Geen idee , ik was erg jong en wist niet wat erin zat ( mssn wilde ik het niet weten)quote:
Ik weet niet hoe oud je bentquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:53 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het wel eens gezien volgens mij heel vroeger, maar kan me dat eigenlijk niet echt meer herinneren![]()
Dat was Precies mijn eerste gedachte....quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:53 schreef NightH4wk het volgende:
Handwerkkonijn?
Sorry!quote:
Ik voel met je meequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef El_Pinjo het volgende:
dik jeugdsentiment hierzo !!
In duitsland nogwel!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:21 schreef Bastian het volgende:
die tijden... die smaak...
net als Punica... ook niet meer verkrijgbaar hier :-(
nope!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:27 schreef The_Joker het volgende:
De Duitse versie van Punica is nog wel te krijgen in buitenlandse (meestal Turkse) winkeltjes. Alleen dan niet de grote flessen, maar 0.25l flesjes!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm volgens mij staat Punica hier nog wel in de schappen bij de Nettomarkt... Ik zal eens kijken de volgende keer.
Ja en volgens mij hebben ze daar de grote flessenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]de Nettomarkt
ontopic: doet me ook wel denken aan de schoolmelk van vroeger. Blauw/witte pakjes met een stripje erop van een of ander konijn. Kan zo snel geen plaatje vinden...
dat pakje was van melkunie..quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]de Nettomarkt
ontopic: doet me ook wel denken aan de schoolmelk van vroeger. Blauw/witte pakjes met een stripje erop van een of ander konijn. Kan zo snel geen plaatje vinden...
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en volgens mij hebben ze daar de grote flessen.
Schoolmelk zat bij mij vroeger in ronde bekertjes die leken op bekertjes waar ongeklopte slagroom in zit. Rietje erdoor prikken en drinken maar en op feestdagen kregen we altijd chocolademelk.
Mijn schoolmelk zat nog in glazen flessen. Weliswaar al wel met metaalfolie ipv een normale dop. Ze werden tegen de radiator aangezet zodat ze een beetje opwarmden... yech.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[.ontopic: doet me ook wel denken aan de schoolmelk van vroeger. Blauw/witte pakjes met een stripje erop van een of ander konijn. Kan zo snel geen plaatje vinden....]
Ja en volgens mij hebben ze daar de grote flessen.
Schoolmelk zat bij mij vroeger in ronde bekertjes die leken op bekertjes waar ongeklopte slagroom in zit. Rietje erdoor prikken en drinken maar en op feestdagen kregen we altijd chocolademelk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |