quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat meldde ik gisteren al inderdaad. Goeie zaak.
quote:31/3/2005 - 'Geruchten over interesse voor Kallstrom'
(Gepost door RvN)
BRON: Sportbladet
Volgens het Franse tijdschrift France Football zouden Ajax en Glasgow Rangers Kim Kallstrom nauwlettend volgen. De interesse van de Schotten zou overigens het meest concreet zijn. De Zweedse middenvelder werd voor zijn overstap naar het Franse Rennes ook al eens in verband gebracht met Ajax. Zelf liet de speler tegenover het Zweedse Sportbladet weten gevleid te zijn als die geruchten inderdaad waar blijken te zijn. "Dit is volledig nieuw voor me. Ik heb er nog niet over gehoord of gelezen." Hij heeft echter nog een contract voor twee seizoenen en laat weten erg tevreden te zijn bij Rennes. 'Ik heb me hier zowel als speler als mentaal enorm verbeterd.'
quote:31/3/2005 - Mogelijk dinsdag rentree Galasek bij Jong Ajax
(Gepost door RvN)
Na maanden afwezigheid lijkt het einde van de revalidatie nu eindelijk in zicht voor de Tsjech Galasek. De middenvelder hoopt volgende week dinsdag zijn rentree te maken in het duel van Jong Ajax tegen Jong Excelsior. Dat laat de routinier zelf weten op Ajax.nl. Vandaag maakte hij een deel van de training van de selectie mee.
Waar slaat dat op?quote:
Ik ken die jongen best goed, als er iemand weet wat er speelt dan is hij het wel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef JaWi het volgende:
Get real. Net of je gelijk daaruit dingen af kan leiden.
Yup, zowel Jelle als Klaas-Janquote:
Ik zie liever een Nederlander komen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef zjroentje het volgende:
Kallstrom zou wel erg ok zijn.
In de kwaliteitsklasse Kallstrom is die moeilijk verkrijgbaar. Helaas.quote:
Dat mag ie van mij ook wel doen. Tja Huntelaar, leuk. Maar of ie nou echt een versterking is, geen idee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
Dat 'ie dit weekend dan even 2 eigen goals maakt, bij ons is dat wat lastig de laatste tijd.
VDV naar Heerenveen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef cultheld het volgende:
Misschien wordt Huntelaar wel in een deal met VDV betrokken
PSV heeft een optie voor een gelimiteerde transfersom en kan die optie aan Ajax geven + geld in ruil voor VDVquote:
Huntelaar is toch gewoon eigendom nu van Heerenveen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft een optie voor een gelimiteerde transfersom en kan die optie aan Ajax geven + geld in ruil voor VDV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |