Jeej fluf, wat een ellendequote:Op vrijdag 8 april 2005 17:52 schreef phluphy het volgende:
In plat Hollands: een ontstoken alvleesklier. Ik moest opgenomen worden en mocht niets meer eten en drinken.
Oiquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Ladybos het volgende:
Hier gaat het wel goed, ben blij dat de drain er weer uit is maar maak me nog wel zorgen, want de harde plekken zijn er nog steeds (in beide borsten). Maandag moet ik weer terug komen. Tot die tijd moet ik doorgaan met de antibiotica en als ik weer koorts krijg of als de pijn toeneemt moet ik naar de spoedeisende hulp.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:22 schreef E.T. het volgende:
Kennen jullie dat? Van die periodes dat je echt helemaal smoor op je kind bent? Dat ze echt alleen maar lief en vrolijk zijn? Dat ze niet 'stout' ondeugend zijn, maar alleen maar 'lief' ondeugend?
Blij te lezen dat je het allemaal nog kunt behappen, het is gewoon een zwaar vermoeiende en emotionele periode waaraan je niet ontkomtquote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef Jdee het volgende:
Met mij gaat t wel, eigenlijk, nog wel erg moe. Het is geweldig om te zien dat Ela al meer doet dan alleen maar huilen, slapen, en alle emoties in 4 seconden kan laten zien op haar gezicht; het begint allemaal meer gericht te worden. Ze maakt geluidjes in de box tegen de baby-gym-hangers en het gericht ertegenaan slaan gaat ook steeds beter, en een lol dat ze dan heeft. Dat maakt het allemaal zoveel leuker, mama zijn. Want hoe geweldig, mooi en speciaal het ook al was vanaf t begin, dat t leuk is maakt t zoveel fijner. Verder is de situatie met mijn moeder nu stabiel, over een maandje wordt op een ctscan duidelijk of de chemo waar ze nu mee bezig is werkt. Ik ga naar hen toe wanneer het kan, vermoeiend maar te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |