haha ja ik ook..Duurde lang zeg..quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:31 schreef Greetings het volgende:
Hehe... iedereen zat te wachten tot iemand een nieuwe opende
Probeer het eens.quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:31 schreef Greetings het volgende:
Mijn winst vandaag is trouwens te hoog om te posten
Jammer. Redelijke afgang voor Sacramento.quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:18 schreef VinnieJones het volgende:
wow Sac wordt helemaal afgemaakt.. Damn!
Post eens een keer wat inzetten vooraf, elke week maar roepen dat je 2 of 3 mille winst hebt is leuk, maar waarmee?quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:31 schreef Greetings het volgende:
Hehe... iedereen zat te wachten tot iemand een nieuwe opende
Mijn winst vandaag is trouwens te hoog om te posten
Helaas...quote:Ik denk dat of Paraquay-Chili of Uruguay-Brazilie 0-0 wordt
Ik ga ze afzonderlijk inzetten op rust/eind x/x
Waren er maar ¤ 50,-quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Helaas...
En balen voor diegene die 125 euro op T. Johansson heeft gezet, 6-2 en 6-4 voor Nadal
De ronde ervoor versloeg Nadal Ljubicic die erg in vorm isquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waren er maar ¤ 50,-
Maar toch jammer ja, al vond ik een quote van 2.50 eentje die ik niet kon laten liggen
Precies! Je hebt dan bij MrBookmaker 7 groene plusjes staan, maar dan staan die kut-Fransen daar weer tussen met een rood minnetje... Ze verpesten het voor de hele groep...quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:02 schreef Calella het volgende:
De pest met combo's van 3 of meer is dat er altijd 1 een roet in het eten gooit.
Vind ik ook iets te onzeker. Ajax...sja, heb ik eerlijk gezegd ook nog niet zoveel vertrouwen in.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:27 schreef mister_popcorn het volgende:
ik zou niet op AZ durven inzetten.
nee ik denk ook dat Feyenoord een grote kans heeft om te winnen in de Kuip. En 020, ik heb op hoereveen ingezet. 020 heeft het nooit makkelijk daar, ookal spelen die friezen niet goed. Al blijft inzetten op de friezen wel 'n gokje natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Vind ik ook iets te onzeker. Ajax...sja, heb ik eerlijk gezegd ook nog niet zoveel vertrouwen in.
Ja gaat heerlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:05 schreef versteegrob het volgende:
Tering een combo van 11, gaat alles wel lekker met je??
Combo 3 moet wel goed te doen zijn,. succes
Iedereen waagt een gokje he maar zoveel?? Hoezo voorspel je dan niet 5 x een uitslag met 5 x 1 euro. Maar ja misschien win je wel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja gaat heerlijk![]()
Tja je moet niet bang zijn om een gokje te wagen![]()
Dat kan daar wel hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:13 schreef SittingDuck het volgende:
<noob-mode> Via welke site gokken jullie? </noob-mode> Bij mrBookmaker kan ik niet op HCE weddenen dat is enige wat ik wil eigenlijk.
Dat kan je wel stellenquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:58 schreef Lazio het volgende:
We zijn weer met z'n allen flink genaaid gisteren door de Fransen en andere Europeanen... Als de Fransen gewonnen hadden en de Denen gelijk tegen de Oekraīne was mijn account nu zeker 100 euro hoger geweest... pff..... Tegenwoordig is niets meer zeker in het voetbal... (alleen op PSV en Chelsea kun je aan...)
Staat dat het niet meer mag en alleen is voor Nederlanders die niet op Nederlands grondgebied wonen.quote:
Goeie combo, alleen jammer dat Tottenham uit nooit weet te winnen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb nu deze voor het weekend staan
[afbeelding]
En ik wil er eigenlijk nog 1 bij, dus als iemand een leuke tip heeft met kans op succesEn ik heb ook nog een cashback optie bij MrBookmaker.
Niks van aantrekken, gewoon inschrijven als antilliaan oid.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:20 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Staat dat het niet meer mag en alleen is voor Nederlanders die niet op Nederlands grondgebied wonen.
"Volgens de huidige Nederlandse rechtspraak en ingevolge een regeling met de Nederlandse Lotto die een monopoliepositie nastreeft in Nederland, mag MrBookmaker voorlopig geen weddenschappen meer aanbieden op voetbal, tennis, wielrennen, enz... aan Nederlanders die surfen van op Nederlands grondgebied.
"
Kan gewoon hoor en ik heb me gewoon als Nederlander ingeschrevenquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:20 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Staat dat het niet meer mag en alleen is voor Nederlanders die niet op Nederlands grondgebied wonen.
"Volgens de huidige Nederlandse rechtspraak en ingevolge een regeling met de Nederlandse Lotto die een monopoliepositie nastreeft in Nederland, mag MrBookmaker voorlopig geen weddenschappen meer aanbieden op voetbal, tennis, wielrennen, enz... aan Nederlanders die surfen van op Nederlands grondgebied.
"
In principe zijn de picks van die combo allemaal zekerheidjes (maarja wat is zeker tegenwoordig) op Leverkussen na.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:15 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Iedereen waagt een gokje he maar zoveel?? Hoezo voorspel je dan niet 5 x een uitslag met 5 x 1 euro. Maar ja misschien win je wel.
Gelijk heb je hoor. Ik ben alleen wat mindeer zekerder geworden door gisteren. Ik dacht echt dat portugual en spanje zouden winnen maar ja. Nu maar hopen op een leuk weekend met 4 combo'squote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
In principe zijn de picks van die combo allemaal zekerheidjes (maarja wat is zeker tegenwoordig) op Leverkussen na.
Er staat ook maar 5 euro op dus geen ramp als ik hem verlies.
Je moet af en toe gewoon wat proberen met combo's en ik ben er tot nu toch redelijk succesvol mee geweest
Idd een vrij zekere combo... Ik had twee weken geleden ook een combo met 8 wedstrijden, maar alle topploegen speelden tegen flink wat mindere tegenstanders... op die manier gooi je je quote wel lekker omhoog... Maar ik zou Leverkusen er uit laten om niet de kans te lopen dat Duitsers de combo verpesten... Er is nl. niets irritanter dan dat je een grote combo verliest op 1 klein kutduel...quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
In principe zijn de picks van die combo allemaal zekerheidjes (maarja wat is zeker tegenwoordig) op Leverkussen na.
Er staat ook maar 5 euro op dus geen ramp als ik hem verlies.
Je moet af en toe gewoon wat proberen met combo's en ik ben er tot nu toch redelijk succesvol mee geweest
Klopt wel wat je zegt maar moest ff het totale winbedrag omhoog kletsen en Bielefeld heeft de laatste 3 wedstrijden kansloos verloren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:35 schreef Lazio het volgende:
[..]
Idd een vrij zekere combo... Ik had twee weken geleden ook een combo met 8 wedstrijden, maar alle topploegen speelden tegen flink wat mindere tegenstanders... op die manier gooi je je quote wel lekker omhoog... Maar ik zou Leverkusen er uit laten om niet de kans te lopen dat Duitsers de combo verpesten... Er is nl. niets irritanter dan dat je een grote combo verliest op 1 klein kutduel...
Zou je me aanraden die te nemen met de cashback optie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt maar moest ff het totale winbedrag omhoog kletsen en Bielefeld heeft de laatste 3 wedstrijden kansloos verloren.
Ook naar de historie gekeken van de onderlinge confrontaties en Bielefeld heeft van de 5 laatste onderlinge duels 4 keer verloren en 1x gelijk gespeeld tegen Leverkussen.
Het blijft een gok maar heb er wel vertrouwen in![]()
Ik pak altijd een aantal verschillende combo's: eentje met hoge inzet en weinig risico en een aantal waar ik over twijfel gooi je in een combo... maar als ik je verhaal boven zo lees is de kans wel groot dat Leverkusen gewoon de 3 punten mee naar huis neemt...quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt maar moest ff het totale winbedrag omhoog kletsen en Bielefeld heeft de laatste 3 wedstrijden kansloos verloren.
Ook naar de historie gekeken van de onderlinge confrontaties en Bielefeld heeft van de 5 laatste onderlinge duels 4 keer verloren en 1x gelijk gespeeld tegen Leverkussen.
Het blijft een gok maar heb er wel vertrouwen in![]()
Ja je kan hem alleen maar 1 x gebruiken. Ik had afgelopen zaterdag de cashback gebruikt en 65 euro gewonnen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou je me aanraden die te nemen met de cashback optie?Je kan toch ook cashbacken op multiple x1?
Zou ik voor de volgende opties gaan:quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou je me aanraden die te nemen met de cashback optie?Je kan toch ook cashbacken op multiple x1?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik denk dat of Paraquay-Chili of Uruguay-Brazilie 0-0 wordt
Ik ga ze afzonderlijk inzetten op rust/eind x/x
Helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |