M'neer heeft wel iets van de grote Joseph weg, maar is 'slechts' een land- en tijdgenoot. M'neer's prijs was dan ook geen Nobelprijs, en bovendien veel recenter ontvangen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:59 schreef OllieA het volgende:
Hij lijkt op Stiglitz.
quote:Wat is dit topic dood, trouwens.
Hou hem paraat, Z, er kan een moment komen dat we hem weer nodig hebben!quote:Op maandag 11 april 2005 10:14 schreef Z het volgende:
Ius wordt indewrdaad gemist! Zal ik mijn plaatje weer weghalen Parabola?
Scherp Z, scherp! En dat niet alleen, het is nog correct ook.quote:Op maandag 11 april 2005 14:21 schreef Z het volgende:
Is hij misschien een architect? Die kunnen driftig met hun handen schuddend, oeverloos ouwehoeren over gebouwen namelijk.
...van venijnigheid bent u niet gespeend, zie ik wel, heer Parabola...quote:Op maandag 11 april 2005 15:28 schreef Parabola het volgende:
En 'ius? Die houdt zich een tijdje afzijdig om ons te laten voelen hoe onmisbaar hij is
Het schijnt zo.quote:Op maandag 11 april 2005 17:18 schreef Z het volgende:
Deze meneer is een intellectueel
Wat is er mis men neo?quote:voormalig hippie
Dat hangt er vanaf aan welke helft van Nederland je deze vraag stelt.quote:en schrijver?
De gevorderd frenoloog echter bemerkt de nog jonge leeftijd van deze foto uit het huidig, zeer huidig tijdsgewricht.quote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef Parabola het volgende:
De oplettende RJP-er herkent hier in ieder geval een landgenoot die kennelijk in de jaren 60 of 70 het fotograferen (nog) waard was.
Hij gebruikt(e) veel beelden.quote:Hieuw m'neer beeld?
Natuurlijk, maar ik wil de vele mee-lezers in dit topic niet te zwaar belasten. Vandaar mijn stapsgewijze benadering.quote:Op maandag 11 april 2005 17:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De gevorderd frenoloog echter bemerkt de nog jonge leeftijd van deze foto uit het huidig, zeer huidig tijdsgewricht.
quote:Hij gebruikt(e) veel beelden.
Ik kan dit heel gedecideerd (haha humorgrapje kiddo) ontkennen.quote:Op maandag 11 april 2005 17:34 schreef Parabola het volgende:
Ach, m'neer is van de gedesineerde banden?
Inderdaad. Ik had ook al gezegd dat dit inderdaad 's mans bografie was, maar het forum schijnt dit bericht te hebben geweerd. Ik had er wel lol in door te gaan tot de naam ook daadwerkelijk was uitgesproken, want zeg nou zelf, veel dichters heten AIDS tegenwoordig.quote:Op maandag 11 april 2005 17:39 schreef pyl het volgende:
Heren, heren, mag ik even inbreken? Heer Ollie heeft allang het goede antwoord gegeven!
Ilja Leonard Pfeiffer is zelfs onlangs bij de buren langsgeweest!
En ik maar zo hopen dat Batuwu nog een onbekende jeugd had.quote:Op maandag 11 april 2005 18:13 schreef Gellius het volgende:
Het is in ieder geval geenmanly-man met een donderende bas en dito behaarde borst.
Toch niet de een of andere zanger uit de een of andere 80-er jaren band of zoiets hè?quote:Op maandag 11 april 2005 22:06 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer doet wel iets met gedichten, zou je kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |