dat vraagt om een fotosoepje.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef Stuart het volgende:
Ze kunnen mensen zelfs tot 15 jaar na nog in leven houden![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef Pony-Lover het volgende:
minder dan een uur denk ik eigenlijk
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaat het zo slecht met de paus dan?
http://edition.cnn.com/quote:BREAKING NEWS Pope John Paul II has been given the last rites of the Roman Catholic Church as his health deteriorates, a Vatican source tells CNN
Hij heeft de laatste riten al gekregen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaat het zo slecht met de paus dan?
net zoals nu dus, alleen dan met kunstmatige beademingquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:47 schreef Paxlie het volgende:
ik gok dat hij een dag of 214 in leven wordt gehouden
De laatste sacramenten bedoel je. Dan zal het idd niet lang meer duren denk nog een paar uurquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste riten al gekregen...
Wat zijn sacramenten?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De laatste sacramenten bedoel je. Dan zal het idd niet lang meer duren denk nog een paar uur
Dat iemand bijna dood isquote:
Ah okquote:
Verder weet ik er niet veel over maar die coma patient kreeg dat laatst ook dus dit denk ik het beste antwoordquote:
Het is volgens mij een soort laatste gebed of verhaal ofzo, om de persoon die op sterven ligt nog een goed gevoel te geven over het geloof en het hiernamaalsquote:
tiptoptopicquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:04 schreef AltamirA het volgende:
wat is TTT trouwens?
Een dominee bij een katholiek kerkvorst?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:49 schreef ArmaniMania het volgende:
Komt er geen dominee bij zijn sterfbed ofzo, of komt meteen de hele religieuze kermis naar zijn sterfbed?
Hehe, lijkt me dat dat bij de paus juist niet echt nodig is dan, maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:03 schreef IndemnitY het volgende:
[..]
Het is volgens mij een soort laatste gebed of verhaal ofzo, om de persoon die op sterven ligt nog een goed gevoel te geven over het geloof en het hiernamaals.
Nee oen. Er wordt niet over een opvolger besloten voor de huidige paus is overleden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:33 schreef Absinth het volgende:
Is zn opvolger al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |