zie bijvoorbeeld:
Kim Kallstrom
Farnerud
Robinho
Bosnjak
Ibrahim Said
Laska Chelidze
Damian Luna
Kaka
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Nu weet ik wel dat dit allemaal bekende namelijk zijn voor de spelers van de CM reeks, maarja CM heeft er nog nooit ver naast gezeten wat betreft het voorspellen van toekomstige toptalenten!!
Deze spelen allemaal volgende seizoen wel in een sterkere competitie...
quote:waar gaan die heen dan? voor zover ik weet spelen ze volgend seizoen gewoon nog in hun eigen competities!?
Op vrijdag 20 juni 2003 12:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik ken alleen Kaka, Kallmstrom, en Robinho....Deze spelen allemaal volgende seizoen wel in een sterkere competitie...
Barcelona wil Robinho graag hebben.
quote:dus.
Op vrijdag 20 juni 2003 12:48 schreef Frenkie het volgende:
Robinho wil nog twee jaar bij Santos blijven. Kallstrom gaat neer een kleinere Italiaanse club, de rest is blijkbaar niet talent genoeg.
Ik hoor ook niets over een overgang van Robben (om maar een talent te noemen) en of de Nederlandse competitie die van de Denen ver ontstijgt is nog maar de vraag.
quote:Dit zegt genoeg... Die database wordt gemaakt door vrijwilligers in allerlei landen, die in al hun chauvinisme of gebrek aan wereldwijd overzicht, die cijfers invoeren....
Op vrijdag 20 juni 2003 11:59 schreef RipCurl het volgende:Nu weet ik wel dat dit allemaal bekende namelijk zijn voor de spelers van de CM reeks, maarja CM heeft er nog nooit ver naast gezeten wat betreft het voorspellen van toekomstige toptalenten!!
quote:Wie?
Op vrijdag 20 juni 2003 11:59 schreef RipCurl het volgende:
zie bijvoorbeeld:
Bosnjak
Ibrahim Said
Laska Chelidze
Damian Luna
Kaka
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
quote:Hehehe, soms ligt dat er wel 'n beetje dik op ja! Ik wacht nog steeds op het moment dat Rob Schulpen een vet contract tekent bij Real of het moment waarop Davy Zafarin debuteert in Oranje!
Op vrijdag 20 juni 2003 15:41 schreef methodmich het volgende:[..]
Dit zegt genoeg... Die database wordt gemaakt door vrijwilligers in allerlei landen, die in al hun chauvinisme of gebrek aan wereldwijd overzicht, die cijfers invoeren....
quote:Ajax en PSV ook. Van dat rijtje is hij vooralsnog, met Farnerud (Alex of Pontus?), Robinho en Kaka, de enige echt talentvolle geloof ik.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:56 schreef Fulton het volgende:
Kim Kallstrom stond vorige zomer onder interesse van zowel Heerenveen, Aston Villa en nog een paar redelijk grote clubs.
Maar ja dat zal (net zoals bij al die andere "talentjes"....) de toekomst uitwijzen....
Carlos Tévez staat in de belangstelling van Bayern München, evenals landgenoot en ander toptalent Fernando Cavenaghi.
quote:Alex heeft hij het over
Op zaterdag 21 juni 2003 14:27 schreef methodmich het volgende:[..]
Ajax en PSV ook. Van dat rijtje is hij vooralsnog, met Farnerud (Alex of Pontus?), Robinho en Kaka, de enige echt talentvolle geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |