ik zat er wel aan te denken voor vandaag , alleen niet meer gedaanquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:32 schreef Wolfjesfan het volgende:
Hiep hiep hoera de barbeque kon weer aan.
Wie heeft hem nog meer aan kunnen steken.![]()
![]()
Jah, maar iets meer bewolkt, wel warmerquote:ik zat er wel aan te denken voor vandaag , alleen niet meer gedaan
is het morgen weer zulk weer ?
oke dat word morgen bbqquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:45 schreef Matrixxx het volgende:
[..]
Jah, maar iets meer bewolkt, wel warmer
Waarom danquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:46 schreef Stranger het volgende:
Ik heb trouwens een maand geleden al mijn eerste barbecue gehad, en ik vind het nog steeds vreselijk.
Ik hou er gewoon niet van, lang wachten op je troep, half verbrande/half koude burgers naarbinnen werken, en ik ben vegetarier, dus veel wordt er niet aan mij gedacht.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:48 schreef Wolfjesfan het volgende:
[..]
Waarom dan![]()
Banaan met rum en `n beetje suiker, dat in folie gewikkelt en +/- 10 min later warmen dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van, lang wachten op je troep, half verbrande/half koude burgers naarbinnen werken, en ik ben vegetarier, dus veel wordt er niet aan mij gedacht.
Vandaag om half drie begonnen en net klaar, heerlijk buitenquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Wordt s'avonds nog wel erg koud.........
Hebben wij ook.Doet het priema.quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:43 schreef koele het volgende:
wordt het komende week ook weer mooi weer? dan ga ik er ook weer 1 halen, zon wegwerp bbqtje...
en helemaal als je een Atkins dieet volgtquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:42 schreef Dauthi het volgende:
De bbq, neerlands excuus om ongeneerd vlees te cremeren.
Atkins dieet is ongezond.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:54 schreef Wolfjesfan het volgende:
[..]
en helemaal als je een Atkins dieet volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |