt en rechts de nieuwe.( ja , ben helemaal gek van egypte)
[afbeelding]
Yeps, zie OP voor meerquote:Op zondag 29 mei 2005 22:42 schreef turbootje1 het volgende:
was gezellig en heel erg druk.
Volgende week is ie toch in de RAI.
Misschien dat ik ook wel weer ga.
Een cirkel van hierogliefen zou best interessant kunnen zijn. Of niet per se een hele cirkel, hij kan ook open blijven *ideeen heeft*. Nogmaals, als je iets specifieks in hierogliefen wil hebben, gewoon even hier vragen, dan probeer ik wat voor je uitquote:Op maandag 30 mei 2005 12:22 schreef turbootje1 het volgende:
wat denken jullie?
ik wil graag om de twee tattoo's heen iets van een cirkel
of een cirkel van hierogliefen of een slang.
kan alleen geen keuze maken...
Heb je er al wat klaar?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Een cirkel van hierogliefen zou best interessant kunnen zijn. Of niet per se een hele cirkel, hij kan ook open blijven *ideeen heeft*. Nogmaals, als je iets specifieks in hierogliefen wil hebben, gewoon even hier vragen, dan probeer ik wat voor je uit
* innepin vindt stiekempjes het hele tattoo-artist gebeuren hartstikke interessant, dus tattoos proberen te ontwerpen vind ik leuk!
Dit wil ik ook!!quote:Op zondag 29 mei 2005 00:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik weet geen vertaalsite Nederlands-Chinees maar ik heb een keer op één of andere beurs m'n naam in het Chinees laten schrijven, laten controleren bij de plaatselijke Chinees en de klanken van mijn naam kwamen goed overeen met wat er op het blaadje stond. Naar de tattoo shop gegaan, laten verkleinen en nu staat m'n naam in 't Chinees boven m'n enkel.
[afbeelding]
http://www.nexternal.com/vegane/images/TattooBalmLg.jpgquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef TheSorrow het volgende:
Is die echt? Door t glimmen lijkt het namelijk niet zo
Ziet er gewoon fris gezet uit. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef TheSorrow het volgende:
Is die echt? Door t glimmen lijkt het namelijk niet zo
Klopt was inderdaad net gezetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:50 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ziet er gewoon fris gezet uit. Niets mis mee.
Heb je geen foto van iets dichterbij en hoe hij er nu uit ziet? (Die stond nl niet in je dirquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:57 schreef Nuek het volgende:
[..]
Heb je geen foto van iets dichterbij en hoe hij er nu uit ziet? (Die stond nl niet in je dir)
Tattoo eus in Leiden.. Volgende week heb ik weer een afspraak. Ben zeer tevreden over hem...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:10 schreef Nuek het volgende:
Vrij strak. Wie heeft em gezet bij je?
wat hierogliefen? of tattoos?quote:
Op mijn bovenrug (schouderbladen), een tribal van ongeveer 7 cm hoog en 20/25 cm breed.. Met de namen van mijn twee kids erin verwerkt... En eigenlijk wil ik er nog meer maar daar moet ik dan eerst goed over nadenken...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:24 schreef Nuek het volgende:
Eus is toch wel een van de besten van Nederland gewordenWat ga je doen volgende week?
Ik weet uit ervaring dat er best mensen geinteresseerd zijn in egyptisch gestylde tats. Misschien zou je eens een serietje kunnen maken van minimaal 6 A3 velletjes en dan eens kijken of je het kunt verkopen als flash.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:33 schreef innepin het volgende:
[..]
wat hierogliefen? of tattoos?Hierogliefen is op aanvraag. Ik teken heel veel, er zitten zat doodles bij die bedoeld zijn als tattoos. Verder heb ik de tattoo van mijn vriend ontworpen (stond in het vorige topic ergens) en die van een goede vriend, die deze week gezet gaat worden. Ik ga waarschijnlijk een tribal voor m'n vader in elkaar flansen. Erg leuk om te doen
maar goed ik heb totaal geen ervaring of benul wat ik aan het doen ben. Zou best meer willen weten.
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:32 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat er best mensen geinteresseerd zijn in egyptisch gestylde tats. Misschien zou je eens een serietje kunnen maken van minimaal 6 A3 velletjes en dan eens kijken of je het kunt verkopen als flash.De standaard dingetjes als het oog van Ra etc. staat bij de meeste shops wel in de boeken tussen blauw en geelgoud gekleurde flash. Wellicht een ideetje om eens te gaan snuffelen in een goeie shop om wat tekeningen te bekijken
quote:Op woensdag 1 juni 2005 05:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Klinkt goedik zal eens wat proberen. Dingen als "Ik hou van jou", "Ik hou van neuken/ bier" etcetera kan ik makkelijk doen, ik zou alleen niet weten wat ik nog meer zou kunnen schrijven.. Wat zou iemand in hierogliefen op z'n lichaam willen? Namen schrijven is moeilijk omdat het systeem geen klinkers heeft. hmm.
Bedankt voor de tip![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Dit wil ik ook!!![]()
(mijn naam in cineze tekens boven mijn enkel)
Ik heb er nu al 1 om mijn schouderblad, maar ik wil bovenstaande op mijn rechterenkel (buitenkant) en dan wil ik er ook nog een op mijn linkerborst, beetje naar boven. als jullie snappen wat ik bedoel!
Getverdemme wat een achterlijke manier van schrijven. Zit je w toets vast ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:09 schreef just_mii het volgende:
HaaaJ
Ik wil oowk un tattoo laten zettuh.. zo'n ster.. die een tijdje terug in deze topic stond die was rood/zwart ofzow.. maarw ik wil um dan gewoon zwart*en geen kleur;)* .. net zo als spike *van di-rect* maar ik weet dus niet waar.. ik d8 op me arm ofzoww.. marw is da wel leuk?! ennuh heeft iemand der een goed plaatje van?!
XxX me![]()
DoeHmAhnIeH. DeNk Tog DaT Ju PrObLEmE GaaT HebBU MeT DU MiNiMuhM LeEfTiJTTTTTTquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:09 schreef just_mii het volgende:
HaaaJ
Ik wil oowk un tattoo laten zettuh.. zo'n ster.. die een tijdje terug in deze topic stond die was rood/zwart ofzow.. maarw ik wil um dan gewoon zwart*en geen kleur;)* .. net zo als spike *van di-rect* maar ik weet dus niet waar.. ik d8 op me arm ofzoww.. marw is da wel leuk?! ennuh heeft iemand der een goed plaatje van?!
XxX me![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
DoeHmAhnIeH. DeNk Tog DaT Ju PrObLEmE GaaT HebBU MeT DU MiNiMuhM LeEfTiJTTTTTT![]()
Dat is toch gewoon een soort tatoebeurs?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:05 schreef ymme het volgende:
Van hoelaat tot hoelaat is dat morgen dan?
De rai in amsterdam ken ik wel! Het is hier alleen een tering eind vandaanquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:08 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wil je het adres ook nog weten?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
DoeHmAhnIeH. DeNk Tog DaT Ju PrObLEmE GaaT HebBU MeT DU MiNiMuhM LeEfTiJTTTTTT![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |