laffer komt sterk terug...quote:op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
je hoeft je levensverhaal hier niet te posten hoor![]()
open dan maar je eigen topic over je stiefvaderquote:op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef hansjans het volgende:
meelopers optiefen.
dit is tussen die ouwe konthomo en mij.
ik bedoel, die ene keer dat er eens iemand oprecht interesse voor je toont in de grote boze inernetwereld wil ik je dan ook weer niet ontnemenquote:op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef blueeyed het volgende:
[..]
maar goed, ik zal jullie lekker saampjes laten spelen
wil je tegen je moeder zeggen dat ze er niet uitziet op tv (sbs6, nu)quote:op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef laffer het volgende:
[..]
hansjans jij dufgeneukte straathond is het![]()
thinkguess again..quote:op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef hansjans het volgende:
meelopers optiefen.
dit is tussen die ouwe konthomo en mij.
nog iets beters te melden dan alleen een smilie die z`n bek opent??quote:
dat klopt, ik ben je stiefvader.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef laffer het volgende:
[..]
open dan maar je eigen topic over je stiefvader![]()
na 300 posts ja, scherp opgemerkt!quote:op donderdag 31 maart 2005 01:25 schreef mckillem het volgende:
hmmm normalitair eindigen dit soort topics met een slotje ;/
dus ik moet nu tegen m`n tv gaan praten??quote:op donderdag 31 maart 2005 01:23 schreef hansjans het volgende:
[..]
wil je tegen je moeder zeggen dat ze er niet uitziet op tv (sbs6, nu)
hmmm maar eens aan meewerken danquote:op donderdag 31 maart 2005 01:26 schreef blueeyed het volgende:
[..]
na 300 posts ja, scherp opgemerkt!![]()
ooit een snikkel in je huig gevoeld? je hebt echt geen flauw idee waar je t over hebt he?quote:op donderdag 31 maart 2005 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
nog iets beters te melden dan alleen een smilie die z`n bek opent??
of geef jij daar mee aan dat je wel weer een snikkel in je huig wil voelen![]()
je had m`n stiefzoon kunnen zijn als je moeder niet al jaren aan het rotten wasquote:
ben je nou nog niet opgerot meelopende dufgeneukte straathond?quote:op donderdag 31 maart 2005 01:26 schreef blueeyed het volgende:
[..]
na 300 posts ja, scherp opgemerkt!![]()
sorry hoor, ik had geen idee dat jij daar jeugdtrauma`s over hebtquote:op donderdag 31 maart 2005 01:27 schreef echo99 het volgende:
[..]
ooit een snikkel in je huig gevoeld? je hebt echt geen flauw idee waar je t over hebt he?
waar je morgen weer naar toe moet?quote:op donderdag 31 maart 2005 01:29 schreef mckillem het volgende:
dit doet me denken aan de middelbare school
en wat denk je, ga je slagen??quote:op donderdag 31 maart 2005 01:29 schreef mckillem het volgende:
dit doet me denken aan de middelbare school
verzin zelf es wat.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:31 schreef laffer het volgende:
[..]
en wat denk je, ga je slagen??
dom kuiken![]()
is het de bedoeling dat ik mee ga doen aan dit topic?quote:
ik betwijvel het sterk dat jij in het echt ook zo'n stoere jongen bent.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:31 schreef laffer het volgende:
[..]
en wat denk je, ga je slagen??
dom kuiken![]()
spelbrekerquote:op donderdag 31 maart 2005 01:33 schreef mckillem het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat ik mee ga doen aan dit topic?
ik geniet hier enkel van, je hoeft het dus niet te proberen van die lamme opmerkingen naar mijn hoofd te slingeren want ik kan me niet herrinneren dat ik jou wat aangedaan heb![]()
en als je mijn school situatie wil weten: geen school atm.
laffer helpen..quote:op donderdag 31 maart 2005 01:29 schreef hansjans het volgende:
[..]
ben je nou nog niet opgerot meelopende dufgeneukte straathond?
als je denkt dat laffer je in je reet gaat neuken omdat je hem komt "helpen"heb je het mis. hij neukt alleen jongens boven de 10 in de reet.
nog zo'n gouwe ouwe. ik ben moe man.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:34 schreef hansjans het volgende:
[..]
tief op, scheefgeneukte straathomo
zit je nou alweer tekenfilms te kijkenquote:op donderdag 31 maart 2005 01:32 schreef hansjans het volgende:
laffer haal je moeder eens van de tv man. ze probeert haar lichaam naakt in een rolstoel te verkopen
quote:op donderdag 31 maart 2005 01:33 schreef mckillem het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat ik mee ga doen aan dit topic?
jij weet ook nog niet echt wat je wilt he?quote:
het geeft aan dat jou niveau niet boven een jongen van 10 jaar komt.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:34 schreef blueeyed het volgende:
trouwens, als je er nu onder de tien van gemaakt had
ik woon nog bij m`n ouders en m`n hobbies zijn punniken en breienquote:op donderdag 31 maart 2005 01:34 schreef mckillem het volgende:
[..]
ik betwijvel het sterk dat jij in het echt ook zo'n stoere jongen bent.
jij zou je moeder nog verkopen voor een doosje smarties kloothommel. jij hebt niet echt recht van spreken...quote:op donderdag 31 maart 2005 01:36 schreef laffer het volgende:
[..]
zit je nou alweer tekenfilms te kijken![]()
ik had het daar over die 300 posts, niet over totaal onbekenden de huid volscheldenquote:op donderdag 31 maart 2005 01:36 schreef blueeyed het volgende:
[..]
[..]
jij weet ook nog niet echt wat je wilt he?![]()
is niet nodig. zijn moeder verkoopt zichzelf alquote:op donderdag 31 maart 2005 01:38 schreef echo99 het volgende:
[..]
jij zou je moeder nog verkopen voor een doosje smarties kloothommel. jij hebt niet echt recht van spreken...
zoiets zat ik al aan te denken jaquote:op donderdag 31 maart 2005 01:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ik woon nog bij m`n ouders en m`n hobbies zijn punniken en breien![]()
ach joh, doe es gek!quote:op donderdag 31 maart 2005 01:38 schreef mckillem het volgende:
[..]
ik had het daar over die 300 posts, niet over totaal onbekenden de huid volschelden
je vader neukt jou in jou reetquote:op donderdag 31 maart 2005 01:39 schreef blueeyed het volgende:
[..]
basisschool materiaal, need to say more?
ah, brengen jouw psychiaters zo je pilletjes.. hier zijn je smartiesquote:op donderdag 31 maart 2005 01:38 schreef echo99 het volgende:
[..]
jij zou je moeder nog verkopen voor een doosje smarties kloothommel. jij hebt niet echt recht van spreken...
lekker. ik hoop niet dat die greppelsnol van je meekomt. ik verdomstraal t namelijk om me smarties te delen. debiel/quote:op donderdag 31 maart 2005 01:42 schreef laffer het volgende:
[..]
ah, brengen jouw psychiaters zo je pilletjes.. hier zijn je smarties![]()
zullen we eens samen gaan breien??quote:op donderdag 31 maart 2005 01:39 schreef mckillem het volgende:
[..]
zoiets zat ik al aan te denken ja
geen idee nog, als volgende week die reportage van afdeling 19 op tv geweest is, en ik de live uitvoering heb mogen aanschouwen kom ik daar op terug.quote:
ik denk niet dat je zo hoog komtquote:op donderdag 31 maart 2005 01:44 schreef laffer het volgende:
[..]
zullen we eens samen gaan breien??
lekker met een breistok in je oogkassen prikken lijkt me heerlijk![]()
alleen amateurs hebben breistokken nodig.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:44 schreef laffer het volgende:
[..]
zullen we eens samen gaan breien??
lekker met een breistok in je oogkassen prikken lijkt me heerlijk![]()
hou ik je aan ;pquote:op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef blueeyed het volgende:
[..]
geen idee nog, als volgende week die reportage van afdeling 19 op tv geweest is, en ik de live uitvoering heb mogen aanschouwen kom ik daar op terug.
precies naar alle verwachting gereageerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |