Geen idee , ik was erg jong en wist niet wat erin zat ( mssn wilde ik het niet weten)quote:
Ik weet niet hoe oud je bentquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:53 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het wel eens gezien volgens mij heel vroeger, maar kan me dat eigenlijk niet echt meer herinneren![]()
Dat was Precies mijn eerste gedachte....quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:53 schreef NightH4wk het volgende:
Handwerkkonijn?
Sorry!quote:
Ik voel met je meequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef El_Pinjo het volgende:
dik jeugdsentiment hierzo !!
In duitsland nogwel!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:21 schreef Bastian het volgende:
die tijden... die smaak...
net als Punica... ook niet meer verkrijgbaar hier :-(
nope!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:27 schreef The_Joker het volgende:
De Duitse versie van Punica is nog wel te krijgen in buitenlandse (meestal Turkse) winkeltjes. Alleen dan niet de grote flessen, maar 0.25l flesjes!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm volgens mij staat Punica hier nog wel in de schappen bij de Nettomarkt... Ik zal eens kijken de volgende keer.
Ja en volgens mij hebben ze daar de grote flessenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]de Nettomarkt
ontopic: doet me ook wel denken aan de schoolmelk van vroeger. Blauw/witte pakjes met een stripje erop van een of ander konijn. Kan zo snel geen plaatje vinden...
dat pakje was van melkunie..quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]de Nettomarkt
ontopic: doet me ook wel denken aan de schoolmelk van vroeger. Blauw/witte pakjes met een stripje erop van een of ander konijn. Kan zo snel geen plaatje vinden...
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en volgens mij hebben ze daar de grote flessen.
Schoolmelk zat bij mij vroeger in ronde bekertjes die leken op bekertjes waar ongeklopte slagroom in zit. Rietje erdoor prikken en drinken maar en op feestdagen kregen we altijd chocolademelk.
Mijn schoolmelk zat nog in glazen flessen. Weliswaar al wel met metaalfolie ipv een normale dop. Ze werden tegen de radiator aangezet zodat ze een beetje opwarmden... yech.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[.ontopic: doet me ook wel denken aan de schoolmelk van vroeger. Blauw/witte pakjes met een stripje erop van een of ander konijn. Kan zo snel geen plaatje vinden....]
Ja en volgens mij hebben ze daar de grote flessen.
Schoolmelk zat bij mij vroeger in ronde bekertjes die leken op bekertjes waar ongeklopte slagroom in zit. Rietje erdoor prikken en drinken maar en op feestdagen kregen we altijd chocolademelk.
ik zat op de laatste pagina te lezen,en ik was al bang dat dit over tjolk ging.quote:
Ik ook niet nee... Krijg het echt niet weg. Karnemelk daarentegen weer wel, maar gewone halfvolle melkquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:51 schreef Alecks het volgende:
* Alecks houdt nog steeds niet van melk, trouwens.
Ooooh dat ken ik ook!quote:
Die bananen drank was juist het lekkerste!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:54 schreef Ghostbuster het volgende:
mja die bananen drank was niet te zuipen opzich
Die truck roeleert!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Punica 17+4 Multi Vitamine 2 x 0,33l
Punica Tea & Fruit Exotic 2 x 033l
Punica Rode vruchten 2 x 0,33l
+ GRATIS Punica Truck![]()
.
klik hier
Ik weet welke je bedoeldquote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar je had vroeger ook een soort kruising tussen vruchtendrank en energydrink, in kleine blikjes. Het is maar een paar jaar in de handel geweest, voor zover ik weet voornamelijk bij C1000. Volgens mij werd het gemaakt door Bavaria. Weet iemand hier de naam nog van?
Heette t niet iets van dextro???quote:Op donderdag 7 april 2005 01:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoeldMaar hoe t heet..
hadden ze in 3 smaken geloof ik he?? Ik ga dr ff een nachtje over slapen.. misschien dat ik t morgen weet...
![]()
je zei dat je het als tiener vaak kreegquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent
maar voor zover mijn herinnering terug-gaat denk ik dat ik t voor het laatst gedronken heb toen ik 6 was ofzo , 1986 ongeveer
Ieder weldenkend mens ziet meteen dat dat een tepel is...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En het opletkonijn heeft een keutel op z'n bureau liggen.
Je hebt wel drankjes van Dextro Energy (die van de druivensuiker) maar dat is het volgens mij niet..quote:
hoezo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
doen dan wel een kick waar we wat aan hebben zeg
Punica zag ik laatst nog bij de Plus of zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:21 schreef Bastian het volgende:
die tijden... die smaak...
net als Punica... ook niet meer verkrijgbaar hier :-(
Ik heb die site bezocht , mooie sitequote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:01 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
Punica zag ik laatst nog bij de Plus of zo
voor meer info over tjolk : http://www.b-sting.nl/tjolk/info.html
vooor he complete kwartet : http://www.b-sting.nl/tjolk/kwartet.html
Welke grondstof is er dan verboden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:07 schreef zapsel het volgende:
Ik heb eens wat dingen uitgezocht over tjolk...
De grondstof is in 1984 verboden , en daarmee was het dus het einde voor de tjolk-fabriek in poortvliet.
Kleur, geur, smaakstoffen. Daar zal je het waarschijnlijk onder moeten zoekenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Welke grondstof is er dan verboden?
Tjolk was toch op melkbasis?
ik denk dat er wel 50 verschillende grondstoffen inzittenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:55 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[afbeelding]
mmm als je Tjolk googled krijg je een soort kaartspel uit vervlogen tijden.....
maar vertel as Zapsel, als de grondstof verboden werd, is dat een beetje vreemd met de grondstof lijkt me toch melk of water. Of zat het hem bij Tjolk in 99 kleur- smaak en geurstoffen?
jesus waar maak ik me druk om op dit uur!!! waarom zit ik niet in het Cafe???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |