laffer komt sterk terug...quote:op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
je hoeft je levensverhaal hier niet te posten hoor![]()
open dan maar je eigen topic over je stiefvaderquote:op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef hansjans het volgende:
meelopers optiefen.
dit is tussen die ouwe konthomo en mij.
ik bedoel, die ene keer dat er eens iemand oprecht interesse voor je toont in de grote boze inernetwereld wil ik je dan ook weer niet ontnemenquote:op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef blueeyed het volgende:
[..]
maar goed, ik zal jullie lekker saampjes laten spelen
wil je tegen je moeder zeggen dat ze er niet uitziet op tv (sbs6, nu)quote:op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef laffer het volgende:
[..]
hansjans jij dufgeneukte straathond is het![]()
thinkguess again..quote:op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef hansjans het volgende:
meelopers optiefen.
dit is tussen die ouwe konthomo en mij.
nog iets beters te melden dan alleen een smilie die z`n bek opent??quote:
dat klopt, ik ben je stiefvader.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef laffer het volgende:
[..]
open dan maar je eigen topic over je stiefvader![]()
na 300 posts ja, scherp opgemerkt!quote:op donderdag 31 maart 2005 01:25 schreef mckillem het volgende:
hmmm normalitair eindigen dit soort topics met een slotje ;/
dus ik moet nu tegen m`n tv gaan praten??quote:op donderdag 31 maart 2005 01:23 schreef hansjans het volgende:
[..]
wil je tegen je moeder zeggen dat ze er niet uitziet op tv (sbs6, nu)
hmmm maar eens aan meewerken danquote:op donderdag 31 maart 2005 01:26 schreef blueeyed het volgende:
[..]
na 300 posts ja, scherp opgemerkt!![]()
ooit een snikkel in je huig gevoeld? je hebt echt geen flauw idee waar je t over hebt he?quote:op donderdag 31 maart 2005 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
nog iets beters te melden dan alleen een smilie die z`n bek opent??
of geef jij daar mee aan dat je wel weer een snikkel in je huig wil voelen![]()
je had m`n stiefzoon kunnen zijn als je moeder niet al jaren aan het rotten wasquote:
ben je nou nog niet opgerot meelopende dufgeneukte straathond?quote:op donderdag 31 maart 2005 01:26 schreef blueeyed het volgende:
[..]
na 300 posts ja, scherp opgemerkt!![]()
sorry hoor, ik had geen idee dat jij daar jeugdtrauma`s over hebtquote:op donderdag 31 maart 2005 01:27 schreef echo99 het volgende:
[..]
ooit een snikkel in je huig gevoeld? je hebt echt geen flauw idee waar je t over hebt he?
waar je morgen weer naar toe moet?quote:op donderdag 31 maart 2005 01:29 schreef mckillem het volgende:
dit doet me denken aan de middelbare school
en wat denk je, ga je slagen??quote:op donderdag 31 maart 2005 01:29 schreef mckillem het volgende:
dit doet me denken aan de middelbare school
verzin zelf es wat.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:31 schreef laffer het volgende:
[..]
en wat denk je, ga je slagen??
dom kuiken![]()
is het de bedoeling dat ik mee ga doen aan dit topic?quote:
ik betwijvel het sterk dat jij in het echt ook zo'n stoere jongen bent.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:31 schreef laffer het volgende:
[..]
en wat denk je, ga je slagen??
dom kuiken![]()
spelbrekerquote:op donderdag 31 maart 2005 01:33 schreef mckillem het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat ik mee ga doen aan dit topic?
ik geniet hier enkel van, je hoeft het dus niet te proberen van die lamme opmerkingen naar mijn hoofd te slingeren want ik kan me niet herrinneren dat ik jou wat aangedaan heb![]()
en als je mijn school situatie wil weten: geen school atm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |