Weet ik veel wie waar mod is. Dat hou ik allemaal niet bij.quote:
Wat wil je met het topic? Open/Dicht?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik veel wie waar mod is. Dat hou ik allemaal niet bij.
Dicht natuurlijk het is namelijk een erg leuk topic waar veelmensen om hebben kunnen lachen en ze nog lang zal herinneren in hun fok-bestaan tussen alle bagger was dit een vuilnisroos. Dicht dus. Zonde want ze gaan denken dat onzin echt leuk is en potentie heeft.quote:
tongquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dicht natuurlijk het is namelijk een erg leuk topic waar veelmensen om hebben kunnen lachen en ze nog lang zal herinneren in hun fok-bestaan tussen alle bagger was dit een vuilnisroos. Dicht dus. Zonde want ze gaan denken dat onzin echt leuk is en potentie heeft.
jij weet niet eens wat dat betekent, dus lul nietquote:
ruis haat negersquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:05 schreef laffer het volgende:
[..]
jij weet niet eens wat dat betekent, dus lul niet![]()
trouwens, kakkerlakken worden vanaf nu preventief dood getraptneem je marleenhoofd mee, die kop kan niet eens fatsoenlijk pijpen
![]()
nu alquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:10 schreef Ruis het volgende:
tommy, ik ben je neger-gezeik nu al strontzat.
ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:10 schreef Ruis het volgende:
tommy, ik ben je neger-gezeik nu al strontzat.
ja, dit is de juiste plekquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:06 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik weet niet of dit een goede plek is, maar ik vind juiced uiterst irritant met al zijn reacties "ha ha ha ha, dijenkletser."...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:16 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, dit is de juiste plek![]()
wil je er over praten![]()
waarom doet die juiced dat hè, dat willen we weten natuurlijk![]()
kun je iets meer vertellen over hoe je jeugd was enzo??
werd je veel geplaagd??
vertel het eens dan gaan we samen de sessie in![]()
mmmmmmmmmmmmm, rustig maar hoor, alles komt goed![]()
Krabbel anders lekker ff terug.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:47 schreef tommy4487 het volgende:
ruis
Ik hoop dat je niet serieus dacht dat ik je een racist vond.
Dat meende ik namelijk op te maken uit dat topic in FB.
mvg
ik
hoi lamzakquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:47 schreef tommy4487 het volgende:
ruis
mvg
ik
hoezo, mogen negers mijn vrienden niet zijn??quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:38 schreef Slaaitjuh het volgende:
laffer ik vind je wel erg cool doen over je neger vrienden
hoezo stoer, omdat ik vrienden heb uit meerdere bevolkingsgroepenquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, Laffer is erg stoer met zijn negervrienden en zijn internetpraatjes zijn nog stoerder. Jammer dit hoor.
nee je loopt alleen constant provocerend te doen over je negervrienden. Je categorieseert ze zelf niet onder vrienden maar neger vrienden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:51 schreef laffer het volgende:
[..]
hoi lamzak
[..]
hoezo, mogen negers mijn vrienden niet zijn??![]()
[..]
hoezo stoer, omdat ik vrienden heb uit meerdere bevolkingsgroepen![]()
Ach ja joh, daarom ging je er ook mee naar FB, daar openen ze alleen maar topics voor de lol.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:47 schreef tommy4487 het volgende:
ruis
mvg
ik
dat had ik door dus bood ik mijn excuses aan! uulquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ach ja joh, daarom ging je er ook mee naar FB, daar openen ze alleen maar topics voor de lol.
Nee sorry, je mag van mij in de stront zakken, zulke "grappen" waardeer ik zeker niet.
je bent zelf een mispuntquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Krabbel anders lekker ff terug.Mispunt.
ja, dat is t verschil dus tussen ONZ en FB.. FB neem ik serieus op, doodsverwensingen in ONZ niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:57 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
dat had ik door dus bood ik mijn excuses aan! uul
Ik ging naar FB omdat ik me verveelde man. Wat was er nou racistisch aan? Je sloot een (bagger)topic. Hier zie ik 200 doodsverwensing per dag en daar trekt ook niemand zeg wat van aan. Dus stel je niet zo aan
ja en als jullie daar zeer negatief over posten wil ik jou weleens voorstellen aan henquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:54 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nee je loopt alleen constant provocerend te doen over je negervrienden. Je categorieseert ze zelf niet onder vrienden maar neger vrienden.
als DP een topic opent in FB wordt dat ook niet serieus genomen. Zo zijn er wel meer users. En ik dacht dat wel duidelijke was dat dit topic niet serieus was maar niet dus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:58 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, dat is t verschil dus tussen ONZ en FB.. FB neem ik serieus op, doodsverwensingen in ONZ niet.
maar goed, als jij later ooit een keer volwassen wordt, misschien begrijp je dat dan wel.
Als het negers zijn en vrienden wat is er zo raar aan negervrienden dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:54 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nee je loopt alleen constant provocerend te doen over je negervrienden. Je categorieseert ze zelf niet onder vrienden maar neger vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |