quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Kreator het volgende:
Misschien past deze beter in onzin, Yvonne. Ik weet het ook niet verder, maar hier schijnt de shit te gebeuren.
Meeten met z'n ex was ook geen succes idd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:04 schreef teknomist het volgende:
Meeten met die latente homo?
Welke .quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:05 schreef Steve-O het volgende:
bij die persoon in enschede ?
Ik denk dat Kasta ook alleen nog maar kan tegenvallen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meeten met z'n ex was ook geen succes idd..
In Enschede.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:06 schreef Insomaniac het volgende:
Aan [edit] adres weg
Da's bij Wouter thuis!quote:
de [edit]adres weg bedoel je? Ja dat klopt.quote:
Denk dat ze er trotser op zijn dat er nog mensen komen ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Da's bij Wouter thuis!!
Wat zullen z'n ouders trots zijn. Hun zoontje geeft een feestje..
Neej niet de [edit] Adres weg , het stinkt daar men.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
de [edit] Adres weg bedoel je? Ja dat klopt.
Ja, daar bedoel ik!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
de [edit] Adres weg bedoel je? Ja dat klopt.
pik jij me ff op sunny, ik mail je m`n adres welquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Voor wie met de auto vanuit Amsterdam komt!
Nee, je vergist je. Kasta is de man die jou met een lelijk wijf verwarde en je de bosjes indrukte alwaar je huilend je duim in je mond stak.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:10 schreef SanyoSoft het volgende:
Hé Kasta, heb ik jou laatst niet op je bek geslagen?
Tot over een uur of 2.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef SunChaser het volgende:
Voor wie met de auto vanuit Amsterdam komt!
mag dat een linkje worden? En voor dat hoofd verdien je ook wel een ban trouwens.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:11 schreef Xebrozius het volgende:
zo zie ik er uit:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehehehe! Wat ben je toch ook een rat.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:11 schreef Xebrozius het volgende:
Lijkt me leuk... Woutey wou al langskomen op de peizerweg 55b om me kapot te schieten.
Ik denk dat ik maar eens met zijn ouders ga praten.
Mochten je ouders meelezen, zo zie ik er uit:
[edit] Adres weg
Dan kunnen ze me verwelkomen met koffie als ze me zien aankomen.
Klachten kun je sturen naar Peizerweg55b 9726JD Groningenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
mag dat een linkje worden? En voor dat hoofd verdien je ook wel een ban trouwens.
Ja, vanaf sch..quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Klachten kun je sturen naar Peizerweg55b 9726JD Groningen
Anders ga je gewoon even keihard dood met je sneue meeloop en inlik gedrag, kutkleuter.quote:
Hoezo latent?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:04 schreef teknomist het volgende:
Meeten met die latente homo?
Geeft niet Kasta. Ik vergeef het je. (alweer). Welkom terug in Twente ook trouwens.quote:
Doe ik het beter als ik zeg dat ik vele jaren in Enschede hebt gewoond en dat ik een verdwaalde Tukker ben?quote:
Hai.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Doe ik het beter als ik zeg dat ik vele jaren in Enschede hebt gewoond en dat ik een Tukker ben?
Op de [edit] Adres weg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:19 schreef Xebrozius het volgende:
Doe ik het beter als ik zeg dat ik vele jaren in Enschede hebt gewoond
Zou best kunnen aangezien ik er niets van gemerkt hebquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:10 schreef SanyoSoft het volgende:
Hé Kasta, heb ik jou laatst niet op je bek geslagen?
Ik mis vooral woorden als "kats" en "cóóóóóóóóóla".quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hai..
Tis wel ernstig dan hè. Zo'n vernedering. Naar groningen verhuizen.
Groetjes,
Krea.
Xen ligt nog steeds dubbel als ik boot zegquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik mis vooral woorden als "kats" en "cóóóóóóóóóla".
Het is afzien.
Groetjes,
Xebro.
De meet is vanavond pas hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja hoor... ik kom weer eens langs als de consternatie weer over is
Je vergeet al die lekkere boerse wijven...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik mis vooral woorden als "kats" en "cóóóóóóóóóla".
Stoer, iets dat op een vrouw lijkt met pit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon even keihard dood met je sneue meeloop en inlik gedrag, kutkleuter.
Waar dan? [edit] Adres weg toch?quote:
Wouterquote:
Leuk een cryptogram... eh... Pruim?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Stoer, iets dat op een vrouw lijkt met pit.
Minimaal. Komen er nog wel meer bij waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef Dirkh het volgende:
pfff Hoeveel adressen heb ik nu wegge-edit vanavond? 200?
Ik heb nog wel een slaapplaats voor je. Lijkt me knus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja in fucking (wouty taal) pluskut
Die van de [edit] Adres weg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef Dirkh het volgende:
Nee 11.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef Dirkh het volgende:
Mijn halfbroertjes zijn gelukkig wel tukkers. En af en toe ben ik in Borne.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xen ligt nog steeds dubbel als ik boot zeg.
De teringhoer...
Da's toch niet hetzelfde hè. Da's net als 'mensen' uit glanerbrug mes in je rug. Hangt er maar een beetje bijaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef Xebrozius het volgende:
En af en toe ben ik in Borne.
Herman Finkers noemde dat dan ook "lieve kinderen"...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:27 schreef faqyou het volgende:
(i.t.t haar debiele zoontje)
Op de Schaepmanlaan 11 te Enschede woont een zweefteef volgens haar zoon.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:27 schreef faqyou het volgende:
Zit daar op die Schaepmanlaan 11 in Eschede toevallig de moeder van Wouter?
Op de Schaepmanlaan 11 ga ik altijd naar de huisarts:quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[edit] Adres weg
Dat adres schijnt behoorlijke kont te schoppen.
Mooi plekje is dat.quote:
Bevond ik me dan al die jaren in surogaat twenthe?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's toch niet hetzelfde hè. Da's net als 'mensen' uit glanerbrug mes in je rug. Hangt er maar een beetje bijaan.
Is dat een kruising tussen een tekkel en dombo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Op de [edit] Adres weg woont een zweefteef volgens haar zoon.
http://www.drschaepmanschool.nl/tekst/drschaepman.htmlquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef faqyou het volgende:
[..]
Op de [edit] Adres weg ga ik altijd naar de huisarts
-edit- Stond nog een adres.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:31 schreef ArmaniMania het volgende:
hier gebeurt de shit
De [edit] Adres wegquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, er schijnt iets op [edit] Adres weg1 aan de hand te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |