Ja dat was de NOS geloof ik. Die komen vandaag ook met hele nieuwe sites. En via teletekst is dat dan weer verbonden aan dat crux.quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:29 schreef de_priester het volgende:
was toch een hele tijd terug ook al een melding van een crew lid die benaderd werd door die mensen, over "hoe jullie het nou doen"
fabeltjeskrant?quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:49 schreef the_disheaver het volgende:
Echt lelijk...
*Sinds wanneer interesseren 5-jarigen zich voor het nieuws?*
de omroepen hebben er "zeer hoge verwachtingen" van, en bij de omroepen zit veel geld zoals we weten, dus zullen er wel de nodige miljoenen in die site gepompt worden om succes te forceren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:54 schreef frankium het volgende:
Dan moeten ze niet met een in MS Frontpage gemaakte site aankomen zetten. Een schande als je dit als concurrentie ziet!
Miljoenen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de omroepen hebben er "zeer hoge verwachtingen" van, en bij de omroepen zit veel geld zoals we weten, dus zullen er wel de nodige miljoenen in die site gepompt worden om succes te forceren.
Voor de helft dan...quote:
hmm tijd om over te stappen..quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:07 schreef XiChico het volgende:
Lelijke site, irritante menu's .. en ik heb het niet zo op sites van de overheid, die willen je iets leren
[afbeelding]
Wel mooie crewmember daar
mooi? enige mooie is die pijpmond van der...voor de rest doet ze pijn aan mijn mogen, net als die site ..gadverdamme zegquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:07 schreef XiChico het volgende:
Lelijke site, irritante menu's .. en ik heb het niet zo op sites van de overheid, die willen je iets leren
[afbeelding]
Wel mooie crewmember daar
gesjesde kunstacedemie studentjesquote:KruX.nl is op een bijzondere manier tot stand gekomen. In alle fasen van het realisatieproces zijn studenten van diverse scholen en studierichtingen betrokken geweest. Hieronder volgt een overzicht van de scholen waarmee samen is gewerkt:
- HKU (Hogeschool voor de Kunsten Utrecht)
- HvA (Hogeschool van Amsterdam)
- InHolland
- HvU (Hogeschool van Utrecht)
HKU
Studenten van de studierichting Interaction Design hebben getekend voor het ontwerp en de bouw van het bollenforum, een uniek concept voor het visualiseren van forumdiscussies.
ahaquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:30 schreef RM-rf het volgende:
Op dat design zijn een paar 30-jarige reclame-bureau-artdirectorretjes helemaal 'waus' gegaan ..
waarschijnlijk hebben ze, analoog aan Giel Beelen gedacht, eens kijken wat doet, explosion gebruiken terwijl je je werk probeert uit te voeren ...
En de omroepbazen dachten vervrolgens: 'ah, dus zo ziet een jongerensite eruit...' en geloofden dat, dat ze het zelf niet konden volgen was geen punt, want jongeren zijn immers gewend aan een heel onrustig beeld ...
Uiteindelijk vind ik het resultaat er dus absoluut niet uitzien als Fok!, alhoewel het concept er na in de buurt komt, maar qua gebruiksvriendelijkheid kiest men waarschijnlijk eerder voor Fok!...
overigens ook het werkelijke community-aspect is zeer ondergewaardeerd op die site: geen echt duidelijke reden om je als gebruiker aan te melden, geen directe reageer mogelijkheid ...
edit:
ah ik zie het http://www.krux.nl/generalinfo.asp?lIntEntityId=18&mute=off
[..]
gesjesde kunstacedemie studentjes
dat krijh je ervan als je dat soort warrige kunstenaar types er op los laat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een drukke geforceerd-hippe layout.
Krux
Fok!![]()
ok, wie gaat Krux platleggen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een drukke geforceerd-hippe layout.
Krux
Fok!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |