Paddy's it is...quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:01 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, dan ga ik Gaelic kletsen, wegens ierse pub.....![]()
Mag ik een Paddy's, ipv de wijn?
Kun jij een potje Gaelic kletsen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:01 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, dan ga ik Gaelic kletsen, wegens ierse pub.....![]()
Mag ik een Paddy's, ipv de wijn?
Wat u wilt!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:03 schreef krakkemieke het volgende:
Da's Ierse whiskey...... Ja, Ierse whiskey schrijf je ook met een e!
Dan is het Ierse whiskey?quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:20 schreef Oblivion het volgende:
Nu maar wachten op de eerste die zegt Het is WHISKEY!![]()
Nee, ik had jou reactie nog niet gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:20 schreef krakkemieke het volgende:
Nog korter? lijkt me kort en bondig hoor!
Of Amerikaanse, van die Four Roses en Johnny Walker enzoquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:22 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje stroopt mouwen op*
Wat nou, echte whisk(e)y?reigend kijkt*
Er zijn veeeeeeeel echte whisk(e)y's hoor!
1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:23 schreef krakkemieke het volgende:
Johnny Walker is ook schots.
Ja dat is waar.... is soms om te huilen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ja BBQ, maar dat komt vanwege het gemiddelde nivo op Fok!
Ik zie die krengen helemaal niet...quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:30 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten!
Snotdorie, wat moest ik lachen, 'het forum is succesvol van de server verwijderd'.........
Ik denk het wel, ik heb Smekkie namelijk al wel in een ander topic gesignaleerdquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:43 schreef Chielus het volgende:
ZIjn we zo lief dat de Cul Watch Dog alleen nog op afspraak langs komt??
Hey, ik ben juist gevraagd als CUL mod, omdat ik niet alles weet...quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
oblivion!
een cul mod, en niet weten wat een tajine is!
dat kan natuurlijk niet he
ik heb laatst een heerlijke gemaakt, lekker hoor
Doe maar een borreltjequote:Op zaterdag 2 april 2005 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
*krakje gooit de bar open *
Tja, alles om volk te trekken he.........
Goedenavond deze avond!!quote:
Ja, lekker!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:57 schreef karper het volgende:
heb eigelijk wel trek in een luxe bittergarnituur wie doet er mee?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb trek in vlaai
kersenvlaai!
maarja, dat heb je natuurlijk niet in huis
Heb hier nog een stukje gemengde fruit vlaai en een stukje appel kwark vlaai staanquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb trek in vlaai
kersenvlaai!
maarja, dat heb je natuurlijk niet in huis
quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb hier nog een stukje gemengde fruit vlaai en een stukje appel kwark vlaai staan
Wat is in de buurt voor jullie?quote:
Maar hoe zouden we kunnen voorkomen dat het stil valt?quote:Op zondag 3 april 2005 00:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
yep
t valt soms wel ongenadig stil, en dat is jammer.
maar koken is gewoon okay
Hoe ver is de Efteling vanaf jullie?quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 00:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe ver is de Efteling vanaf jullie?
is te doenquote:Op zondag 3 april 2005 00:27 schreef krakkemieke het volgende:
Leiden is te ver om te lopen...
Dus te ver....quote:
Thankxquote:Op zondag 3 april 2005 00:31 schreef krakkemieke het volgende:
Bijna vergeten, krakje geeft martijn een portje!
quote:Op zondag 3 april 2005 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
Enne, ik kan niet goed huilen, dus ik huil over dingen van eten
Ze zeggen dat eten en emonties dicht bij elkaar liggenquote:Op zondag 3 april 2005 00:50 schreef krakkemieke het volgende:
ja, nou, nu ben ik verlegen he!
Ik kook zelf eigenlijk ook altijd alleen in het weekend....quote:Op zondag 3 april 2005 00:57 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn, ik vind wel mannen die koken, maar alleen in het weekend....
Dank je krakje.quote:Op zondag 3 april 2005 01:10 schreef krakkemieke het volgende:
Port voor Martijn, drank voor de rest en f#ck de rest
Idd dat werkt erg goed of praat er over met iemand ide je heel goed vertrouw en waar je goed me kunt praten.quote:Op zondag 3 april 2005 01:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
schrijf het allemaal eens op, desnoods op de pc.
dan heb je het neergezet, en ben je het een beetje kwijt. je hoeft er verder niks mee te doen.
Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om een probleem te zijn.quote:Op zondag 3 april 2005 01:20 schreef krakkemieke het volgende:
Het is niet zo ingewikkeld
Er is geen bepaalde tijd voor waar binnen je iets een plaats gegeven moet heben vind ik. En soms komt het verdriet heel onverwachts nog eens om de hoek kijken bij bepaalde gebeurtenissen.quote:Op zondag 3 april 2005 01:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan het heel goed opschrijven. Het probleem is dat iedereen denkt dat het verdriet nu wel eens over moet zijn.
O, dat geloof ik ook wel ik hoop dat het je ook helpt om er met mij over te praten. Als je het liever niet via dit topic doet heb ik ook MSNquote:Op zondag 3 april 2005 01:42 schreef krakkemieke het volgende:
Och Martijn, het is nu een dag dat het me even dwars zit...... Anders heb ik echt veel steun aan hier een drankje drinken.
Klopt mijn MSN en huidige E-mail zijn niet het zelfde is een beetje verwarend voor veel mensenquote:Op zondag 3 april 2005 01:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het prima om het hier te doen. IK zie je msn niet......Ik ben.................
Mmm misschien wel.quote:Op zondag 3 april 2005 03:10 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmmmmmmm, ooit zou een Bossche Bol meeting misschien leuk zijn?
Geprakt eitje, uitje, knoflook, basilicum en wat er uit de tomaat komt.quote:
jaquote:Op zondag 3 april 2005 16:22 schreef Oblivion het volgende:
Kookse! Heerlijk met dit weer...
Muziekje aan, deur open.... heerlijk.![]()
quote:
Ik heb vandaag uitgeslapen, 2uurtjes heerlijk gecruised van m'n ouders naar m'n kamer en het eten werd voor me opgediend toen ik thuis aankwam..quote:Op zondag 3 april 2005 20:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Man tik dan wat je hebt gedaan vandaag...![]()
dat denk ik welquote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar een nieuw topic voor 2005 is misschien ook wel leuk
Okay, maar dan wel een lekkere dikke volle OP!quote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat denk ik wel
wil er wel 1 openen als hij er nog niet is
Missie geslaagdquote:Op maandag 4 april 2005 13:11 schreef Oblivion het volgende:![]()
Als je bij google.fok.nl BBQ intikt, krijg je dus alles van BBQ-kip...![]()
![]()
I love being screamed atquote:Op maandag 4 april 2005 16:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
INDERDAAD, ER ZIJN VERSCHILLENDE MANIEREN VOOR JEZELF ZORGEN. MAAR ZORG OP ZN MINST DAT JE KAN KOKEN
OH, WIL JE DAT RECEPT VOOR DIE LASAGNE NEERKEILEN?!
We een heel stuk kleffer dan hij eigenlijk behoorde te zijn... toen ik nog bij mijn ouders woonde lukten cakes altijd goed, maar in die combi die we hier hebben staan lukken ze nooit.quote:Op maandag 4 april 2005 16:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm lekker!
was ie zo klef dan, dat t net een brownie was?
Wat is een wonderpan?quote:Op maandag 4 april 2005 16:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
kleffe cake is okay
ik hier een wonderpan, cakes lukken altijd
Echt nog nooit gezien of van gehoord zeg!quote:Op maandag 4 april 2005 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
zo ziet ie deruit, zonder die roestvlekken
en t merk is artola
Ah, leuk! Ben je verpleegkundige o.i.d.?quote:ik werk nu op een woonvorm voor mensen met lichamelijke handicaps, en niet aangeboren hersenletsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |