Dan plaats ik ook maar een foto van mezelf:quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:42 schreef Woutey het volgende:
Dit vind ik al heel wat anders dan persoonlijke adresgegevens. Als is het behoorlijk offtopic.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan plaats ik ook maar een foto van mezelf:
[edit] Leuk, maar je snapt wel dat ik het weg moet halen.
En z'n vriendje?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
Maar waarom doen TS en z'n vriendje nou eigenlijk zo dapper op fok?
Masterlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan plaats ik ook maar een foto van mezelf:
[edit] Leuk, maar je snapt wel dat ik het weg moet halen.
Die skv breezahquote:
Wat zijn de andere topics dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dit is op het randje na voor het topic van de maand maart hahaha
Inderdaad, wij mogen onszelf gelukkig prijzenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:13 schreef MouseOver het volgende:
En allemaal die arme mensen die nu pas dit topic openen vragen zich af wat er eigenlijk zo grappig aan die foto is
moest het leukste topic zijn dusquote:
Ik ben geen dushiquote:
Ik heb de foto gemist, beschrijf em ffquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:15 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Inderdaad, wij mogen onszelf gelukkig prijzen![]()
Die zijn net gesloten, deze topic is eigenlijk onderdeel van een 'drieluik'.quote:
Ooh, is dat z'n vriendje. Ik wist niet dat ze... of zijn ze niet eh.. nou ja, als ze maar gelukkig zijn!quote:
Was een leuke fotoquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:13 schreef MouseOver het volgende:
En allemaal die arme mensen die nu pas dit topic openen vragen zich af wat er eigenlijk zo grappig aan die foto is
De tweede heb ik gezien, in FB. Nr drie is?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die zijn net gesloten, deze topic is eigenlijk onderdeel van een 'drieluik'.
Hé Kasta.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemist, beschrijf em ff
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:16 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ooh, is dat z'n vriendje. Ik wist niet dat ze... of zijn ze niet eh.. nou ja, als ze maar gelukkig zijn!
Omgquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hé Kasta.
Daar staat ie nog als t goed is..
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hé Kasta.
Die woont aan de [edit] Adres wegquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef Skv het volgende:
Wat een nerd.
Nee, in groningen erges.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die woont aan de [edit] Adres weg
Daar wonen vast en zeker ook wel nerds. Als ik er eens eentje tegenkom zal ik het wel melden.quote:
+ adres?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar wonen vast en zeker ook wel nerds. Als ik er eens eentje tegenkom zal ik het wel melden.
Ow sjittie, inderdaad tis geen 'drieluik' maar een serie van 4.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hé Kasta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |