helmjosti... wat een mooi woordquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef MUUS het volgende:
Strontzak, imbeciel, achterlijke klapmongool, drol, vuistvreter, poephoofd, helmjosti.
Wat een fijn topic.
Je bent toch achterlijk als je op je verjaardag gaat zitten fokken?quote:
het is nacht mênquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent toch achterlijk als je op je verjaardag gaat zitten fokken?
Jij ent zeker hier Plaats hier uw orginele scheldwoorden geweest? Zo niet doe het dan daar maar, anders onthef ik je mod-functiequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef MUUS het volgende:
Strontzak, imbeciel, achterlijke klapmongool, drol, vuistvreter, poephoofd, helmjosti.
Wat een fijn topic.
Dat jij op een donderdagmorgen gaat zuipen omdat je leven mislukt is en je kop zo lelijk is als die van je grafmoeder wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet. Helmjosti.quote:
Ik ook van jou, dipshit avant la lettre.quote:
Leef je uit.quote:
*mep*quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent toch achterlijk als je op je verjaardag gaat zitten fokken?
Geen Black Velvet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:48 schreef laffer het volgende:
Er is er een jarig, hoera, hoera
Dat kun je wel zien dat ishij
Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja
En daar om zingen wij blij:
[Hij leve lang, hoe ra, hoera
Hij leve lang, hoe ra, hoera
Hij leve lang, hoe ra!
zo, genoeg gezongen en nu zuipen
![]()
[afbeelding]
Jij komt net onder een steen vandaan en ziet mij vandaag pas voor het eerst schelden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jij ent zeker hier Plaats hier uw orginele scheldwoorden geweest? Zo niet doe het dan daar maar, anders onthef ik je mod-functie
Hoe origineel.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij komt net onder een steen vandaan en ziet mij vandaag pas voor het eerst schelden..
[afbeelding]
static, jij schurftlul, wandelende aambei, stronthoop, aangeklede placenta, uit-de-baarmoeder-getrokken-container-baby, pijpsmoel, afgetrokken paardenpik.
Vanuit de CUL bar!quote:
hansjans, dufgeneukte straathond hierrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:52 schreef HansJans het volgende:
[..]
Dat jij op een donderdagmorgen gaat zuipen omdat je leven mislukt is en je kop zo lelijk is als die van je grafmoeder wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet. Helmjosti.
Je hebt geluk, het plaatje maakt het weer goedquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij komt net onder een steen vandaan en ziet mij vandaag pas voor het eerst schelden..
[afbeelding]
static, jij schurftlul, wandelende aambei, stronthoop, aangeklede placenta, uit-de-baarmoeder-getrokken-container-baby, pijpsmoel, afgetrokken paardenpik.
die is nu nog volquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vanuit de CUL bar!![]()
[afbeelding]
gefeliciteerd!
quote:
Dat is één slokje.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vanuit de CUL bar!![]()
[afbeelding]
gefeliciteerd!
ziet er goed uitquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Is maar een miniflesje, voor static alleen...![]()
[afbeelding]
Knock yourself out!![]()
*oeps*quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Is maar een miniflesje, voor static alleen...![]()
[afbeelding]
Knock yourself out!![]()
Ja, pak me op mijn zwakke punt.quote:
Ooh! leuke collectie!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:48 schreef laffer het volgende:
Er is er een jarig, hoera, hoera
Dat kun je wel zien dat ishij
Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja
En daar om zingen wij blij:
[Hij leve lang, hoe ra, hoera
Hij leve lang, hoe ra!
zo, genoeg gezongen en nu zuipen
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |