quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Je zal er maar tegenaan moeten kijken in bed
Ik snap 'm niet.quote:
Ik ook niet hoor, anders had je hem wel naast je bed gevonden ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:35 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.
Ik heb er geen last van.
Elke shop heeft wel zo'n boek of flash met de betekenissen erbij.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:45 schreef TheSorrow het volgende:
Aardig gek... ik wil ook nog wel een tattoo, kweet alleen niet precies wat, iets met of gotische letters, of chinese tekens, en dan op mijn arm, of iets met skulls ofzo op mn been....Maar ik wacht er nog wel ffies mee, aangezien ik absoluut nog geen idee heb wat ik precies wilIemand een site met chinese tekens incl betekenis trouwens?
Klein maar fijnquote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef turbootje1 het volgende:
vandaag een nieuwe tattoo laten zetten en de andere bij laten werken op de tattoobeurs in breda.
is beetje onduidelijke foto.
de linkse is bijgewerkt en rechts de nieuwe.( ja , ben helemaal gek van egypte)
[afbeelding]
Ah cool, hoe was de conventie?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef turbootje1 het volgende:
vandaag een nieuwe tattoo laten zetten en de andere bij laten werken op de tattoobeurs in breda.
is beetje onduidelijke foto.
de linkse is bijgewerkt en rechts de nieuwe.( ja , ben helemaal gek van egypte)
[afbeelding]
Yeps, zie OP voor meerquote:Op zondag 29 mei 2005 22:42 schreef turbootje1 het volgende:
was gezellig en heel erg druk.
Volgende week is ie toch in de RAI.
Misschien dat ik ook wel weer ga.
Een cirkel van hierogliefen zou best interessant kunnen zijn. Of niet per se een hele cirkel, hij kan ook open blijven *ideeen heeft*. Nogmaals, als je iets specifieks in hierogliefen wil hebben, gewoon even hier vragen, dan probeer ik wat voor je uitquote:Op maandag 30 mei 2005 12:22 schreef turbootje1 het volgende:
wat denken jullie?
ik wil graag om de twee tattoo's heen iets van een cirkel
of een cirkel van hierogliefen of een slang.
kan alleen geen keuze maken...
Heb je er al wat klaar?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Een cirkel van hierogliefen zou best interessant kunnen zijn. Of niet per se een hele cirkel, hij kan ook open blijven *ideeen heeft*. Nogmaals, als je iets specifieks in hierogliefen wil hebben, gewoon even hier vragen, dan probeer ik wat voor je uit
* innepin vindt stiekempjes het hele tattoo-artist gebeuren hartstikke interessant, dus tattoos proberen te ontwerpen vind ik leuk!
Dit wil ik ook!!quote:Op zondag 29 mei 2005 00:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik weet geen vertaalsite Nederlands-Chinees maar ik heb een keer op één of andere beurs m'n naam in het Chinees laten schrijven, laten controleren bij de plaatselijke Chinees en de klanken van mijn naam kwamen goed overeen met wat er op het blaadje stond. Naar de tattoo shop gegaan, laten verkleinen en nu staat m'n naam in 't Chinees boven m'n enkel.
[afbeelding]
http://www.nexternal.com/vegane/images/TattooBalmLg.jpgquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef TheSorrow het volgende:
Is die echt? Door t glimmen lijkt het namelijk niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |