heb je ook zo'n uitgesproken mening over hetero's ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Homo's moeten lief, mooi, schattig en knuffelig zijn. Anders zijn ze gewoon geen echte homo's.
In mijn ervaring klopt er maar erg weinig van alle vooroordelen jegens homo's. Alle echt leuke jongens zijn heteroquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:53 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht ook dat homo's dat niet deden.. Weer een illusie armer.
Nou, die zijn dus alles wat homo's niet zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:01 schreef het_fokschaap het volgende:
heb je ook zo'n uitgesproken mening over hetero's ?
Mijn ervaring is juist andersom: alle bloedmooie leuke mannen zijn altijd homo!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:02 schreef Doffy het volgende:
In mijn ervaring klopt er maar erg weinig van alle vooroordelen jegens homo's. Alle echt leuke jongens zijn hetero![]()
Dat soort types zijn doorgaans slecht relatie-materiaalquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn ervaring is juist andersom: alle bloedmooie leuke mannen zijn altijd homo!![]()
Een one-night-stand met een bloedmooie man is anders ook niet verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:15 schreef Doffy het volgende:
Dat soort types zijn doorgaans slecht relatie-materiaal![]()
Een vergissing van de eerste orde, maar begrijpelijk. Een goedenmiddag voerigens, allen. Ik verdenk julli ervan gepoogd te heeben een hele thread zonder mij vol te willen posten. En dat terwijl ik maatschappelijk verantwoord druk was. Niet zo leuk, dus. Waarom studeer jij niet, Lupa ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist andersom: alle bloedmooie leuke mannen zijn altijd homo!![]()
Ik heb daar wel wat ervaring mee, maar een goed gevoel heb ik er nooit aan overgehoudenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een one-night-stand met een bloedmooie man is anders ook niet verkeerd hoor.![]()
Ik ook!quote:Maar ik heb nu een heel leuk vriendje hoor!
hij leest zeker mee!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een one-night-stand met een bloedmooie man is anders ook niet verkeerd hoor.![]()
Maar ik heb nu een heel leuk vriendje hoor!
Ben ik soms verantwoording aan jou schuldig?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:20 schreef SingleCoil het volgende:
Waarom studeer jij niet, Lupa ?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Een vergissing van de eerste orde, maar begrijpelijk. Een goedenmiddag overigens, allen. Ik verdenk jullie ervan gepoogd te hebben een hele thread zonder mij vol te willen posten. En dat terwijl ik maatschappelijk verantwoord druk was. Niet zo leuk, dus. Waarom studeer jij niet, Lupa ?
Inderdaad. Ik betaal er namelijk voorquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben ik soms verantwoording aan jou schuldig?![]()
Je verantwoording is acceptabel.quote:Ik zit op school en ben bezig met het afronden van de opdracht die ik vandaag moet inleveren. Tussendoor fok ik wat; het is niet zoveel werk meer en ik heb mezelf de rest van de dag vrij gegeven.
kikker in je bil !quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ik krijg steeds gekke foutmeldingen, ik post net gewoon iets en krijg "De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.". Terwijl ik niks upload of zo. Raar he ?
geen ideequote:Op vrijdag 1 april 2005 12:28 schreef SingleCoil het volgende:
Is het 1 april of zo ?
teveel slowchat !quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:30 schreef SingleCoil het volgende:
Waarom is WFL veranderd in FIL ? Onvoldoende quantummechanica ?
Waarom zie ik niks terug van dat geld op mijn bankrekening?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef SingleCoil het volgende:
Inderdaad. Ik betaal er namelijk voor
Het moet ook niet veel gekker worden!quote:Je verantwoording is acceptabel.
we geven het direct aan je onderwijsinstelling, anders ga je er rare dingen van kopenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom zie ik niks terug van dat geld op mijn bankrekening?
OK!quote:[..]
Het moet ook niet veel gekker worden!
Alicey was er wel, maar laat zich nu al weer even niet zien. en Haus vandaag nog niet gespot in de slowchat. Misschien heeft iemand z'n veters aan elkaar vastgemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:41 schreef SingleCoil het volgende:
Zijn A. en H. d'r niet ? H. had wel zin in deeltjes schieten met Lupa, geloof ik, ergens aan een ver vikingstrand waarvan wij de naam niet eens goed uit kunnen spreken
Makkum. Het strand van Makkum.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:41 schreef SingleCoil het volgende:
Zijn A. en H. d'r niet ? H. had wel zin in deeltjes schieten met Lupa, geloof ik, ergens aan een ver vikingstrand waarvan wij de naam niet eens goed uit kunnen spreken
Wat voor 'rare dingen' had je zoal in gedachten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:40 schreef SingleCoil het volgende:
we geven het direct aan je onderwijsinstelling, anders ga je er rare dingen van kopen
Ik ken anders een bepaald soort homo dat wel mooi is, maar meestal niet lief, schattig en knuffeligquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Homo's moeten lief, mooi, schattig en knuffelig zijn. Anders zijn ze gewoon geen echte homo's.
Datr zou bij Haus nog wel eens catastrofaal af kunnen lopen. We lezen het dan wel...is er hiet al iemand in een 1/4 grap getrapt ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Alicey was er wel, maar laat zich nu al weer even niet zien. en Haus vandaag nog niet gespot in de slowchat. Misschien heeft iemand z'n veters aan elkaar vastgemaakt
Er klopt ook weinig van. Homo's zijn gewoon mensen, en in mijn ervaring is het scala net zo breed als bij hetero-mannen. Je hebt lieve knuffelige jongens, macho typjes en alles er tussenin.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
In mijn ervaring klopt er maar erg weinig van alle vooroordelen jegens homo's.
Gelukkig maar.quote:Alle echt leuke jongens zijn hetero![]()
Dat is dan weer een mooie meevaller.quote:Maar verder is mijnwel lief, schattig, knap en knuffelig hoor
Forum-inkrimping.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:30 schreef SingleCoil het volgende:
Waarom is WFL veranderd in FIL ? Onvoldoende quantummechanica ?
Mag ik ook lunchen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Alicey was er wel, maar laat zich nu al weer even niet zien. en Haus vandaag nog niet gespot in de slowchat. Misschien heeft iemand z'n veters aan elkaar vastgemaakt
Nee, nog niet.. Maar er heeft ook nog niemand geprobeerd een 1/4 grap met me uit te halen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Datr zou bij Haus nog wel eens catastrofaal af kunnen lopen. We lezen het dan wel...is er hiet al iemand in een 1/4 grap getrapt ?
Dat is irrelvant. Het gaat er om welke dingen jij in gedachten zou krijgen als je je onderwijssubsidie in je zak had terwijl je door de stad liep, bijvoorbeeld langs de etalage van een leuke schoenenwinkel...quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat voor 'rare dingen' had je zoal in gedachten?
Zo'n vrouw ben ik niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:58 schreef SingleCoil het volgende:
Dat is irrelvant. Het gaat er om welke dingen jij in gedachten zou krijgen als je je onderwijssubsidie in je zak had terwijl je door de stad liep, bijvoorbeeld langs de etalage van een leuke schoenenwinkel...
Haushofer dus, maar die zal wel weer bij de hoeren zitten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Tijdens je lunch moet je voor gepaste vervanging zorgen !
Mag een man ook z'n behoefte bevredigen ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haushofer dus, maar die zal wel weer bij de hoeren zitten.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:58 schreef SingleCoil het volgende:
etalage van een leuke schoenenwinkelsexshop...
zitten is meestal geen optiequote:Op vrijdag 1 april 2005 13:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haushofer dus, maar die zal wel weer bij de hoeren zitten.
Van mij mag-ie hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Mag een man ook z'n behoefte bevredigen ?
Dank u !
hee, iets positiefs over Friesland !quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoeren in Groningen en Fryslan zijn wellicht creatiever, wie zal het zeggen..
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:10 schreef het_fokschaap het volgende:
Des de meer reden om te vermoeden dat als je er weer eens een keer bent huis zult houden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit in een sexshop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |