Heer Bimmel, hoe heerlijk u met open ogen in deze Frenologische valkuil staptquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:52 schreef Bimmel het volgende:
Ach kijk....eenen orator van Franse komaf.
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:56 schreef pyl het volgende:
Elie Wiesel, lijkt me.
Ook mijn mond wordt nu zuinig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:00 schreef Bimmel het volgende:
Een sherry drinker zonder twijfel...de droge variant..kan niet anders met zo'n zunig mondje.
Ha! Persoonlijk aantrekken. M'neer is historiker?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ook mijn mond wordt nu zuinig.
Ach, de dienstmaagd van de frenologie. Zij heeft overigens gelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:12 schreef Parabola het volgende:
[..]
...en m'neers kleding hint naar de 19e eeuw
Dat vleugje verstuift zienderogen. Andere kant van La Manche.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:15 schreef Parabola het volgende:
Het lompere gokwerk dan maar, met een vleugje frenologische intuïtie. Brit?
Ach ja, intuïtie is ook meer iets voor tsjikkies.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat vleugje verstuift zienderogen. Andere kant van La Manche.
Wie zegt dat er geen contemporaine historie geschreven kan worden? Bovendien; zij die het niet kunnen, onderwijzen het!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:23 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach ja, intuïtie is ook meer iets voor tsjikkies.Een kikkerd dus
19e eeuws Frankrijk, genoeg te beleven. Waarom zou een mens in zo'n levendige tijd historiker willen worden?
Hij moedigde die wel aan, al heeft hij nauwelijks een Republiek gekend.quote:Had m'neer zelf ook iets van doen met de gebeurtenissen in de 19e eeuwse Republique
hmmmmz, geen idee wie dat zegtquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie zegt dat er geen contemporaine historie geschreven kan worden?
Mijnheer schreef over bepaald verscheidene onderwerpen (is dit een Germanisme?), maar een belangrijk werk behandelt de Franse Revolutie.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:31 schreef Parabola het volgende:
Had m'neer een bepaalde focus (periode, land) in zijn werk?
Wederom gaat pyl er met dit been van tussen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:37 schreef pyl het volgende:
Jules Michelet
Beijl u nu maar eens iets te raden, wat ik u bidden mag.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:43 schreef Parabola het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden sokchen
Wederom correct. In zekere zin echter wel reptiel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
En niet-kikkerd, gis ik.
Ik heb werkelijk geen aning. M'neer ontleende zijn faam noch aan de politiek, noch aan enige andere vorm van sport(s) waarbij dit etiket enig belang heeft.quote:Liberaal?
Mijnheer pendelde dus? Uitstekend. Was hij goed in rekenen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:49 schreef Parabola het volgende:
[..]
Wederom correct. In zekere zin echter wel reptiel.
U bent wederom onnavolgbaar de_Withquote:
Kunnen tellen volstond.quote:Uitstekend. Was hij goed in rekenen?
Ik bedoelde dat hij veel gereisd heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:52 schreef Parabola het volgende:
[..]
U bent wederom onnavolgbaar de_With
[..]
Dan was hij artiest.quote:Kunnen tellen volstond.
Oh, welzeker. Veel en ver. Maar dat staat los van zijn reptielschap.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij veel gereisd heeft.
[..]
Er zijn andere beroepen denkbaar waarin kunnen tellen volstaat. M'neer telde onder andere tot 6quote:Dan was hij artiest.
Welke duistere grootheid rakelt u hier op?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:59 schreef Parabola het volgende:
[..]
Oh, welzeker. Veel en ver. Maar dat staat los van zijn reptielschap.
Schreef hij zesmaal een symfonie?quote:Er zijn andere beroepen denkbaar waarin kunnen tellen volstaat. M'neer telde onder andere tot 6![]()
![]()
M'neer's nationaliteit, welke duister grootheid anders?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke duistere grootheid rakelt u hier op?
Hij schreef meer dan zesmaal, en een van die malen was het in zessen. Daar kwam overigens noot noch G-sleutel bij kijkenquote:Schreef hij zesmaal een symfonie?
Australier?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:08 schreef Parabola het volgende:
[..]
M'neer's nationaliteit, welke duister grootheid anders?
[afbeelding]
Romancier?quote:Hij schreef meer dan zesmaal, en een van die malen was het in zessen. Daar kwam overigens noot noch G-sleutel bij kijken
Een Australisch niet-romancier. M'neer schreef zijn werken vanuit wetenschappelijke invalshoek.quote:
Warm, maar nee, de krokodil verwees slechts naar zijn nationaliteit. M'neer deed geen dieren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Over krokodillen (o.a.)?
Denk na, het regent in de buiten-plaatjes wereldquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Johan_de_With het volgende:
De buiten-plaatjes wereld sommeert mij.
De botanist. Welzeker. Overigens was m'neer strikt genomen geen Aussie, maar een Brit. Maar dan opnieuw, wie zorgt?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Sir Joseph Dalton Hooker!
Wist je dat je daar kanker van krijgt, van geïnhaleerde pinda's?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef Gellius het volgende:
Ollie.. Je bent weer eens als een geïnhaleerde pinda. Ik word hier niet blij van. Van haar wel. Maar niet van jou. Nu.
Je krijgt overal kanker van, he. Dat zeggen ze tenminste.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:13 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wist je dat je daar kanker van krijgt, van geïnhaleerde pinda's?
Dus dat je eigenlijk zegt dat je kanker van mij krijgt?
Dat is niet zo aardig.
Maar dat joffertje, begrijp ik goed dat het een zangeresje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |