quote:Beenhakker bondscoach Trinidad & Tobago
Leo Beenhakker, door velen gewenst als nieuwe technisch directeur, zal dat zeker niet worden. Hij werd gisteren aangesteld als bondscoach van Trinidad and Tobago. Vooralsnog zal hij geen assistenten meenemen zo lijkt het, David Nakhid and Russell Latapy zijn voor die functie aangesteld.
Ik ook een paar dagen terugquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:33 schreef Lionheaad het volgende:
Zo, net aangemeld bij MrBookmaker. iemand nog goede tips??
quote:Het forum is succesvol van de server verwijderd.
Voor vanavond:quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:33 schreef Lionheaad het volgende:
Ik had een 1 keer cachback. Ingezet op PSV 2-0 Utrecht 7.00quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor vanavond:
01-04-2005 20:00:00 Sittard - TOP Oss / 1X2 / TOP Oss 2.40
01-04-2005 20:00:00 Helmond Sport - Emmen / 1X2 / Helmond Sport 1.35
01-04-2005 20:00:00 Heracles - Volendam / 1X2 / Heracles 1.62
01-04-2005 20:00:00 Apeldoorn - Cambuur / 1X2 / Apeldoorn 1.80
Bij een cashback zou ik wat meer wedstrijden pakken, je krijgt het sowieso terug als het misgaat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik had een 1 keer cachback. Ingezet op PSV 2-0 Utrecht 7.00
Niet gewonnen geld terug....
Had m'n cashback bet nooit voor een "correct score bet gebruikt"quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik had een 1 keer cachback. Ingezet op PSV 2-0 Utrecht 7.00
Niet gewonnen geld terug....
Bjorooooo is de volgende, Bjorooooooooooooo is de volgende, Bjoro is de volgende lalalalalalaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:18 schreef Bjoro het volgende:
Telt ook mee met de paus !
JIj hebt radio 538 aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:23 schreef Noca het volgende:
Leuk mopje op de radio.
Een juf vraagt aan haar klas wat voor werk hun vaders doen. Op een gegeven moment is er een jongetje aan de beurt en die zegt: "Mijn vader is paaldanser in een gay club"
De juf schrikt zich rot en vraagt snel een volgende leerling in de hoop dat niemand het gehoord heeft. Na de les roept de juf het jongetje bij zich en vraagt: "Wat je zei, over je vader, is dat echt waar?" Zegt dat jongetje: "Nee, maar mijn vader is keeper van Ajax en ik schaam me zo..."
![]()
Hehe, kloptquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj hebt radio 538 aan![]()
Hoorde hem daar op namelijk
vergeet je morgen niet de groeten te doen ?
oke succes!quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Hehe, klopt
Ik zal er aan denken morgen, nu eerst naar mn afspraak toe!
hehe dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Voor mn stage! Even het een en ander bespreken, hoop dat alles goed is..
*ole oleeeeet nog ff mee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:20 schreef PyTh het volgende:
Bjorooooo is de volgende, Bjorooooooooooooo is de volgende, Bjoro is de volgende lalalalalalaaaaaaaaaaaaa![]()
alsof Maarten Stekelenburg z'n kind al op school zitquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:23 schreef Noca het volgende:
Leuk mopje op de radio.
Een juf vraagt aan haar klas wat voor werk hun vaders doen. Op een gegeven moment is er een jongetje aan de beurt en die zegt: "Mijn vader is paaldanser in een gay club"
De juf schrikt zich rot en vraagt snel een volgende leerling in de hoop dat niemand het gehoord heeft. Na de les roept de juf het jongetje bij zich en vraagt: "Wat je zei, over je vader, is dat echt waar?" Zegt dat jongetje: "Nee, maar mijn vader is keeper van Ajax en ik schaam me zo..."
![]()
Mooi zo, eind Juni kan er weer iemand een bannertje maken dusquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*ole oleeeeet nog ff mee.
gisteren is moeders weer bij het geboortecentrum geweest, alles was picobello, nog een weekje of 13.
Die heeft alleen maar dochtersquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alsof Maarten Stekelenburg z'n kind al op school zit![]()
je snapt toch ook wel dat dit eigenlijk het zoontje van Lodewijks is
serieus niet !quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:53 schreef PyTh het volgende:
Mooi zo, eind Juni kan er weer iemand een bannertje maken dus
Maar jullie weten dus nog echt niet wat het gaat worden?
tja dan blijft er toch niets anders over dan Zoetebier !quote:
De bannertjes zijn op !quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:55 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zou eigenlijk wel een mooi HBC bannertje willen, een witte met oranje en zwart
en dat was ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:58 schreef Suijk het volgende:
Hodver.
Ben in de eerste 1-april grap getrapt dit jaar...
dan doen we het toch gewoon niet !!!quote:
Een mailtje van de directrice, dat er een noodzakelijke kamerwijziging moest komen en dat de verhuisdozen klaar stonden.quote:
en je had al 1 doos vol toen je de datum zag ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een mailtje van de directrice, dat er een noodzakelijke kamerwijziging moest komen en dat de verhuisdozen klaar stonden.
Daar hebben we het afgelopen jaar zoveel gezeik mee gehad, dat het niet eens onrealistisch was.
Nee, was bezig een mailtje terug te tikken, toen zag ik de datum.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en je had al 1 doos vol toen je de datum zag ?
toen hield jij natuurlijk wijzelijk je mondquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Nee, was bezig een mailtje terug te tikken, toen zag ik de datum.
Andere collega's begonnen wel meteen te wanhopen.
*kijkt...huh....nee hoorquote:
quote:01 April 2005 10:26
Vaticaan voorbereid op dood paus
ROME De toestand van de paus is zeer zorgwekkend, meldt het Vaticaan. Gisteren kreeg hij hartproblemen en hoge koorts vanwege een infectie. Inmiddels heeft de paus de laatste sacramenten toegediend gekregen.
De kardinaal die belast is met de taak om de dood van de paus officieel mee te delen, is aangekomen in het Vaticaan. De paus heeft eerder laten weten dat hij niet naar een ziekenhuis wil.
Vorige maand werd bij hem een buisje aangebracht in de luchtpijp, zodat hij makkelijker kan ademen. Woensdag kreeg de paus een voedingssonde, omdat hij moeite had met slikken.
Dekker wint de Ronde van Vlaanderenquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:33 schreef Lionheaad het volgende:
Heb het nu aangegeven via "Geschillennogwat" op Ebay, dus afwachten nu maar.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:14 schreef Suijk het volgende:
Tja, da's wel de moeite waard om achter te gaan lijkt me.
Hoezo gaat dat niet meer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:10 schreef zjroentje het volgende:
terugboeken van het geld gaat ook niet.
Nee, gewoon via overschrijving.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat niet meer?
Heb je met Paypal betaald?
Das klote man.quote:
hoelang geleden? heeft hij veel feedbacks? En anders gewoon naar Ebay mailen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:10 schreef zjroentje het volgende:
Hoerenzooi, nog steeds niks binnengekregen van een gast via Ebay, en terugboeken van het geld gaat ook niet.
Dat wel, maar telefoongids zegt dat hij niet bestaat.quote:
Het lijkt me wel erg toevallig vandaag al wordt mijn box wel echt groterquote:
What's new on Gmail?
Just launched!
G is for growth
Storage is an important part of email, but that doesn't mean you should have to worry about it. To celebrate our one-year birthday, we're giving everyone one more gigabyte. But why stop the party there? Our plan is to continue growing your storage beyond 2GBs by giving you more space as we are able. We know that email will only become more important in people's lives, and we want Gmail to keep up with our users and their needs. From Gmail, you can expect more.
Mooi kut voor je.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat wel, maar telefoongids zegt dat hij niet bestaat.
Overigens de allereerste keer dat ik wat via Ebay koop.
en wat zat er in ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:27 schreef pascalheister het volgende:
Mijn dag is weer goed, postbode stond weer aan de deur met een pakje uit Korea
Ik wil ook Gmailquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de mensen met Gmail:
[..]
Het lijkt me wel erg toevallig vandaag al wordt mijn box wel echt groter
Heb ik idd, maar als ik daarop zoek bij telefoongids.nl krijg ik geen enkele hit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:
Je hebt zijn naam, woonplaats, en rekeningnummer toch wel?
Gast kan ook een geheim nummer hebben, dan kun je hem inderdaad niet vinden via telefoongids.nlquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb ik idd, maar als ik daarop zoek bij telefoongids.nl krijg ik geen enkele hit.En ik denk ook niet dat de bank me deze gegevens gaat verstrekken.
Nu maar afwachten hoe het loopt met dat Geschilgedoe op Ebay, kan zelfs zijn dat ik m'n geld via Ebay terug krijg.
Geen telefonisch contact nee. Ach, gewoon afwachten maar dan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gast kan ook een geheim nummer hebben, dan kun je hem inderdaad niet vinden via telefoongids.nl
Geen telefonisch contact met 'm gehad?
Dat zou lief zijn Leeuwhoofdquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
heb nog wel een invite voor je hoor....
done....quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zou lief zijn Leeuwhoofd![]()
Zou je die invite naar het mailadres in mijn profiel kunnen sturen?![]()
nieuwe speler voor PSV?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:27 schreef pascalheister het volgende:
Cheersquote:
Bedankt,quote:
Uiteraard DVD's had ook niets anders verwacht van jequote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedankt,
Omdat Pyth er 1 kreeg/krijgt van Lionheaad, heb ik hem maar genomen![]()
Zie je dan ook mijn gmailadres, of alleen maar dat .... ....... de invite heeft gepakt?quote:
Het emailadres wat jij gekozen hebtquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie je dan ook mijn gmailadres, of alleen maar dat .... ....... de invite heeft gepakt?
Ah ok,quote:
Waren snel ja. Toyota's testdriver deed het ook wel aardig. Zo maar eens naar de F1-manager kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:12 schreef Lionheaad het volgende:
hé, het is bijna pauze.....
de ferrari lijkt het trouwns weer goed te doen
Alweer zo'n lelijke spleetoog midget speler voor PSV?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:27 schreef pascalheister het volgende:
Op sterven na dood.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:28 schreef VoreG het volgende:
Praat me even bij, wat is er met de paus?
Altijd even kijken wat zijn beoordeling is van andere mensen en even goed de E-bay handleiding doorlezen. Is goed te doen hoor via Ebayquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat wel, maar telefoongids zegt dat hij niet bestaat.
Overigens de allereerste keer dat ik wat via Ebay koop.
Op de dood na gestorvenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:28 schreef VoreG het volgende:
Praat me even bij, wat is er met de paus?
zoveel geld had ik helaas nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alweer zo'n lelijke spleetoog midget speler voor PSV?
2 nieuwe scheenbeschermers voor Park dan?quote:
aach jij bent mij voorquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedankt,
Omdat Pyth er 1 kreeg/krijgt van Lionheaad, heb ik hem maar genomen![]()
Ik geef die man nog 24 uur....quote:
als je een mobiel nr hebt, of een vast nr kan ik misschien wat voor je doen !quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:45 schreef zjroentje het volgende:
Geen telefonisch contact nee. Ach, gewoon afwachten maar dan.
Als ik het niet vergeet, stuur ik mijn eerste invite naar jouw msnadres.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aach jij bent mij voor
ik wil ook ....
http://gmail.google.com/gmail/a-f8fe437db0-824cceb376-67761bf24cquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aach jij bent mij voor
ik wil ook ....
komt die dan aan ? hotmail blokkeert bij mij allesquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet, stuur ik mijn eerste invite naar jouw msnadres.![]()
Als er dan toch zoveel animo voor is:quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aach jij bent mij voor
ik wil ook ....
altijd baas boven baas....quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik heb er nog 150 volgens mij
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Is dat de G-plek voor mannen ofzo?
Die gozer had alleen maar positieve feedback, dus ....quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
En Zjroentje, waarom koop je in hemelsnaam zoiets via Ebay zonder dat je genoeg checkbare referenties danwel terugboek mogelijkheid van je pieken hebt?
Ja, zit op je harde schijf, vlak tussen je outlook en inbox !quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Is dat de G-plek voor mannen ofzo?
oke !quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:04 schreef zjroentje het volgende:
En Bjoro, geen tel. nr.
Wanneer heb je betaald?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gozer had alleen maar positieve feedback, dus ....Ik zal wel te goedgelovig zijn.
En Bjoro, geen tel. nr.
12 maart ...quote:
Ach ja, er zijn ergere dingen. Zoals een knorrende maag bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een tijdje geleden, maar Ebay gaat vrij goed met dit soort dingen om
Als je dat geld nog had stel je eens voor hoe lekker je uit eten kon gaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ergere dingen. Zoals een knorrende maag bijvoorbeeld.
Gezellig,quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:13 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen heb ik een bruiloft... echt perfect weer! lekker op terrasje zitten... biertje erbij
of boodschappen .... of ....of....of....... ach laat ook maarquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:13 schreef VoreG het volgende:
Als je dat geld nog had stel je eens voor hoe lekker je uit eten kon gaan
Qua weer iig, en ik denk dat de bruidegom idd niet snel zijn trouwdatum vergeetquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezellig,
Ja, het bruidspaar heeft een goede dag uitgekozen om te trouwen. Het is toch geen grap van hun he?
Huh? Ik ook!quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:13 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen heb ik een bruiloft... echt perfect weer! lekker op terrasje zitten... biertje erbij
hij heeft wel een goede smoes om het te vergetenquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Qua weer iig, en ik denk dat de bruidegom idd niet snel zijn trouwdatum vergeet
Heb je een hengeltje besteld zjroen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:10 schreef zjroentje het volgende:
Hoerenzooi, nog steeds niks binnengekregen van een gast via Ebay, en terugboeken van het geld gaat ook niet.
Geloof ut welquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Clauwheee ook al ietskes beter?
Toevallig in Ermelo ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Huh? Ik ook!
Weer is idd niet verkeerd, ook leuk voor de foto's
neeee zo veel humor hebben ze nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezellig,
Ja, het bruidspaar heeft een goede dag uitgekozen om te trouwen. Het is toch geen grap van hun he?
Euh schat.. ik ben de ringen kwijtquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
neeee zo veel humor hebben ze niet
Dat zou wel weer humor zijnquote:
Goed idee, ik ga de tuin inquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gaat maar eens aan mijn ondernemingsplan werken en minder te fokken.
Jammer, zou best wel een goede grap zijn geweestquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
neeee zo veel humor hebben ze niet
jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer, zou best wel een goede grap zijn geweest
Have fun!quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jamaar dan mis ik wel mijn feestje
maar ik ben wegbiertjes drinken
Veel plezier daar en vangen dat bruidsboeketquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jamaar dan mis ik wel mijn feestje
maar ik ben wegbiertjes drinken
sterktequote:
veel plezierquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:13 schreef appelsientje het volgende:
ik ook maar hier is het al begonnenquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:15 schreef Suijk het volgende:
Wat heb ik een zin in het weekend zeg.
Ga je nog wat leuks doen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:15 schreef Suijk het volgende:
Wat heb ik een zin in het weekend zeg.
Zondag in ieder geval Ronde van Vlaanderen. En morgen gewoon kansloos zuipen denk ik, maar met dit soort weer word ik er altijd wat vrolijker van.quote:
Ja heb ook zin in Zondag, eerst feyenoord- az kijken en dan RvVquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zondag in ieder geval Ronde van Vlaanderen. En morgen gewoon kansloos zuipen denk ik, maar met dit soort weer word ik er altijd wat vrolijker van.
Goed geregeld! Wij zijn druk op zoek naar andere woonruimte, maar dat schiet niet op...quote:
* Noca is jaloers..quote:
Wij hebben er ook lang op moeten wachten hoor, en in de tussentijd op piepkleine slecht onderhoude flat/bovenwoningkie gewoond.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:28 schreef clauwheee het volgende:
Goed geregeld! Wij zijn druk op zoek naar andere woonruimte, maar dat schiet niet op...
Jullie hebben dus ook een tuin.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja heb ook zin in Zondag, eerst feyenoord- az kijken en dan RvV![]()
Ga vanavond maar eens kansloos zuipen, morgen eerst uitslapen tot een uur of 12 en dan wat stronken uitgraven want de nieuwe schutting komt binnen 2 weken![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben er ook lang op moeten wachten hoor, en in de tussentijd op piepkleine slecht onderhoude flat/bovenwoningkie gewoond.
Het lukt jullie ook![]()
Ik ga me zo maar eens naar buiten wagen
Ja, fijn man een tuintje, hebben geen balkon.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jullie hebben dus ook een tuin.Ook een balkon?
Zijn er laatst geen foto's van jou en clauwhee gemaakt in het Noorderplantsoen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:28 schreef Noca het volgende:
[..]
* Noca is jaloers..
Maar ja, we gaan dan vaak gewoon ergens een terrasje pakken of in het Noorderplantsoen zitten!
Hahaquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zijn er laatst geen foto's van jou en clauwhee gemaakt in het Noorderplantsoen?![]()
Ja echt heel grappigquote:
Gezien ja, stelletje leipo's waren dat zeg!quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja echt heel grappig
Leuke aflevering van probleemwijken trouwens gister
"Feestje bij de buren"
Dikke Houseparty ergens in een woonkamer, haha lachen man![]()
Oosterparkwijk woont aardig wat gajes.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Gezien ja, stelletje leipo's waren dat zeg!
Volgens mij valt het trouwens best mee in die wijk op een paar straten na dan
Binnenkort ff potje poker?![]()
Neuh zo extreem vind ik het ook niet op die paar gezinnen naquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Oosterparkwijk woont aardig wat gajes.
Ben er zelf ook een paar keer doorheen gelopen, maar zo extreem was het in mijn beleving niet.
Goed plan, vanavond wordt lastig maar morgen overdag of na PSV - Utreg kunnen we wel even een paar potjes spelen
We zien wel ff Noca, komt goed!quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Neuh zo extreem vind ik het ook niet op die paar gezinnen na
Moeten maar ff kijken, dit weekend heb ik een darttoernooi dus weet niet of ik er ben morgen.
Over heeeeeeeeel Rotterdam?quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:19 schreef superjoden het volgende:
Zo SJ heeft een middagje vrij genomenGelukkig was mijn ouweheer zo aardig om even de slaapkamer te schilderen
Zojuist maar even nieuwe plinten aangelegd en het schiet al aardig op
SJ heeft geen tuin en geen balkon
maar heeft wel een mooi uitzicht kijkt over heel R'dam / richting Delft uit JustMe
![]()
Contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:19 schreef superjoden het volgende:
maar heeft wel een mooi uitzicht kijkt over heel R'dam JustMe![]()
wat wil je als je 11 hoog zitquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over heeeeeeeeel Rotterdam?Ik zie alleen maar de Euromast en het museumpark
Ik ga misschien zo ook even het balkon opzoeken
* just me zwaait evenquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:19 schreef superjoden het volgende:
Zo SJ heeft een middagje vrij genomenGelukkig was mijn ouweheer zo aardig om even de slaapkamer te schilderen
Zojuist maar even nieuwe plinten aangelegd en het schiet al aardig op
SJ heeft geen tuin en geen balkon
maar heeft wel een mooi uitzicht kijkt over heel R'dam / richting Delft uit JustMe
![]()
Nou, ik was een paar maanden geleden bij iemand in Rotterdam (waar precies weet ik niet meer ) en vanuit zijn appartement zag de skyline er mooi uit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Uitzicht in rotterdam is nooit mooi...
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:49 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zwaait even
ik zit regelmatig in Rotterdam met uitzicht op de Maas, helaas is het uitzicht aan de achterzijde niet zo mooi![]()
vind je ? ik heb ze echt leuker gezien !quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ziiten leuke plaatjes bij de VI fotosoep van deze week
Dat zie ik dus nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, ik was een paar maanden geleden bij iemand in Rotterdam (waar precies weet ik niet meer ) en vanuit zijn appartement zag de skyline er mooi uit.
Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vind je ? ik heb ze echt leuker gezien !
't wereldje daarentegen
Jammer. Zondag is echt een mooie sportdagquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
zo gras is weer kort, beetje kriebels in mn neus........
k kan zondag niet de hele GP kijken en ook al geen RVV want k ga naar NEC - Groningen
Ik ook, ik ga lekker buiten op het terras zittenquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jammer. Zondag is echt een mooie sportdag
GP, wielrennen, genoeg voetbal. Ik kom die dag wel door
Tis maar waar je van houdt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:08 schreef Suijk het volgende:
Amsterdam, dat is pas een mooi uitzicht.
er was een tijd dat ik je lief vond Zandmannetjequote:Op vrijdag 1 april 2005 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Eindhoven is natuurlijk he-le-maal niets
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:16 schreef just me het volgende:
[..]
er was een tijd dat ik je lief vond Zandmannetje![]()
Daar staat Almere zelfs nog boven, alleen omdat als je daar goed kijkt, je de ArenA nog kunt zien.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee preciesquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het ook al lang niet leuk meer, het gebeurt overigens niet meer na iedere post, maar het blijft vervelend.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Die stomme grapjes na een post heb ik nu trouwens ook wel weer gezien
Je bent wel voor Groningen he!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
zo gras is weer kort, beetje kriebels in mn neus........
k kan zondag niet de hele GP kijken en ook al geen RVV want k ga naar NEC - Groningen
Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: dat moet je ff op ja zetten, dan zie je dat niet meerquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, bij mij nog steeds na iedere post...
En dan blijft ie op dat scherm staan, erg irritant...
Zo'n melding. Dan staat er na het plaatsen van een post 'Wegens een per direct van kracht zijnde ..'.quote:
Ga op Zaterdagavond op het Stratums Eind rond een uur of 23.00 maar voor Snackbar de Hoek staan. Eens kijken of je een mooi uitzicht hebt, of niet Sucrequote:Op vrijdag 1 april 2005 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat vind ik toch een ander soort uitzicht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga op Zaterdagavond op het Stratums Eind rond een uur of 23.00 maar voor Snackbar de Hoek staan. Eens kijken of je een mooi uitzicht hebt, of niet Sucre
Bedankt, dan ben ik daar teminste van afquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: dat moet je ff op ja zetten, dan zie je dat niet meer
Uitzicht is uitzicht niet zeikenquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een ander soort uitzicht.
Die is erg hoog, dat wel. Ik zag hem vaak van erg dichtbij, als ik er weer tegenaan stond te pissen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Uitzicht is uitzicht niet zeiken
De Kerk van Oirschot ziet er ook wel leuk uit bij Zonsondergang trouwens![]()
![]()
tegen de kerk aanpissen de paus zou er spontaan een hart aanval van krijgenquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die is erg hoog, dat wel. Ik zag hem vaak van erg dichtbij, als ik er weer tegenaan stond te pissen.
Heb ik hier ook op staanquote:
Wat voor soort muziek draait XFM dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Soms, soms
Op de Flaix site linken we ernaar, daardoor luister ik vaak... Goede muziek
Oeh vandaar. Alhoewel... dat was afgelopen vrijdag. Wel op goede vrijdagquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
tegen de kerk aanpissen de paus zou er spontaan een hart aanval van krijgen
Alleen dance en house volgens mijquote:
OK, dan is het dus geen zender die mijn muziek (rock, metal) draaitquote:
Lekkere muziek, wel een beetje met een beat enzoquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Heb wel een collega naar Blijdorp laten bellen, en naar De Beer laten vragen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Och heden, wat is de 1 april grap flauw hier..
Rondje op kosten van Alva.
* methodmich is vandaag wel 50 x in 1 april moppen getrapt.
Wel leuke zaken, er kwam namelijk een springkussen en alle kinderen dachten dat dat een 1 april grap was. Heb wel een collega naar Blijdorp laten bellen, en naar De Beer laten vragen.
Van de kinderen:quote:
Eentje voor volgend jaar MM. Aan een van je leerlingen vragen of ie even een krijtenslijper voor je wil halen uit een ander lokaalquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van de kinderen:
- vlek op broek / trui
- er zit een hond voor het raam
- mijn pen is leeg
- zogenaamd huilen
- veters zitten los
Dat kan je wel zeggen ja!quote:
Dat weerhield mijn leraar ook niet om die grap met mij uit te halenquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Het is groep 4, Noca, dat snappen ze niet.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:22 schreef Vom het volgende:
ik zou het al lang op een janken gezet hebben.
Da's gemeen, gaat ten koste van een kind dan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat weerhield mijn leraar ook niet om die grap met mij uit te halen![]()
![]()
sssstquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel drinkt verdooft de pijn
1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat we met een groep van 15 man waren en iedereen later zei dat 'ie het allang op een janken gezet had dan kan je je misschien wat inleven in de grote van de wond
Moest ik ook nog naar een hogere klas, al die kids daar lachen ik zo vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's gemeen, gaat ten koste van een kind dan.
Die is wel goed.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:
Bijbaantje vorig jaar in een lab.
Een collega heeft me een uur lang laten zoeken naar "aprileenzuur"
aprileenzuur
Die vinnik wel goed gevondenquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:46 schreef Spideyman het volgende:
Bijbaantje vorig jaar in een lab.
Een collega heeft me een uur lang laten zoeken naar "aprileenzuur"
aprileenzuur
Ik vind em wel grappigquote:Joop Gall zet elftalleider op non-actief
Een 1 april-grap is elftalleider Gerlof Venema van Jong FC Groningen slecht bekomen. De trainer van het team, Joop Gall, kon een grap van de teammanager namelijk heel slecht waarderen.
Donderdag maakte Venema zijn trainer en de spelers wijs dat het veld in Glimmen, waar vanmiddag de oefenwedstrijd tussen Jong Groningen en Falkenbergs FF (Zweden) gespeeld werd, blank zou staan wegens een gesprongen waterleiding onder het hoofdveld. Er zou daarom uitgeweken worden naar de VV Haren.
Vanmiddag arriveerden trainer en spelers daarom keurig in Haren, waar door een aanplakbiljet aan het hek van het Sportpark aan de Onnerweg bleek dat het een 1 april-grap betrof. De elftalleider had er echter geen rekening mee gehouden dat ook de Zweden door de grap verkeerd ingelicht, waardoor dit team zich bij het verkeerde veld meldden. Hierop besloot trainer Joop Gall zijn elftalleider, die bezig is aan zijn eerste seizoen bij de FC, voor onbepaalde tijd op non-actief te stellen.
Hij kwam op etensluchtjes af, maar is denk ik dan toch een deurtje verder gelopenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Uit voorzorg toch de voordeur maar dicht gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |