abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2003 @ 11:59:53 #1
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_11242435
Waarom spelen er nog zoveel grote talenten in van die kleine competities? oftewel, waarom zijn er nog geen serieuse aanbiedingen geweest voor de toekomstige supertalenten??

zie bijvoorbeeld:
Kim Kallstrom
Farnerud
Robinho
Bosnjak
Ibrahim Said
Laska Chelidze
Damian Luna
Kaka
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Nu weet ik wel dat dit allemaal bekende namelijk zijn voor de spelers van de CM reeks, maarja CM heeft er nog nooit ver naast gezeten wat betreft het voorspellen van toekomstige toptalenten!!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_11242578
Ik ken alleen Kaka, Kallmstrom, en Robinho....

Deze spelen allemaal volgende seizoen wel in een sterkere competitie...

vrijdag 20 juni 2003 @ 12:08:40 #3
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_11242715
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 12:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik ken alleen Kaka, Kallmstrom, en Robinho....

Deze spelen allemaal volgende seizoen wel in een sterkere competitie...

waar gaan die heen dan? voor zover ik weet spelen ze volgend seizoen gewoon nog in hun eigen competities!?
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_11243692
kallstrom naar empoli (geloof ik) mogelijk, in ieder geval een wat mindere italiaanse club
robinho blijft bijna zeker niet, kan ik me niet voorstellen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 20 juni 2003 @ 12:45:56 #5
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11243756
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_11243767
Gezien het rijtje (waar ook speler(s) die in Portugal spelen staan) kan je daar ook VanderVaart en Chivu aan toevoegen...
WE WON IT FIVE TIMES!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 12:48:17 #7
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11243818
Robinho wil nog twee jaar bij Santos blijven. Kallstrom gaat neer een kleinere Italiaanse club, de rest is blijkbaar niet talent genoeg.
Ik hoor ook niets over een overgang van Robben (om maar een talent te noemen) en of de Nederlandse competitie die van de Denen ver ontstijgt is nog maar de vraag.
pi_11243843
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 12:48 schreef Frenkie het volgende:
Robinho wil nog twee jaar bij Santos blijven. Kallstrom gaat neer een kleinere Italiaanse club, de rest is blijkbaar niet talent genoeg.
Ik hoor ook niets over een overgang van Robben (om maar een talent te noemen) en of de Nederlandse competitie die van de Denen ver ontstijgt is nog maar de vraag.
dus.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_11248317
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:59 schreef RipCurl het volgende:

Nu weet ik wel dat dit allemaal bekende namelijk zijn voor de spelers van de CM reeks, maarja CM heeft er nog nooit ver naast gezeten wat betreft het voorspellen van toekomstige toptalenten!!

Dit zegt genoeg... Die database wordt gemaakt door vrijwilligers in allerlei landen, die in al hun chauvinisme of gebrek aan wereldwijd overzicht, die cijfers invoeren....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11252457
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:59 schreef RipCurl het volgende:
zie bijvoorbeeld:
Bosnjak
Ibrahim Said
Laska Chelidze
Damian Luna
Kaka
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Wie?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11252548
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg... Die database wordt gemaakt door vrijwilligers in allerlei landen, die in al hun chauvinisme of gebrek aan wereldwijd overzicht, die cijfers invoeren....

Hehehe, soms ligt dat er wel 'n beetje dik op ja! Ik wacht nog steeds op het moment dat Rob Schulpen een vet contract tekent bij Real of het moment waarop Davy Zafarin debuteert in Oranje!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_11252721
Kim Kallstrom stond vorige zomer onder interesse van zowel Heerenveen, Aston Villa en nog een paar redelijk grote clubs.
pi_11268267
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 18:56 schreef Fulton het volgende:
Kim Kallstrom stond vorige zomer onder interesse van zowel Heerenveen, Aston Villa en nog een paar redelijk grote clubs.
Ajax en PSV ook. Van dat rijtje is hij vooralsnog, met Farnerud (Alex of Pontus?), Robinho en Kaka, de enige echt talentvolle geloof ik.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 juni 2003 @ 20:10:44 #14
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_11275819
JULIUS AGHAHOWA!!!!!!!!!!

ja, die gast met die goal op het WK en die acties erna

pi_11277279
Denk dat Carlos Alberto Tevez van Boca Juniors, ook nog wel eens 'n zeer "aardige" tot "goede" speler kan worden in de Toekomst.....

Maar ja dat zal (net zoals bij al die andere "talentjes"....) de toekomst uitwijzen....

'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_11291226
Aghahowa moet weg uit de Oekraďne, anders wordt het niks.

Carlos Tévez staat in de belangstelling van Bayern München, evenals landgenoot en ander toptalent Fernando Cavenaghi.

www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 juni 2003 @ 17:01:49 #17
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_11293785
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 14:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ajax en PSV ook. Van dat rijtje is hij vooralsnog, met Farnerud (Alex of Pontus?), Robinho en Kaka, de enige echt talentvolle geloof ik.

Alex heeft hij het over
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_11317784
Die stond in de belangstelling van Ajax ook.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')