Euh...quote:
quote:Woonplaats:
Jah hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:06 schreef DeHeldjes het volgende:
Zet jij trouwens vaker meubilair in elkaar om 23.00 uur snachts?
Zullen je buren leuk vindenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef Tain het volgende:
Moet je eerst je woonplaats bekend maken
[..]
Mijn buurvrouw heeft nachtdienst. En voor de rest heb ik geen buren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:08 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Zullen je buren leuk vinden... al dat gehamer
Ik heb geen buurman.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef Renmaestro het volgende:
Maak een innovatief systeem van katrollen en gewichten waarmee je dat ding omhoogkrijgt.
Of haal de altijd vriendelijk buurman erbij.
alsof jij 89 kilo kan tillenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als je niet te ver woont kom ik morgen wel even langs.![]()
!
Muziek loei hard op enzo!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft nachtdienst. En voor de rest heb ik geen buren..
Het is ook wel gebriklijk dat men dingen in een kast legtquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Ach, dit is gewoon een moderne kast, waar je alles in legt![]()
89 kan ik niet maar 88.8 moet lukkenquote:
NIe als hij op zijn kant ligtquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het is ook wel gebriklijk dat men dingen in een kast legt
Ja ik vond hem ook al mooi zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Ach, dit is gewoon een moderne kast, waar je alles in legt![]()
utrechtquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
wat is het dichtsbijzijnde treinstation?
Waar woon jij dat de IKEA zo laat nog open is?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
ik denk dat ze een kleinere versie is gaan halen
Wel zwaar puin.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Om het niet te zwaar te maken, levert die Ikea juist al hun puin in losse stukjes af. De omgekeerde wereld
Cynix zijn huis bijv.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar woon jij dat de IKEA zo laat nog open is?.
Stockholm? Uppsala?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar woon jij dat de IKEA zo laat nog open is?.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
ik denk dat ze een kleinere versie is gaan halen
33 centimeter en 39 centimeter diep.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:28 schreef Speeeed_King het volgende:
Die kast is puick!
Wat zijn de afmetingen van die hokken?
Bier dus.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:27 schreef portier het volgende:
Mooie kast nikky.
Ik heb al een biertje en ik woon niet in de buurt, anders was ik komen helpen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:37 schreef nikky het volgende:
[..]
33 centimeter en 39 centimeter diep..
Perfecte kast om vinyl in op te bergen dus. Hoe heet dat ding en wat kostte die?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:37 schreef nikky het volgende:
[..]
33 centimeter en 39 centimeter diep..
Moet ze hem eerst optillenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:38 schreef Uncut het volgende:
ga eronder liggen en bel de brandweer![]()
sommige oplossingen liggen zo voor de hand
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:38 schreef Uncut het volgende:
en die deur die ingetraot moet wordne danquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:38 schreef Uncut het volgende:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&productId=11499&langId=-22&parentCats=10104*10173quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:39 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Perfecte kast om vinyl in op te bergen dus. Hoe heet dat ding en wat kostte die?
Ik moet zo'n ding hebben.
Als ik eronder kan liggen kan ik hem zelf ook wel optillen he.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:38 schreef Uncut het volgende:
Doe mij ze allemaal maar.quote:
Bronquote:Goed om te weten:
Het is praktisch om het meubel met twee personen te monteren.
Breedte: 149 cmquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:44 schreef stijgende_ster het volgende:
Mooie kast!![]()
Wat zijn de afmetingen van de kast zelf?
(ruik ik hier een IKEA-kastfantopic?)
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:44 schreef stijgende_ster het volgende:
Mooie kast!![]()
Wat zijn de afmetingen van de kast zelf?
(ruik ik hier een IKEA-kastfantopic?)
De grotere variant is 185x185 cmquote:
Nee jonge... Tssskquote:
Iets te snel met de quote-knop!quote:
Ow. Dan had ik helaas de verkeerde. Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee jonge... Tsssk
Breedte: 185 cm
Diepte: 39 cm
Hoogte: 185 cm
Die heb ik..
Die kleine heeft vakken met dezelfde afmetingen neem ik aan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee jonge... Tsssk
Breedte: 185 cm
Diepte: 39 cm
Hoogte: 185 cm
Die heb ik..
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:59 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Die kleine heeft vakken met dezelfde afmetingen neem ik aan?
Lees je in ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht dat je daar je mannetje voor had, Nikky
Ik heb hem zelf in elkaar moeten zetten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe heb je die kast trouwens in de auto gekregen? Of kwamen ze em brengen?
OOooooh wat denk je wel niet van mij?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef DeHeldjes het volgende:
volgens mij heb je je kast omgegooid, en nu zoek je mannelijk gezelschap om de avond door te komen?
Am i close?
Beetje, goeie vrouw had allang een kerel geregeld om die kast recht te zetten en niet om middernachtquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en needless to say dat als je een half uurtje verderop had gewoond dat we dan echt wel gekomen waren... maar dit gaat net even te ver... sorry.
Niet lachen jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
En dan kom je nu pas posten? ?????quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:12 schreef 2dope het volgende:
Hmmm ik woon in Nietap, 5 minuten rijden tops, moet morgen alleen (vroeg) werken![]()
(verkapte "ik-wou-even-laten-weten-dat-ik-in-de-buurt-woonde-post", I know)
Ah, de racebaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:16 schreef nikky het volgende:
[..]
En dan kom je nu pas posten? ?????
Potdikkie..
Lekker dichtbij trouwens. Ik woon vlakbij de terheilsterweg..
Je was gewoon weer te hebberig Nikky. Zie wat ervan komt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:43 schreef nikky het volgende:
[..]
. Degene die ik nu heb is de grote versie..
jo je meent hetquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:37 schreef Houniet het volgende:
he die komt bij de iekeeja vandaan onnie!!!!!!!!!!
vertel dat verhaal eensquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:04 schreef AMD64 het volgende:
Dit verhaal is net die van Youp van 't Hek. Met z'n stapelbed
Maar Nikky, is het al gelukt?
Je moet het gewoon is downloaden. Duurt 10 minuten maar echt geweldig.quote:
Ok, dit is te makkelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:05 schreef Brighteyes het volgende:
Nikky... sorry, maarreh...
Hij is idd tamelijk zwaar. Ik heb dus het kleinere broertje net in elkaar gezet (ja, ik heb wel buren.) en die kostte al wat moeite om overeind te krijgen...
Je gaat toch wel NIKKY helpenquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik woon niet al te ver er vandaan, in het centrum van Grunn...
Ik moet alleen vanavond bij me ouders dinerenHehe, bovendien ben ik veeeel te druk met mijn relatie en zoontje
Anders had ik wel effe geholpen hoor...
Ziet er echt mooi uit!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef nikky het volgende:
Wat twee vrouwen al niet kunnen doen..
[afbeelding].
heeft ook maar 24 uur geduurdquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef nikky het volgende:
[afbeelding].
Na hoeveel keer proberen...?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef nikky het volgende:
[afbeelding].
Moest werken.quote:
1 keer en hij stond. Eerst met z'n tweetjes tegelijk 1 kant optillen. Stapel handdoeken eronder. Dan weer neerleggen. Allebei een kant pakken ( met de handdoek heb je ruimt voor je vingers ) en dan zo omhoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
De muren moeten nog geschilderd wordenquote:
helaas heb ik t kei druk de komende weken...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:02 schreef nikky het volgende:
[..]
De muren moeten nog geschilderd worden
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
helaas heb ik t kei druk de komende weken...
Vet he?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:26 schreef Allantois het volgende:
wat een verzameling suskes en wiskes zeg heuj!
als ik dat wist had ik die kast met een scheet overend geholpen en had ik heel geen biertje nodig gehadquote:
7 mei?quote:
ik van 65 tot en met de laatstequote:Op donderdag 31 maart 2005 23:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moet je nog Suskers en Wiskes hebben?
Heb deel 1t/m25!![]()
Ik doe er verder niets mee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:44 schreef nikky het volgende:
[..]
ik van 65 tot en met de laatste.
Die eersten hoef ik niet want ik verzamel ze niet voor de waarde maar omdat ik ze leuk vind..
zaterdag is een werkdag, geen verf-dagquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:44 schreef nikky het volgende:
[..]
7 mei?
Dan nodig ik even wat meer FOKkers uit..
8 mei dan.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:53 schreef ernie09 het volgende:
Volgens mij heb je hem gewoon zo ingeruimd en een foto gemaakt terwijl ie nog op de grond lag, zodat wij allemaal denken dat ie nu staat. Je hebt er zelfs het kastje dat er naast ligt voor omgegooid! Puik werk!
heb jij je laminaat op de grond en je vloer gesaused?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:53 schreef ernie09 het volgende:
Volgens mij heb je hem gewoon zo ingeruimd en een foto gemaakt terwijl ie nog op de grond lag, zodat wij allemaal denken dat ie nu staat. Je hebt er zelfs het kastje dat er naast ligt voor omgegooid! Puik werk!
Volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:55 schreef nikky het volgende:
[..]
heb jij je laminaat op de grond muur en je vloer gesaused?.
uhh ja... Ga het nou niet omdraaien en doen of ík gek ben hè?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:55 schreef nikky het volgende:
[..]
heb jij je laminaat op de grond en je vloer gesaused?.
öre Böre Strupsn öre of iets dergelijks zeker....quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef _notme het volgende:
Wat staat er op het papiertje dat de IKEA erbij gedaan had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |