Mijn ma komt nieuwe vitrage ophangen en dat zal wel de hele dag duren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]We doen net alsof we dat niet weten of moet je toevallig een brief posten morgenmiddag?
half 9 das een mooie tijd.. heb je lekker vroeg weekend!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:55 schreef JaWi het volgende:
Tentamens ja.
Heb er morgen ook weer een om half 9, vanavond maar eens even aan de bak.
Avond,quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:54 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik ben er weer... de pannenkoeken waren erg lekkerbuikje zit vol... lijk wel zwanger
* appelsientje neemt ook nog een biertje op Alex ...
Dus, SCH, even langs alle huizen in een straal van 200 meter rondom het gemeentehuis van Bommel lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn ma komt nieuwe vitrage ophangen en dat zal wel de hele dag duren.
Hij heeft wat moeite met typen Axel -> Alex; ligt -> Lichtquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Avond,
Dan neem ik er nog eentje op Axel
Waarom neem jij er een op "de Tank" ?
Hej hoesiequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft wat moeite met typen Axel -> Alex; ligt -> Licht
Dat dacht ik eigenlijk al..quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
IK ben echt dom bezig... vandaar mijn sign ook... en mijn beeldscherm staat op een reso van 1900 x 1280....
Maar ik bedoel Axel.....
M'n Chineze buurman is inmiddels opgenomen in het UMC in Utrecht. Hij bleek Chizofreen te zijn ipv de la Tourette te hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:57 schreef golfer het volgende:
Als je Gilles de la Tourette-geluiden uit een woning hoort komen
Om kwart voor 11 kan het eerste biertje er inquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
half 9 das een mooie tijd.. heb je lekker vroeg weekend!![]()
Dan hoor je niet in een ziekenhuis thuisquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n Chineze buurman is inmiddels opgenomen in het UMC in Utrecht. Hij bleek Chizofreen te zijn ipv de la Tourette te hebben
wanneer hoor je trouwens dat je bent aangenomen??quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al..
Proost op de jongste Hools
Ik heb vanmiddag het contract bij het uitzendbureau ondertekend dus ik mag maandag beginnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wanneer hoor je trouwens dat je bent aangenomen??
Ik hoorde dat ie daar is opgenomen, dacht dat dat een psychiatrisch ziekenhuis was. Hij is iig niet meer thuis en onder behandeling van psychiaters.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan hoor je niet in een ziekenhuis thuis.
UMC zal ongetwijfeld ookwel een afdeling psychiatrie hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde dat ie daar is opgenomen, dacht dat dat een psychiatrisch ziekenhuis was. Hij is iig niet meer thuis en onder behandeling van psychiaters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |