quote:Op maandag 11 april 2005 23:22 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Als je van plan was om ver in het spel te komen en niet alleen de clubman races te doen
alle kampioenschappen gewonnen, japanse events uitgespeeld maar amerikaans en europees nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Heb je ook de kampioenschappen gewonnen? Of heb je alle banen apart gewonnen? Misschien moet je ook de Amerikaanse, Japanse en Europese events winnen.
B-spec heeft er trouwens niets mee te maken
Dit probleem heeft volgens mij ook op het forum van gtplanet gestaan. Daar kon iemand het laatste kampioenschap ook niet rijden en toen is hij alle races in beginner en professional opnieuw gaan doen, ondanks dat hij overal al goud had en toen kon hetineens wel. Foutje in het spel ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:54 schreef rmi het volgende:
kan er iemand mij vertellen waarom ik de laatste challenge in professional events niet kan spelen. ik krijg dan een melding dat ik alle beginner events en alle voorgaande professional events moet winnen. dit heb ik gedaan, overal gouden bekers, maar toch kan ik niet verder. heeft b-spec er mss iets mee te maken?
Niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:09 schreef CybPraetorian het volgende:
Maar als je foto's opslaat op de geheugen van de PS2, hoe krijg je ze dan op de pc?
Door 'm in een van de twee USB-poorten te proppen.quote:en hoe sluit je dan een usb stick aan...
ah ik wist niet dat er een USB poort op zat. Maar is het dan ook zo dat je spellen kunt opslaan op je USB stick? ipv de geheugen kaart?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Door 'm in een van de twee USB-poorten te proppen.
Je hebt je nooit afgevraagd wat die twee kleine rechthoekige aansluitinkjes waren onder je controllerports?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:30 schreef CybPraetorian het volgende:
ah ik wist niet dat er een USB poort op zat.
Nee... technisch gezien is het natuurlijk wel mogelijk maar er is geen enkel spel dat deze optie ondersteunt.quote:Maar is het dan ook zo dat je spellen kunt opslaan op je USB stick? ipv de geheugen kaart?
Ik hoop dat je inmiddels de JPEG-compressie wat lager heb gezet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:46 schreef Mister_T het volgende:
Mijn eerste foto, heb ik overigens al een tijdje geleden gemaakt...heb dus al wel weer wat mooiere auto's
als je een paar posts eerder had gelezen, had je gezien dat ik nog geen PS2 heb en al helemaal het spel nog niet en dus, zoals im mn subtitle te zien is, een GT4 wannabe ben... ik ben alleen een beetje aan het shoppen en lekker maken...quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt je nooit afgevraagd wat die twee kleine rechthoekige aansluitinkjes waren onder je controllerports?
ze doen het nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja... nou voor de liefhebbers, hier komen ze dan hoor.
Eerst nog even m'n ouwe versie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie hier m'n verbeterde versie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met nog een keer de afmetingen van de plankjes:
[afbeelding]
Veel plezier ermee!
nu wel weer hoor. Imageshack had even FOK gebanned, vanwege een paar mensen in B&H, maar we mogen weer..quote:
het is dat je het zegt, anders had ik ze ook niet gezien en ik heb die kleine.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt je nooit afgevraagd wat die twee kleine rechthoekige aansluitinkjes waren onder je controllerports?
[..]
Nee... technisch gezien is het natuurlijk wel mogelijk maar er is geen enkel spel dat deze optie ondersteunt.
en hoe lang heb je hem al?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:50 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
het is dat je het zegt, anders had ik ze ook niet gezien en ik heb die kleine.
Bij mij werken ze nog steeds niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:29 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nu wel weer hoor. Imageshack had even FOK gebanned, vanwege een paar mensen in B&H, maar we mogen weer..
Je kunt het beste proberen de rally races te gaan rijden. Als je de eerste gehaald hebt krijg je een auto met bijna 1000pk. Daarmee kan je dan makkelijk de tweede halen, dan win je een toyota rally auto die je voor bijna 250.000 credits kunt verkopen. Vanaf dat moment zijn je geldzorgen voorbij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:48 schreef Mad-Matt het volgende:
Man, ik zit helemaal vast in dat spel.....
Heb een MR2 GT-S met 364pk en ik kan nergens in meedoen, overal word ik schijt gereden, snap er geen tering van.
En als je een auto wint (net de Mazda6 MPS gewonnen) die niets waard is, kan je dat op een manier veranderen zodat dat pest ding wel wat waard word...
Een rally rijden..quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt het beste proberen de rally races te gaan rijden. Als je de eerste gehaald hebt krijg je een auto met bijna 1000pk. Daarmee kan je dan makkelijk de tweede halen, dan win je een toyota rally auto die je voor bijna 250.000 credits kunt verkopen. Vanaf dat moment zijn je geldzorgen voorbij.
De eerste "rally" is gewoon op een stratencircuit, net als de tweede trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:56 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
Een rally rijden..
Waarmee? enige wat vermogen heeft (wat ik heb) is die mr2 en das een achterwiel aandrijving, niet echt idiaal voor rally's.
Eeehm, waardoor komt het dat die lucht niet mooi overloopt qua kleur? Ik zie allemaal vlakjes... Komen ze zo uit de PS2 of is het JPEG compressie? (hopelijk het laatstequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:46 schreef Mister_T het volgende:
Mijn eerste foto, heb ik overigens al een tijdje geleden gemaakt...heb dus al wel weer wat mooiere auto's
[afbeelding]
maar gelukkig ga je sneller als niet iets raakt, dus dat zal geen probleem zijn dan...quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:13 schreef Mad-Matt het volgende:
oh ja fijn is die rally, als ik iets raak krijg ik straf secondes....
Je hebt gelijk... Doorgaans herken ik users aan hun avatar en kijk ik niet zo naar de username, maarja... door dat Imageshack gedoe zag ik even niet dat jij het was.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:04 schreef CybPraetorian het volgende:
als je een paar posts eerder had gelezen, had je gezien dat ik nog geen PS2 heb en al helemaal het spel nog niet en dus, zoals im mn subtitle te zien is, een GT4 wannabe ben... ik ben alleen een beetje aan het shoppen en lekker maken...![]()
Ik weet het...quote:
Dat laatste ja...quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:49 schreef menesis het volgende:
Eeehm, waardoor komt het dat die lucht niet mooi overloopt qua kleur? Ik zie allemaal vlakjes... Komen ze zo uit de PS2 of is het JPEG compressie? (hopelijk het laatste)
En zo te zien doen ze het nou weer!quote:Op woensdag 13 april 2005 01:09 schreef P-Style het volgende:
Ik weet het...Gisteren deden ze het nog wel, maar Imageshak heeft Fok! weer eens gebanned.
Hopelijk doen ze het binnenkort weer...
ik wou vandag meteen beginnen met zagenquote:Op woensdag 13 april 2005 03:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
En zo te zien doen ze het nou weer!
Je moet het zien als rij-examens en in het echie mag je dan ook niet door het grasquote:Op woensdag 13 april 2005 15:25 schreef kepler het volgende:
die licenses zijn wel vervelend... vooral omdat je niet eventjes over het gras mag... Je mag je wel onwijs verremmen of met veel overstuur door de bocht gaan, maar eventje over het gras mag niet...
eens kijken of je dat ook nog vindt als je er doorheen moet....quote:Op woensdag 13 april 2005 16:11 schreef CybPraetorian het volgende:
ik vind het echt een pluspunt dat die er zitten, geeft iets extra's
true true, we zullen zien...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
eens kijken of je dat ook nog vindt als je er doorheen moet....
ik vind die dingen maar een hinderlijk obsatakel op de weg naar plezier![]()
Met echte rijexamens mag je natuurlijk wel gewoon met weelspin door de bocht zonder richting aan te gevenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:47 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Je moet het zien als rij-examens en in het echie mag je dan ook niet door het gras![]()
Het is trouwens niet zo dan je helemaal niet door het gras mag, je mag alleen niet met 4 wielen door het gras.![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:09 schreef menesis het volgende:
[..]
is dat online multiplayeren bijvoorbeeld goed uitgewerkt?
Ja zo goed zelfs dat ze er een aparte versie van gaan uitbrengenquote:Op woensdag 13 april 2005 20:09 schreef menesis het volgende:
[..]
is dat online multiplayeren bijvoorbeeld goed uitgewerkt?
Nou... dat meer auto's en meer banen vind ik toch een verbetering die opgemerkt mag worden hoor. Vooral de banen. Meer banen geeft een spel als Gran Turismo nou eenmaal meer diversiteit. Verder vind ik het een pluspunt dat de opbouw van de hele Gran Turismo mode erg veel lijkt op die van GT2. De tweede hands auto's zijn weer terug, de losse dealer-race-events zijn weer terug. Verder zijn de graphics toch ook echt wel verbeterd, dat merk je vooral wanneer je GT3 en GT4 vlak na elkaar speelt en op dezelfde banen rijdt. De physics-engine is ook flink verbeterd, je "voelt" de weg veel beter. Ieder hobbeltje, ieder hoogteverschil... het lijkt ook alsof G-krachten meer invloed op je auto hebben dan in vorige delen. Photomode is ècht een leuke feature en niet zo nutteloos als je zou verwachten en B-spec is soms ook wel handig. Verwacht geen totaal nieuwe gameplay het is gewoon een Gran Turismo die weer een stapje dichterbij "perfectie" komt.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:09 schreef menesis het volgende:
Ik ben sinds kort weer verslaafd geraakt aanm GT3 en zit aan GT4 te denken, maar wat zijn nu precies de verbeteringen (behalve meer autos, meer banen)...
jah, ik vind het eigenlijk maar onzin. Als ik een stukje over het gras ga kan ik best nog een zilveren beker halen, maar een je rempunt met 10 meter missen mag dus wel....quote:Op woensdag 13 april 2005 15:47 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Je moet het zien als rij-examens en in het echie mag je dan ook niet door het gras![]()
Het is trouwens niet zo dan je helemaal niet door het gras mag, je mag alleen niet met 4 wielen door het gras.![]()
Koop dan burn-out oid, want je bent duidelijk nog niet klaar voor de drive of your lifequote:Op donderdag 14 april 2005 00:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind heel die licenses eigenlijk onzin, ik wil racen![]()
Nee en hij wordt ook niet meer waard als je 'm tunedquote:Op donderdag 14 april 2005 09:40 schreef tommiedog het volgende:
is hett ook zoo als je een auto wint en je gaat ermee racen dat je hem voor minder geld moet verkopen later
die licenses duren net te lang voor het leuke...quote:Op donderdag 14 april 2005 08:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Koop dan burn-out oid, want je bent duidelijk nog niet klaar voor de drive of your life![]()
Nee. Veel spellen met de standaard logitech drivers herkennen de momo als de oude Driving Force, maar GT4 heeft specifiekere drivers die alleen de Driving Force en de Driving Force Pro accepteren.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:03 schreef Dacide het volgende:
is er trouwens een manier om de logitech momo racing force te laten werken bij GT4?
Bij andere race spellen doet ie het wel namelijk.
Lijkt me best moeilijk... een spel als GT4 delen met 4 man.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:04 schreef Dacide het volgende:
ah ok, das jammer.
Misschien dat we ooit weer eens met zijn 4en het stuur kopen (hebben het spel ook met zn 4en gekocht. IOk heb zelf geen ps2 btw)
Ik weet niet wat het is, maar al die klassieke banen uit GT1 en GT2 blijven toch mijn favorieten!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:54 schreef MaHawK het volgende:
Mijn favo banen. Grand Valley, wel waar de brug enzo erin zit. (Al vanaf GT1 m'n favoriet btw!) Midfield Raceway is ook een lekker circuit. Die eerste en de laatste bocht kunnen je de das omdoen maar kunnen je ook laten winnen. Heerlijk.
Is hier al eerder aam bod gekomen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:01 schreef Mister_T het volgende:
Wat is de tactiek bij drivermission 23? Ik kom nou niet echt dichterbij
Het is me echter nog steeds niet gelukt.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:50 schreef Xtr3mE het volgende:
Is hier al eerder aam bod gekomen.
Het komt er op neer dat je 'samenwerken' moet met de andere skylines om de 1e in te halen
ik vind ze ook niet moeilijk, vooral het brons is echt makkelijk te halen. Maar ik wil alles minimaal op zilver, en dat kan soms best pittig zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 12:54 schreef MaHawK het volgende:
Niet om te patsen ofzo, maar ik begrijp niet waarom veel mensen de licenties zo moeilijk te halen vinden. Ik heb alle tests op een na in 1 of 2 keer gehaald, gewoon brons natuurlijk goud komt later wel.
S-lincense alles op goud...quote:Op donderdag 14 april 2005 14:06 schreef kepler het volgende:
ik vind ze ook niet moeilijk, vooral het brons is echt makkelijk te halen. Maar ik wil alles minimaal op zilver, en dat kan soms best pittig zijnEn goud ga ik maar niet eens proberen
![]()
het is nu al zo dat ik soms redelijke moeite heb met zilver, en dan moet er nog eens 1.5 seconde af voor goudquote:Op donderdag 14 april 2005 14:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
S-lincense alles op goud...Als je dat lukt ben je een ware held!
Hier precies hetzelfde... Bij de B-license misschien wat gouden bekers, bij de A-lincense misschien een enkele, maar meer niet hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:14 schreef kepler het volgende:
het is nu al zo dat ik soms redelijke moeite heb met zilver, en dan moet er nog eens 1.5 seconde af voor goud![]()
dat is voor mijn gevoel dus echt onmogelijk
Wauw!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:12 schreef Xtr3mE het volgende:
JEEEEEE gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
[[url=http://img78.echo.cx/img78/6539/img000419ro.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zonder shortcuts en dergelijke just clean driving![]()
Zal kijken of ik straks mijn replay kan uploaden voor geïntereseerden
Precies... GT4-ervaring is erg belangrijk. Zo heb ik de meeste license-tests van de S-license nog niet eens geprobeerd. Ik dacht: eerst de banen, de auto's en de "handling" maar een beetje leren kennen dan kan ik daarna altijd nog de S-license doen met meer ervaring op zak. Zo heb ik dat bij GT3 ook gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:30 schreef Xtr3mE het volgende:
Ja ik vond het eerst niet te doen en heb het ook eigenlijk nooit meer daarna geprobeerd tot vandaag...na wat meer gt4 uren en ervaring kwam ik na de 1e poging tot 3 seconden achter nr1, met 2x 5 sec penalty!
Toen wist ik dat het te doen was. Kostte me wel daarna 5 poginen om het te halen
Op mijn kamer jaquote:
ik heb nog een nokia-itt tvquote:Op donderdag 14 april 2005 19:34 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Op mijn kamer jaWat moet je tegenwoordig als student..
![]()
Klinkt als een auto die je moet winnen, waar kun je die winnen? Of is ie gewoon te koop?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:16 schreef Xtr3mE het volgende:
Toyota Minolta Toyota 88C-V Race Car ('89)
Heb daarmee alle races die ik heb gereden gewonnen en 2x is B-spec 2e geworden
En in dit geval moet je de beeldverhouding in de opties van GT4 zelf instellen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:49 schreef Xtr3mE het volgende:
Zien er gewoon normaal uit hoorJe kan je ps2 instellen op 16:9 of 4:3
Ik had het ergens gewonnen maar waar weet ik niet meer.quote:Klinkt als een auto die je moet winnen, waar kun je die winnen? Of is ie gewoon te koop?
Hoewel ik nog geen F1 heb gereden in GT4 denk ik dat er geen andere auto op kan tegen de F1, dus zal je die moeten gebruiken (zo was het in GT3)quote:ik zit nu op iets van 58%
maar weet iemand met welke auto je het beste die formula gt race kan uitrijden die is nogal irritant met zo'n formula gran turismo
Klopt, die optie zit in GT4 zelf ook maar ook standaard in de PS2quote:En in dit geval moet je de beeldverhouding in de opties van GT4 zelf instellen.
Klopt, maar die optie van de PS2 zelf klopt niet helemaal, omdat die je beeld niet anamorphisch maakt, maar juist balken boven en onder in het beeld brengt. Bovendien zijn het maar een handjevol spellen die de 16:9 instelling van je PS2 overnemen. Bij verreweg de meeste spellen (die het uiteraard ondersteunen) moet je het in het spel zelf instellen.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:36 schreef Xtr3mE het volgende:
Klopt, die optie zit in GT4 zelf ook maar ook standaard in de PS2
Dat zeg ik... anamorphisch breedbeeld. Net als dvd's. Overigens vind ik het toch wel fijn om met dezelfde resolutie iets meer informatie op m'n beeld gerenderd te krijgen. En het rechtvaardigt m'n aankoop van m'n breedbeeld tv'tje.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:51 schreef MaHawK het volgende:
Niet om wijsneuzerig te doen ofzo hoor, maar 16:9 op de ps2 is geen ECHTE 16:9. Tis feitelijk nog steeds 4:3 resolutie alleen is het beeld dat de ps2 produceert dan in elkaar gedrukt, als je dan een breedbeeld tv hebt wordt deze gestretched en krijg je dus 16:9.
Special Condition-races, de rally in Cita d'Alta op Easy spelen. Kun je met een gewone straatversie doen en je wint een prototype Toyota rallywagen met 450pk of de tweede race in Easy (weet de naam van de track even niet meer maar is stukje langs de kust en dan om een berg heen), ook een rally over de weg. Dan win je een Subura Impreza rallywagen. Voordeel van die toyota is dat ie ook zo'n 250.000 credits waard is. Het zijn beide nog wel leuke races ook (imho).quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:23 schreef MaHawK het volgende:
Ik ga nu maar eerst maar wat geld sparen en dan een rallybak kopen, dan kan ik die races ook eens halen.Of kan iemand me vertellen waar ik een rallywagen kan winnen? Dat scheeld me flink wat geld.
het circuit heet Citta di Aria.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:17 schreef Slotter het volgende:
[..]
Special Condition-races, de rally in Cita d'Alta op Easy spelen. Kun je met een gewone straatversie doen en je wint een prototype Toyota rallywagen met 450pk of de tweede race in Easy (weet de naam van de track even niet meer maar is stukje langs de kust en dan om een berg heen), ook een rally over de weg. Dan win je een Subura Impreza rallywagen. Voordeel van die toyota is dat ie ook zo'n 250.000 credits waard is. Het zijn beide nog wel leuke races ook (imho).
Iemand deze site wel eens gezien: www.racebasecockpit.com ?
Zojuist een DIY-kitje besteld, ben benieuwd wat dat wordt (en wanneer het afgeleverd word).
Iemand trouwens nog tips voor de Nurnburgring in de Formula Gran Turismo races? Het lukt me voor geen meter om dat vliegtuig op wielen tussen de curbs te houden.....Ligt het trouwens aan mij of kun je in die Formula-auto ook geen nieuwe olie gieten?
Gokte al dat ik iets verkeerd deed, maar zit op m'n werk een enorme "TGIF" te beleven....quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het circuit heet Citta di Aria.....
en de race die je bedoelt is op Costa di Amalfi.....
maar verder heb je wel gelijk
IJdele hoop helaas, handigste is om op B-spec te laten rijden 's nachts of gedeeltelijk in A-spec en gedeeltelijk in B-spec (plus tijd met factor 3 laten versnellen).quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:02 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zie trouwens ook dat er endurance uitdagingen zijn, van bv 24 uur. Ik hoop dat er een mogelijkheid is om tussentijds op te slaan?
Weinig goed aan door te nemen, de handleiding is vrij minimaal....in GT-stijl. 't Komt grotendeels toch neer op learning-on-the-fly. De handleiding bevat naast de layout van de controller en wat algemenigheden weinig bijzondere nuttige info vond ik.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:31 schreef CybPraetorian het volgende:
ok.. ik zie al wel dat ik eerst het boekje maar eens goed moet doornemen als ik hem heb.. :S
Serieus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:11 schreef Slotter het volgende:
Kolereding laat alleen wel eens wat steken vallen in bepaalde races. Op de tweede versie van Le Mans (rechte stuk ZONDER chicanes) gaat ie bij mij volledig de mist in. Wil continu toch de chicanes nemen....en beland dan vol in de muur. Errug irritant. Bovendien verliest B-spec veel tijd tijdens pitstops als je zelf niet aangeeft wat er moet gebeuren.
Die handleiding is wel jammer ja. De Japanse versie van GT4 (en de Amerikaanse ook volgens mij, maar ik kan me vergissen) kwam in een kartonnen hoesje met een boekje erbij dat net zo dik was als de dvd-case zelf. Dáár staat aardig wat informatie in, maar helaas hebben wij die niet gekregen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:52 schreef Slotter het volgende:
Weinig goed aan door te nemen, de handleiding is vrij minimaal....in GT-stijl. 't Komt grotendeels toch neer op learning-on-the-fly. De handleiding bevat naast de layout van de controller en wat algemenigheden weinig bijzondere nuttige info vond ik.
Zo ben ik er nog steeds niet achter wat bepaalde info in het B-SPec monitor screen voorstel moet stellen.
Komt eraan! Eind mei.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:02 schreef Dacide het volgende:
Ik hoop dat er ooit eens een fatsoenlijke "strategy guide" uitkomt.
Of zo'n engineers handleiding (ala GTR)
Yep, serieus. Naast dat die kneus meerdere bochten probeert te nemen op Sarthe II die er dus niet zijn, presteert ie het zo nu en dan om op RECHTE stukken de macht over het stuur te verliezen e.d. Dat is me nog nooit gelukt (tenzij ik het probeerde met de handrem erbij.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Serieus?Ik gebruik B-spec tot nu toe maar heel weinig. Alleen in het begin om te kijken of dat B-spec wat was en ik heb die eerste endurance-race (Grand Valley 60 rondjes) ook door die B-spec aap laten doen. Leverde me 400.000 credits op terwijl ik effe aan het Fok!ken was.
Maar verder niet echt. Mijn B-spec slaaf is eigenlijk best slecht, terwijl hij al aardig wat kilometers heeft gemaakt.
[..]
quote:Die handleiding is wel jammer ja. De Japanse versie van GT4 (en de Amerikaanse ook volgens mij, maar ik kan me vergissen) kwam in een kartonnen hoesje met een boekje erbij dat net zo dik was als de dvd-case zelf. Dáár staat aardig wat informatie in, maar helaas hebben wij die niet gekregen.
Prima!quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:37 schreef Slotter het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe stuurplatformpje? (post weinig, lees veel)
Zou even naar de lokale doe-het-zelf gaan en van die viltnoppen halen voor onder stoelpoten of zoiets. Ik bedoel die ronde viltjes met een spijker zodat je ze ook goed vast kunt zetten op je platform. Helpt op tapijt misschien niet zo grandioos, maar zou niet echt iets anders weten. Of een anti-slipmatje (die bestaan....quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Prima!Hij is veel stabieler dan de vorige (hij buigt zeg maar helemáál niet meer door ofzo) en nu ik die pedalen onder een hoek van 15° heb gezet heb ik veel betere controlle over m'n gas en rem. Het enige probleem is... nu ik 'm geschilderd heb (ook de onderkant) is 'ie wat gladder geworden waardoor 'ie iets makkelijker over het tapijt schuift.
En je duwt 'm wat makkelijker na voren met die pedalen onder een hoek.
Maargoed... dat is een kwestie van een paar anti-slip-rubber-gevallen (als die bestaan
) eronder plaatsen. En verder verschuift 'ie alleen bij heel intensieve race-sessies, zoals rally's.
Ja.. die viltdoppen, daar zat ook nog even aan te denken, maar die lijken met niet bepaald ideaal.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:52 schreef Slotter het volgende:
Zou even naar de lokale doe-het-zelf gaan en van die viltnoppen halen voor onder stoelpoten of zoiets. Ik bedoel die ronde viltjes met een spijker zodat je ze ook goed vast kunt zetten op je platform. Helpt op tapijt misschien niet zo grandioos, maar zou niet echt iets anders weten. Of een anti-slipmatje (die bestaan....)
Heb zelf een do-it-yourself plan besteld op www.racebasecockpit.com van de Mark II (zoals ik hierboven ergens al aangaf). Binnenkort toch vakantiegeld, dus op het moment dat m'n creditcardafrekening komt heb ik dat ook binnen (hoop ik...). Moet nog wel het hout op maat laten zagen. Ben heel erg benieuwd wat dat word, maar eerst spul maar eens ontvangen (moet uit down-under komen).
Mocht je interesse hebben, I'll keep you posted.
Dan moet je naar je garage gaan...quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:01 schreef Kevin1Bravo het volgende:
k heb een vraag, ik kan nergens mijn oude saves van GT3 en GT4 Prologue ruilen? Waar kan dat
Je kunt 100.000 credits uit GT3 overhevelen en de National A & B licences uit Prologue fietsen. Moet in de Home-locatie (je garage enzo) en dan op Play drukken (staat in heeeeele kleine lettertjes onderin het scherm). Succes ermee. Ik heb het zelf ook gedaan, maar uiteindelijk toch iig de licences opnieuw gehaald (kost nauwelijks tijd EN je wint nog een 2-tal auto's).quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:01 schreef Kevin1Bravo het volgende:
k heb een vraag, ik kan nergens mijn oude saves van GT3 en GT4 Prologue ruilen? Waar kan dat
Ik heb een schuurtje vlak naast m'n woonkamer (waar m'n AV-set en dus de PS2 staat) waar ie makkelijk in past (om hem op te bergen heb je ong.50*50cm nodig), dus dat scheelt wel. Bovendien leek het me wel errug gaaf. Moet dan voor het echies eigenlijk ook wel de Logitech DFP erbij kopen denk ik (goed excuus, toch???) maar dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja.. die viltdoppen, daar zat ook nog even aan te denken, maar die lijken met niet bepaald ideaal.
Die racebasecockpit is best een cool ding, maar ikzelf vond dat ding wat te groot en ik wilde iets hebben wat ik ook bij m'n bank kan gebruiken. Ik ben benieuwd hoe die van jou wordt. Altijd leuk om te zien dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |