Ik vind jonge spelers die al aan de top staan juíst zeer grote talenten! Kun je nagaan hoelang ze nog meegaan in de voetbalwereld (hoewel Robben wellicht op zijn 25ste al medisch is afgekeurdquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:02 schreef Elgigante het volgende:
Spelers die al een jaar bij een grote club spelen en international zijn, zijn voor mij talent-af.
Robben en Ronaldo vind ik geen talenten meer, maar volwaardge spelers (die hun top hopenlijk nog niet bereikt hebben)
Verder nog:quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef Lazio het volgende:
Wat zijn volgens jullie de grootste voetbaltalenten van dit moment? Ze moeten 21 jaar of jonger zijn (dus geboren ná 01-04-1983)!
- Wayne Rooney (Manchester United)
- Christiano Ronaldo (Manchester United)
- Arjen Robben (Chelsea)
- Fernando Torres (Atlético Madrid)
- Valeri Bojinov (Fiorentina)
- Carlos Tevez (Corinthians)
- Robinho (Santos)
- Diego (FC Porto)
- Stewart Downing (Middlesbrough)
- Obafemi Martins (Internazionale)
- Anthony Vanden Borre (Anderlecht)
- Vincent Kompany (Anderlecht)
- Lukas Podolski (1.FC Köln)
- Javier Mascherano (River Plate)
- Francesco Fabregas (Arsenal)
- Niko Kranjçar (Dinamo Zagreb)
- Maxi López (FC Barcelona)
- Carlos Idriss Kameni (Espanyol)
- Daniele De Rossi (AS Roma)
- José Antonio Reyes (Arsenal)
- Freddy Adu (DC United)
Is ook wat voor te zeggen ja, maar als iemand zijn belofte heeft ingewilligd schaal ik hem niet meer in als talent, gezien de prestatiecurve van robben zou je welens gelijk kunnen hebben, snif snif..quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:11 schreef Lazio het volgende:
[..]
Ik vind jonge spelers die al aan de top staan juíst zeer grote talenten! Kun je nagaan hoelang ze nog meegaan in de voetbalwereld (hoewel Robben wellicht op zijn 25ste al medisch is afgekeurd)
Mooi lijstje idd! Iemand nog meer?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:22 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Verder nog:
Aquilani, Alberto (AS Roma)
Babel, Ryan (Ajax)
Boussoufa, Moubarak (AA Gent)
Castelen, Romeo (Feyenoord)
Cavenaghi, Fernando (Spartak Moskou)
Farfán, Jefferson (PSV)
Fletcher, Darren (Manchester United)
Heitinga, John (Ajax)
John, Collins (Fulham)
Kalou, Salomon (Feyenoord)
Lahm, Philipp (VfB Stuttgart)
Lazzari, Andrea (Atalanta Bergamo)
Maduro, Hedwiges (Ajax)
Marcelinho, Marcelo Rodrigues (Gremio)
Montolivo, Riccardo (Atalanta Bergamo)
Nilmar, Honorato da Silva (Olympique Lyon)
Schweinsteiger, Bastian (Bayern München)
Sneijder, Wesley (Ajax)
Van Persie, Robin (Arsenal)
Vonlanthen, Johan (Brescia)
Ziegler, Reto (Tottenham Hotspur)
Die is al genoemd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:48 schreef Diego27 het volgende:
Romeo Castelen (Feyenoord !!!) geboren 03-05-1983 !!!
In een jaar van Ado den haag naar Feyenoord en scorend in het nederlands elftal lijkt me wel een talent dan !!!
Gooi hem er maar bij in het rijtje !
Dat gevoel had ik ook al.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:53 schreef Spideyman het volgende:
Is dit een talenten-opsomtopic voor Football Manager 2005?
!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:48 schreef Diego27 het volgende:
Romeo Castelen (Feyenoord !!!) geboren 03-05-1983 !!!
In een jaar van Ado den haag naar Feyenoord en scorend in het nederlands elftal lijkt me wel een talent dan !!!
Gooi hem er maar bij in het rijtje !
Die was ik ook nog vergeten ja!quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:21 schreef Xevor het volgende:
Hossein Kaebi (Al Sadd)
Iman Mobali (Foolad Khuzestan)
Arash Borhani (Pas)
Dong Fangzhou (Manchester United)
Wang Dalei (Liaoning Dalian Railway Club)
Park Chu Young (FC Seoul)
Nooit te snel ophemelen voordat ze iets gepresteerd hebben (denk aan Sneider en Van der vaart), maar hij heeft het in zich om een prachtige voetballer te worden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:23 schreef gigant het volgende:
Ryan Babel (Ajax)
dit wordt een hele grote!
Ik krijg ook sterk die indruk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:53 schreef Spideyman het volgende:
dat zelfde gevoel heb ik met total club manager 2005, eveneens zijn dat daar de grootste sterren van die leeftijds categorie. spelers met 4 a 5 sterrenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:53 schreef Spideyman het volgende:
of kim kallstrom nu Stade Rennes als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef Lazio het volgende:
Football Manager (voorheen Championship Manager) wist altijd heel goed welke talenten veel potentie hebben... Zlatan Ibrahimovic was bijvoorbeeld altijd al een megatalent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |