Ik ben er ook al jaren niet meer geweestquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken er ook mensen..
Tis alleen niet helemaal mijn stad zeg maar.![]()
.
Heb je er last van dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef bar_rel het volgende:
Hoii
Hey ZOWIEE ff tussendoor,
Hoe veel moest jij piessen toen je blaasontsteking had? (per uur? )![]()
![]()
Jij hebt toch ook zo`n forum gehad? Bij Jongerenplaza krijg ik het niet voor elkaar, om als "Gast" de fora te kunnen zien.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
Hoe is 'ie?.
Ik wacht nog steeds op de nieuwe CD van H..
Nou ik wil wel eens weten hoevaak je naar de wc meot als je het hebt, aangezien ik vaak naar de plee moet. ( Wat al jaren zo is ma goed)quote:
Moet je maar geen Playboys kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik wil wel eens weten hoevaak je naar de wc meot als je het hebt, aangezien ik vaak naar de plee moet. ( Wat al jaren zo is ma goed)
Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Moet je maar geen Playboys kopen.![]()
Ja, weet ik. Maar alles is ingesteld voor de gasten hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:35 schreef BVO het volgende:
Orgi: Admin, dan edit boards en dan kan je per board instellen wie mogen posten, kijken en topics openen.
De eerste 2 nummers zijn in ieder geval tof, verder ben ik nog niet gekomenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
Hoe is 'ie?.
Ik wacht nog steeds op de nieuwe CD van H..
quote:Who should be allowed to create threads on this board?
Guests, Members, Administrators and Moderators
Members, Administrators and Moderators
Administrators and Moderators
Who should be allowed to reply to threads on this board?
Who should be allowed to view this board?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef BVO het volgende:
Kijk eens bij edit category dan.
Daar moet je niks aangevinkt hebben.
Heel vaak, je gaat naar de wc, daar zit je een paar minuten, dan komen er 3 druppels uit (dit gaat samen met PIJN) en zodra je opstaat van de wc moet je eigenlijk weer. Je gaat echt wel minstens elke 10 minuten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik wil wel eens weten hoevaak je naar de wc meot als je het hebt, aangezien ik vaak naar de plee moet. ( Wat al jaren zo is ma goed)
RIP ja, eindelijk.quote:
Dat ben ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
De volgende keer toch maar een minder opvallende kloon aanmaken, Bupa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |