Dat is sneuquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Zaterdagochtend, 9:30 tentamen over macro-economie..
Mijn zus zat ooit ergens op een pleintje op een bankje, en toen is d'r telefoon blijkbaar uit haar zak gevallen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik was mn telefoon vergeten op school en daar kwam ik thuis achter, dus ik was in totale paniek
En ik kon het nummer van de school niet vindenen toen kwam mn moeder thuis en die zei dat een meisje haar had gebeld omdat ze mijn telefoon had gevonden
![]()
Er zijn dus nog aardige mensen op de wereld
Had gevraagd of ze hem even langs kwam brengenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:08 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik heb echt geluk gehad, wel minder dat ik morgen naar school moet om het kreng op te halen
Maar toch
Whehehequote:Op donderdag 31 maart 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Had gevraagd of ze hem even langs kwam brengen
Ik ben weg![]()
Kreeg je hem daarna terug?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn zus zat ooit ergens op een pleintje op een bankje, en toen is d'r telefoon blijkbaar uit haar zak gevallen.
Werd er de volgende dag naar ons huis gebeld, dat omwonenden hem hadden gevonden en hebben maar het laatst gedraaide nummer gebeld.
Ga danquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Daarom ga ik nu maar weer eens leren.![]()
Ja ze kon hem ophalen. Het was een ouder stel die hem vond, wel heel erg netjes van zequote:Op donderdag 31 maart 2005 17:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kreeg je hem daarna terug?
Dan heeft je zus geluk gehad![]()
Inmiddels wel telefoonsquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef timbob het volgende:
hellevoetsluis...
hebben ze daar ook euro's?
Ik weet niet eens waar het ligtquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef timbob het volgende:
hellevoetsluis...
hebben ze daar ook euro's?
Het meisje is bereid naar de bewoonde wereld te komen voor mequote:Op donderdag 31 maart 2005 17:57 schreef timbob het volgende:
[..]
daar kom je vast alleen met een speciaal reisvisa in
Spijkernissequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het meisje is bereid naar de bewoonde wereld te komen voor me
Ik kan hem in Spijkenisse ophalen
Spijkenisse ligt bij Rotterdam in de buurt. En een bloemetje is wel een idee ja!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:11 schreef timbob het volgende:
[..]
Spijkernisse
dat klinkt net zo erg
neem je wel een bloemetje voor d'r mee?
Dat wist ik welquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:18 schreef BVO het volgende:
Je zegt het verkeerd Miss!
Het is "Spike-city"!!
Ik ken er ook mensen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wist ik welik heb er zelfs familie wonen
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |