We hebben wel eerst eerder gevoetbalt om 22:00... (het is trouwens zaalvoetbal) het zijn gewoon geen tijden ...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben je nog net voor twaalven klaar...
Het is dat je niet morgen moet voetballen anders zou ik denken dat het een grap is.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kunnen we ook wel eens doen, op spelpunt.nl
Ja, ander keertje, ik ga nu op ons flatterras zitten met een biertje erbij, muziekje op, en beetje relaxed tentamens leren. Doei Hools, tot vanavond of zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kunnen we ook wel eens doen, op spelpunt.nl
10 uur WTFquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm wel prettig dat ze thuis kan blijven dan .. dat is toch altijd beter dan in het ziekenhuis... nogmaals sterkte!
ff wat anders... vanavond om 22:00 mogen we voetballen![]()
10 uur! wat voor een tijden verzint de KNVB....
Waarvoor Sandmanquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand webspace?
Ik gok een Axel-bannertjequote:
Dat komt volgens mij best vaak voor hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We hebben wel eerst eerder gevoetbalt om 22:00... (het is trouwens zaalvoetbal) het zijn gewoon geen tijden ...
vraag me steeds af of hij nou die pannekoeken bedoelt of die vriendin, met lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga zo pannenkoeken eten bij een vriendinlekker .....
Hahaquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vraag me steeds af of hij nou die pannekoeken bedoelt of die vriendin, met lekker
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:29 schreef Noca het volgende:
Kan zijn dat er meer mee bezig zijn, maar dan mag AZ zelf kiezen ofzo
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:29 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Goed gedaan Nocaquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:29 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Dat vond ik ook wat minder Bos, dat het voor Ajax was, maar jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:58 schreef Bos81 het volgende:
Alleen jammer dat dat logo er drie keer in voor komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |