Ik ben ook even geweest op zich verschilde het niet zo gek veel met vorig jaar...... en degene waarvoor ik extra vroeg was vertrokken deed op het laatste moment toch geen presentatie... (molly)quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vandaag en morgen nog de Tattoo Convention Amsterdam in de Rai.....misschien kan je d'r leuke ideeën opdoen..
www.tattooconventionamsterdam.nl
Ik ga vanmiddag ff kijken...jullie ook?
Ik ben gisteren ook geweest, toch een beetje zonde van mn geldquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vandaag en morgen nog de Tattoo Convention Amsterdam in de Rai.....misschien kan je d'r leuke ideeën opdoen..
www.tattooconventionamsterdam.nl
Ik ga vanmiddag ff kijken...jullie ook?
Wat een verminkingen zeg.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef digitalfrog het volgende:
Some pictures in case you missed the Amsterdam Convention:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit geklieder op die lichamen is echt mooi volgens jou?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat dacht je moeder vast ook toen je voor het eerst uit dat donkere gat kroopKom op zeg.
Waar zie jij geklieder?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit geklieder op die lichamen is echt mooi volgens jou?
Zelfontplooiing, zelfverrijking, mensen met een kop vol smerige plaatjes, mensen die spikes op hun kop planten, die armen bij hun tweelingbroer aanplanten, ik vind het allemaal even prachtig en fascinerend!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit geklieder op die lichamen is echt mooi volgens jou?
Af en toe zie ik in deze topics wel een geslaagde tattoo, maar die foto's van die Amsterdam Tattoo Convention vind ik toch wel het toppunt van verminking. Echt niet mooi meer, naar mijn mening.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zelfontplooiing, zelfverrijking, mensen met een kop vol smerige plaatjes, mensen die spikes op hun kop planten, die armen bij hun tweelingbroer aanplanten, ik vind het allemaal even prachtig en fascinerend!
Dat is jouw mening en dat mag. Ik zie het als Human Canvas en kijk naar de technieken en uitvoering. Dit zijn over het algemeen hoog niveau kunstwerken. Het gaat verder dan alleen maar schoonheid in mijn optiek.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Af en toe zie ik in deze topics wel een geslaagde tattoo, maar die foto's van die Amsterdam Tattoo Convention vind ik toch wel het toppunt van verminking. Echt niet mooi meer, naar mijn mening.
Qua techniek is het natuurlijk wel hoogstaand en het tatoeeren an sich is best een kunst te noemen. Op 'n lichaam zoals op deze plaatjes is het echter geen gezicht, hoewel het vakmanschap best hoogstaand is. Die dingen wil ik hierbij toch wel even onderscheiden. Dat ik het geen gezicht vind op die foto's, wil niet zeggen dat het geen vakmanschap is van die tattoo-artiesten.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat mag. Ik zie het als Human Canvas en kijk naar de technieken en uitvoering. Dit zijn over het algemeen hoog niveau kunstwerken. Het gaat verder dan alleen maar schoonheid in mijn optiek.
Wees blij dat er mensen zijn die zich durven onderscheiden.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Qua techniek is het natuurlijk wel hoogstaand en het tatoeeren an sich is best een kunst te noemen. Op 'n lichaam zoals op deze plaatjes is het echter geen gezicht, hoewel het vakmanschap best hoogstaand is. Die dingen wil ik hierbij toch wel even onderscheiden. Dat ik het geen gezicht vind op die foto's, wil niet zeggen dat het geen vakmanschap is van die tattoo-artiesten.
Onderscheiden doen ze zich zeker, ik vind het echter geen gezicht.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wees blij dat er mensen zijn die zich durven onderscheiden.
Dat had je al gezegd. Over smaak blijft te twisten.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onderscheiden doen ze zich zeker, ik vind het echter geen gezicht.
Sieto en Jeroen !!!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef digitalfrog het volgende:
Dat zeker, al denk ik dat het gros van de ouders de kids liever niet zo thuis ziet komen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd. Over smaak blijft te twisten.
Leef jij voor je ouders dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zeker, al denk ik dat het gros van de ouders de kids liever niet zo thuis ziet komen.
Als je het intypt op google heb je het al...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:01 schreef Anitra het volgende:
Weet iemand toevallig of de tattoo studio op de voorstraat in Utrecht een website heeft?
weet niet mee hoe het heet
Nee, maar je weet wel wat er wordt bedoeld neem ik aan.quote:
Do you know them ? Feel free to send them my email address and I will email the pic !quote:
I would love to, but your e-mail adress isn't listed in your profile...feel free to send me an e-mail.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:21 schreef digitalfrog het volgende:
[..]
Do you know them ? Feel free to send them my email address and I will email the pic !
Cheers
Ralph
It's on the frame of my pictures but it's too small to read in this forum indeed: digitalfrog@gmail.comquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
I would love to, but your e-mail adress isn't listed in your profile...feel free to send me an e-mail.
I saved the pictures and sent them to Yugentattoo by e-mail.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef digitalfrog het volgende:
[..]
It's on the frame of my pictures but it's too small to read in this forum indeed: digitalfrog@gmail.com
By the way, if anywone has great tattoos and want to model for photography then drop me an email too.
Thx !
Ralph
Just dropped you an email (it's the mail from Melchior).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef digitalfrog het volgende:
[..]
By the way, if anywone has great tattoos and want to model for photography then drop me an email too.
Thx !
Ralph
Tattoo Bobquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef ivetje het volgende:
[afbeelding]
Dit teken heb ik op mijn rechter schouderblad staan. Laten doen bij Tattoo Bob in Rotterdam, later ook gratis daar laten in kleuren. Deed in het begin niet zoveel pijn, later wel toen ze telkens over hetzelfde stukje gingen. Ook bloedde ik als een rundWeet niet hoe dat kon, geen alcohol of wat dan ook op...
Wil eigenlijk nog wel een tattoo maar weet niet wat en waar...en mijn vriend vind het nix, dus moet er nog even over denken
Geluk...quote:
Nou ja, ten eerste de naam. En ten tweede tatoeëert hij in de ene kamer en verwijdert ie ze in een andere kamer. Kortom, iemand die enkel uit is op geld.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Geluk...
Wat is er mis met tattoo bob, heb geen problemen gehad ofzo en hij staat er mooi op vind ik
Goedzo! En hij doet het alleen maar voor het geld!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, ten eerste de naam. En ten tweede tatoeëert hij in de ene kamer en verwijdert ie ze in een andere kamer. Kortom, iemand die enkel uit is op geld.
Nix van gemerkt, zijn dochter heeft hem gezet bij me en ik vond het een erg prettige zaak. En tja, hij moet ook z'n geld verdienenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, ten eerste de naam. En ten tweede tatoeëert hij in de ene kamer en verwijdert ie ze in een andere kamer. Kortom, iemand die enkel uit is op geld.
Nou...kan niet zeggen dat het nou zo super is om een tattoo van een voetbalclub te nemen hoor. Strax gaan ze faillietquote:
En Elvis is al lang dood en mensen lopen nog steeds met een portret van hem rondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou...kan niet zeggen dat het nou zo super is om een tattoo van een voetbalclub te nemen hoor. Strax gaan ze failliet
Vind ik ook belachelijk...namen (of het nu je man, voetbalclub of idool is) vind ik stom...kinderen kan ik nog indeken, die blijven voor altijd, wie weet wat je idool uitspookt waardoor je hem/haar niet meer moet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef Nuek het volgende:
[..]
En Elvis is al lang dood en mensen lopen nog steeds met een portret van hem rond
Dat volwassen beslissen dit te doen moeten ze zelf weten, maar zo'n jong kind.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef digitalfrog het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat volwassen beslissen dit te doen moeten ze zelf weten, maar zo'n jong kind.
Ik hoop dat 't een nepper is.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar ja, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat denk je zelfEr was een hok waarin kinderen gedumpt konden worden en die konden plaktattoos krijgen.
Dan nog heb ik daar weinig van gemerkt en een fatsoenlijke tattoo eraan overgehouden, maakt mij dus niet veel uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat dusDie man toont ook geen greintje begrip, en heeft zelf helemaal niks met tattoos.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat volwassen beslissen dit te doen moeten ze zelf weten, maar zo'n jong kind.
Ik hoop dat 't een nepper is.
Serieusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Tuurlijk
Hoewel ik eens een foto gezien heb van een mongool die serieus z'n kind liet tattooeren. Ik zal evn een plaatje zoeken.
Ah, hiero:
http://www.bmezine.com/tattoo/A50429/high/bmegl056497.jpg
Dat stond er niet bij, alleen dat het echt was en dat ze (diegene die het plaatje plaatste) het niet had gedaan en het ook debiel vond.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
SerieusWelke mongool heeft die tat dan ook gezet?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |