Daar kom je net iets te laat achter he. Wat een slecht gezet lelijk ding zeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef Xidori het volgende:
[afbeelding]
Die doos die hem heeft gezet,heeft het niet helemaal goed gedaan.
Dan moet je smeren, anders droogt alles nogal uit, en/of je gaat dood van de jeukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:42 schreef Lucy_Lucy het volgende:
Ik heb echter ook op een site gelezen dat de huid na een paar weken gaat "vervellen" en er korstjes op komen en dat je het dan niet meer in moet smeren. Weet iemand hier meer over/ ervaring mee?
Alvast bedankt!
Hij is lief, roosjes kan je nooit echt fout mee gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:09 schreef Lucy_Lucy het volgende:
Oke bedankt voor de tip
voor foto zie mijn [ url= Fotoboek van Lucy_Lucy
(Voor de duidelijkheid; hij zit op mijn bovenarm/ schouder)
http://browse.deviantart.com/designs/tattoos/quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef Augustina het volgende:
Weet iemand een site waar je voorbeelden van tattoos online kunt bekijken? Ik zoek iets met het godinnenteken erin.
ik hoop dat ik hier de sfeer niet mee verpest, maar Kitty heeft haar strikje langst de andere kant van haar hoofd. Haar zusje Mimi heeft het strikje aan de rechterkant. *gaat ergens anders mierenneuken*quote:Op zondag 17 april 2005 16:05 schreef Webkim het volgende:
Over Hello Kitty's gesproken
Mijn tattootje nog maar eens spammen.
[afbeelding]
Hij zit er nu een jaar of twee en ik ben nog steeds boel blij.
Thanxquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hij is lief, roosjes kan je nooit echt fout mee gaan
Niet te veel smeren he.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:23 schreef Lucy_Lucy het volgende:
[..]
Thanx
Ik heb net even zalf gehaald en heb al flink zitten smeren![]()
Thx.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
http://browse.deviantart.com/designs/tattoos/
http://www.bmezine.com/tattoo/flash/index.html
Ja, en je herinnert me er aan dat ik nog een goede foto van m'n andere zou maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:45 schreef Lucy_Lucy het volgende:
Hahah ik zal het onthouden
De tattoo in je usericon, is die van jezelf? Erg gaaf iig
Oeh mooi!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:55 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Mijn nieuwste tattoo, gisteren gezet.
[afbeelding]
Foto is met telefoon genomen, dus niet zo duidelijk
Bloemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:55 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Mijn nieuwste tattoo, gisteren gezet.
[afbeelding]
Foto is met telefoon genomen, dus niet zo duidelijk
Zal morgen ff proberen met de cam van mijn broer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:33 schreef BettyB het volgende:
Heel mooi hoor! Maar kan je nog een betere foto maken, ben namelijk erg benieuwd naar de details!![]()
Volgende maand is de Amsterdam Tattoo Conventie. Als je daarheen gaat kun je je tattoo door 1 van de beste tattoeerders ter wereld laten zetten. Er komen vast en zekers weer goeie artiestenquote:
Oooh vertel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:18 schreef Nuek het volgende:
[..]
Volgende maand is de Amsterdam Tattoo Conventie. Als je daarheen gaat kun je je tattoo door 1 van de beste tattoeerders ter wereld laten zetten. Er komen vast en zekers weer goeie artiesten
quote:
Oh niet naar gekeken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef Nuek het volgende:
3 - 4 - 5 juni
Conventie in de RAI te Amsterdam
Org. Stichting Tattoo Conventie Amsterdam.
Info: tel. 06-21 676 209
www.tattooconventionamsterdam.nl
*uit de OP
Thanx... die lijst zocht ik toevallig ook netquote:
Dat Asian/stuff is echt niet is voor mij. Dat Apocalypse ziet er mooi uit zeg. Ik vind portraits altijd erg ´eng´ omdat ze vaak in in verhouding of gewoon lelijk zijn, maar deze zijn netjes zeg!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:50 schreef Nuek het volgende:
Ik ben gek van Horiwaka en Studio REN. En de rest van de 'aziaten' die komen zijn ook zeker niet mis!
Verder Bad Bones, Apocalypse, House of Pain (:) ), Eus, Ink Junkies (vorig jaar ook al eens met bewondering bekeken) & Hautnah. En ik zie nog wel meer interessante namen. Mijn favo's komen niet zag ik net... Helaas ... Maarja die heb ik vorige jaar 2x mogen aanschouwen dus.. Komt vast wel weer
Ik kan alles wel waarderen mits strak gezet en van sommigen kan ik echt genieten om naar te kijken. Mooi vinden of iets zelf willen hebben vind ik wel verschillend. Ik ga echt voor de new & old school.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat Asian/stuff is echt niet is voor mij. Dat Apocalypse ziet er mooi uit zeg. Ik vind portraits altijd erg ´eng´ omdat ze vaak in in verhouding of gewoon lelijk zijn, maar deze zijn netjes zeg!
herpes?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:51 schreef Lucy_Lucy het volgende:
He, heb ik zo goed lopen smeren elke dag, heb ik nu toch velletjes....
Bunkertattoo is ok in mijn lijstjequote:Op maandag 23 mei 2005 10:09 schreef turbootje1 het volgende:
vraagje:
wie kent er bunkertattoo in breda?
zetten die mooie tattoo's?
Ik wil nl binnekort eentje bijzetten.
Mijn vorige heb ik laten zetten bij Fine Tattoo Works, maar deze vind ik mislukt.
Hij is wel mooi, maar niet zo als ik hem wilde.
Oorzaak geloof ik niet maar het zou best kunnen dat als je urenlang achter elkaar in een ongemakkelijke of ongebruikelijke positie zit klachten verergeren.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:20 schreef cosmick het volgende:
Ik heb ook ff een vraag. Ik heb vorig jaar zomer een tattoo laten zetten bij Gerrit's Tattoo in Zwolle. Hij had al eens eerder een tattoo bij mij gezet, waar ik tevreden over was.
Eigenlijk gelijk na het zetten van de tattoo op mijn linkerbovenarm kreeg ik een slijmbeursontsteking in mijn linkerelleboog. En daar heb ik nog steeds veel last van. Mijn huisarts gaf het zetten van de tattoo gelijk als oorzaak van de onsteking aan, maar later dacht ie dat het ook nog wel eens rsi kon zijn.
Nu wil ik binnenkort de tattoo op mijn rechterarm laten bijwerken.. maar ik zit uiteraard niet te wachten op nog een slijmbeursonsteking.. wat denken jullie, kan het zetten van een tattoage uberhaupt zoiets veroorzaken?
Als de ontsteking gelijk is ontstaan na het zetten van de tattoo lijkt me het voor de hand liggen dat dat er iets mee te maken heeft. Wat er dan is gebeurd is dat door het tattooeren bacterien in de slijmbeurs zijn gekomen wat tot infectie heeft geleidt. De kans dat dit nog een keer gebeurt is net zo groot als bij je eerste tattoo, mij lijkt dat dit niets te maken heeft met aanleg. Zit de tattoo dicht bij je gewrichten? Dicht bij je elleboog? Dan lijkt de kans me hoger.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:20 schreef cosmick het volgende:
Ik heb ook ff een vraag. Ik heb vorig jaar zomer een tattoo laten zetten bij Gerrit's Tattoo in Zwolle. Hij had al eens eerder een tattoo bij mij gezet, waar ik tevreden over was.
Eigenlijk gelijk na het zetten van de tattoo op mijn linkerbovenarm kreeg ik een slijmbeursontsteking in mijn linkerelleboog. En daar heb ik nog steeds veel last van. Mijn huisarts gaf het zetten van de tattoo gelijk als oorzaak van de onsteking aan, maar later dacht ie dat het ook nog wel eens rsi kon zijn.
Nu wil ik binnenkort de tattoo op mijn rechterarm laten bijwerken.. maar ik zit uiteraard niet te wachten op nog een slijmbeursonsteking.. wat denken jullie, kan het zetten van een tattoage uberhaupt zoiets veroorzaken?
De oorzaak ligt eerder bij overbelasting dan bij bacterieen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
Als de ontsteking gelijk is ontstaan na het zetten van de tattoo lijkt me het voor de hand liggen dat dat er iets mee te maken heeft. Wat er dan is gebeurd is dat door het tattooeren bacterien in de slijmbeurs zijn gekomen wat tot infectie heeft geleidt. De kans dat dit nog een keer gebeurt is net zo groot als bij je eerste tattoo, mij lijkt dat dit niets te maken heeft met aanleg. Zit de tattoo dicht bij je gewrichten? Dicht bij je elleboog? Dan lijkt de kans me hoger.
Tattoo zit op linkerboven arm dus zit niet zo gek veel verwijderd van elleboog. 't Is was ook echt een zichtbare ontsteking (bobbel op elleboog).quote:Op maandag 23 mei 2005 12:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
Als de ontsteking gelijk is ontstaan na het zetten van de tattoo lijkt me het voor de hand liggen dat dat er iets mee te maken heeft. Wat er dan is gebeurd is dat door het tattooeren bacterien in de slijmbeurs zijn gekomen wat tot infectie heeft geleidt. De kans dat dit nog een keer gebeurt is net zo groot als bij je eerste tattoo, mij lijkt dat dit niets te maken heeft met aanleg. Zit de tattoo dicht bij je gewrichten? Dicht bij je elleboog? Dan lijkt de kans me hoger.
Ik ben rechts en mijn armproblemen begonnen met uitval aan de linkerkant dus erg raar is het niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zit heel veel achter mijn pc, maar ik muis bijvoorbeeld met rechts .. dus je zou denken dat die arm het meest wordt belast. Maar de ontsteking zat dus links.
Anyway, ik vind aan de ene kant dus wel een risico als ik mijn rechterarm weer laat tattoėren ..
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |