Dat dacht ik eigenlijk al..quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
IK ben echt dom bezig... vandaar mijn sign ook... en mijn beeldscherm staat op een reso van 1900 x 1280....
Maar ik bedoel Axel.....
M'n Chineze buurman is inmiddels opgenomen in het UMC in Utrecht. Hij bleek Chizofreen te zijn ipv de la Tourette te hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:57 schreef golfer het volgende:
Als je Gilles de la Tourette-geluiden uit een woning hoort komen
Om kwart voor 11 kan het eerste biertje er inquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
half 9 das een mooie tijd.. heb je lekker vroeg weekend!![]()
Dan hoor je niet in een ziekenhuis thuisquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n Chineze buurman is inmiddels opgenomen in het UMC in Utrecht. Hij bleek Chizofreen te zijn ipv de la Tourette te hebben
wanneer hoor je trouwens dat je bent aangenomen??quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al..
Proost op de jongste Hools
Ik heb vanmiddag het contract bij het uitzendbureau ondertekend dus ik mag maandag beginnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wanneer hoor je trouwens dat je bent aangenomen??
Ik hoorde dat ie daar is opgenomen, dacht dat dat een psychiatrisch ziekenhuis was. Hij is iig niet meer thuis en onder behandeling van psychiaters.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan hoor je niet in een ziekenhuis thuis.
UMC zal ongetwijfeld ookwel een afdeling psychiatrie hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde dat ie daar is opgenomen, dacht dat dat een psychiatrisch ziekenhuis was. Hij is iig niet meer thuis en onder behandeling van psychiaters.
Geef zijn huis op voor 'In Holland staat een huis'quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie daar is opgenomen, dacht dat dat een psychiatrisch ziekenhuis was. Hij is iig niet meer thuis en onder behandeling van psychiaters.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Gisteren functioneringsgesprek gehad, krijg vast contract en opslag!
Rondje op mijn kosten.
Eerder in Holland staat een verwaarloosd huisjequote:Op donderdag 31 maart 2005 19:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geef zijn huis op voor 'In Holland staat een huis'.
Of het is gewoon een paupere wijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder in Holland staat een verwaarloosd huisje
quote:
Ja volgende week in probleemwijken op SBS.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja volgende week in probleemwijken op SBS.
Meestal komen vrouwen bij de RTL-nachtfilm.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:26 schreef JaWi het volgende:
Mijn zus komt geloof ik in dat programma.
a.s maandag al... spannend manquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef popolon het volgende:
* popolon is dakloos
Tijdelijk onderdak bij moedersMaandag vliegen.
Tong, doe rustig met m'n LdL topic ok?
Oh, 'dial-up internet' is niet leuk
Morgen vliegen Popo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef popolon het volgende:
* popolon is dakloos
Tijdelijk onderdak bij moedersMaandag vliegen.
Tong, doe rustig met m'n LdL topic ok?
Oh, 'dial-up internet' is niet leuk
quatro formaggi ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |