hoe groot verwacht jij dat hele Bommel, dan ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Tong ik moet op het gemeentehuis zijn, is dat bij jou in de buurt?
Alles is daar in de buurt, zo groot is het nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
ik ben tegen sandman, altijd en overalquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:54 schreef Bjoro het volgende:
Stemmen op de banner ?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ik heb wel een dagje uit met je gewonnen
Ik vind dat AZ zelf mag bepalen welke banner het wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:54 schreef Bjoro het volgende:
Stemmen op de banner ?
uuuhhhh bedoel je niet toevallig roze maandag in Tilburgquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
Dan is je kans wel verkeken. Dan wordt het de roze zaterdag
200 meter hier vandaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Mijn ma komt nieuwe vitrage ophangen en dat zal wel de hele dag duren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]We doen net alsof we dat niet weten of moet je toevallig een brief posten morgenmiddag?
half 9 das een mooie tijd.. heb je lekker vroeg weekend!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:55 schreef JaWi het volgende:
Tentamens ja.
Heb er morgen ook weer een om half 9, vanavond maar eens even aan de bak.
Avond,quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:54 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik ben er weer... de pannenkoeken waren erg lekkerbuikje zit vol... lijk wel zwanger
* appelsientje neemt ook nog een biertje op Alex ...
Dus, SCH, even langs alle huizen in een straal van 200 meter rondom het gemeentehuis van Bommel lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn ma komt nieuwe vitrage ophangen en dat zal wel de hele dag duren.
Hij heeft wat moeite met typen Axel -> Alex; ligt -> Lichtquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Avond,
Dan neem ik er nog eentje op Axel
Waarom neem jij er een op "de Tank" ?
Hej hoesiequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft wat moeite met typen Axel -> Alex; ligt -> Licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |