Nou vraag ik me toch af hoe ik dat moet interpreteren. Hoe komt dat ding los in het water terecht zonder sporen van een misdrijf? Per ongeluk door een chirurg na amputatie uit het raam gedonderd? Wat moet ik me er bij voorstellen?quote:...geen sporen aangetroffen die wijzen op een misdrijf...
Beetje te vroeg voorquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:21 schreef NoizEkick het volgende:
1 april?
Misschien iemand verzopen ofzo, en dat been er door de schroef van een schip afgezaagd?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Precies wat je daar zegt APK, iemand verliest niet zomaar een been. Dus als er geen sporen van een misdrijf zijn, hoe komt je been dan in de gracht terecht?
Als je lepra hebt moet je gewoon niet gaan zwemmen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dus als er geen sporen van een misdrijf zijn, hoe komt je been dan in de gracht terecht?
ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik dacht dat het om een homo ging.
vin ik óók ....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:43 schreef mcintosh het volgende:
Ook aan homo dacht, dit is veel minder leuk
Doe daar dan maar verderquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef APK het volgende:
Ik heb 'em zien drijven:
Been in de gracht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |