abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25986065
oh ladybos wat ellendig weer. wat krijg je toch veel pijn te verdragen. hopelijk verdwijnen die rotabcessen nu snel helemaal!

wat cupmaten betreft: ik had net als Brighteyes gehoopt op een leuk maatje meer door m'n zwangerschappen, maar helaas, geen enkele groei waarneembaar! behalve dan tijdens de stuwing de eerste dagen na de bevalling, toen voelde ik me wel even Georgina Verbaan die steeds wilde roepen 'allemaal echt hoor!'
  maandag 4 april 2005 @ 21:31:50 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25986516
Ladybos wat krijg je het te verduren zeg! Heel veel sterkte en ik hoop en duim voor je dat je nu echt gauw opknapt en helemaal kan genietevn van je klein mooie meisje!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 4 april 2005 @ 21:35:55 #153
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25986623
Die ene week dat ik dmv kolfen de borstvoeding op gang heb gebracht waren m'n borsten wel een flinke cupmaat groter. Nu hebben ze weer hun oude maatje.

Maar ze zeggen toch dat de omvang van je borsten definief is/blijft ongeveer één jaar nadat je gestopt bent met de borstvoeding? Dus wie weet is er nog hoop voor sommige dames

Ik vind mijn leven inhoudelijk eigenlijk weinig veranderd met de komst van Noah. We doen hier eigenlijk nog dezelfde dingen als eerst. Wel vind ik mijn leven waardevoller geworden, en bepaalde dingen zijn veel minder belangrijk geworden
Ik ben wel heel blij met mijn leven zo
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_25988710
Ladybos
pi_25988887
Ladybos alles is al gezegd dus hierbij sluit ik me aan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_25988957
Ik ook
  dinsdag 5 april 2005 @ 06:33:57 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_25992675
Gut Ladybos... ik hoop dat het dit keer goed gaat zeg! sterkte!

cupmaten he? Hier een D75 voor de zwangerschap, een dikke D85 erna en nu ligt het eraan, D80 ongeveer. Toevallig van de week 3 dezelfde bh's gekocht waarvan er 1 goed zit (een D85 die ik gepast had) en de andere 2 in dezelfde maat (ze zijn alleen een andere kleur) zijn te groot...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 april 2005 @ 07:08:48 #158
103793 kozakken
Living the life
pi_25992731
Och Ladybos... Hoop dat het vanaf hier gewoonweg weer beter gaat!
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:38:32 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25993735
Jeetje Ladybos... het is je idd niet gegunt even lekker te genieten van alles. Wat een gedoe zeg!
pi_25993848
ook ik duim mee voor je ladybos! dat je maar snel weer opknapt en optimaal kan genieten van je kleine meid!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_25996364
Beetje mee gelezen.

Ladybos, ik hoop dat je gauw geneest en dat je heel snel kunt genieten van je kleintje.

Over Cupmaten gesproken, toen ik 18 was had ik een 75A (klein handje vol) maar ik was niet zo blij hiermee, kon ook weinig leuke setjes vinden. Ik werd wat zwaarder (niet veel hoor, 4 kilo) maar genoeg om van een 75A naar een 75B te gaan en sinds de bevalling heb ik een 70/75 D. En ik ben er wel blij mee hoor maar ook in grote maten vind je niet veel leuke bh's. Ik had liever een 75C gehad maar ik klaag niet hoor. Ik vind ze wel mooi zo.

Ik ben blij weer op me zelf te wonen maar ik heb nog niet echt lekker op de bank kunnen hangen of iets voor me zelf kunnen doen sinds we zijn verhuisd. Er is nog zo veel te doen en iedere dag doen we een beetje. Vandaar ook dat ik niet zo heel veel meer post op Fok want ik moet daar echt voor gaan zitten om het een beetje door te kunnen lezen en te kunnen reageren. Maar goed, binnenkort ga ik er ook echt voor zitten, een dagje voor mij zelf. Tenslotte neemt mijn tante me binnenkort mee naar een beauty salon, ben benieuwd.
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:59:04 #162
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25996618
Ladybos nu mag het wel weer goed gaan hoor sjee...
  woensdag 6 april 2005 @ 08:44:14 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26016230
Suzanna ik ben heel erg benieuwd hoe het nu met jou is. Je bent toch weer zwanger?
Ik ben heel nieuwsgierig hoe het jou als moeder van een kleintje vergaat met deze nieuwe zwangerschap.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_26019903
Nu weet ik wel dat de menstruatiecyclus na een bevalling van slag kan zijn, maar kan dat ook nog gaan gebeuren anderhalf jaar na een bevalling?

Voor mijn zwangerschap had ik altijd een cycles van netjes 28 dagen. Ik kon er de klok op gelijk zetten! Na de bevalling kwam die stipte cyclus ook direct weer terug, maar nu?

29 dagen
30 dagen
28 dagen
en nu zit ik op dag 32!

Iemand ervaring hiermee?
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  woensdag 6 april 2005 @ 12:20:06 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26020206
Tsja, een cyclus wordt sowieso wel beinvloed door allerlei factoren, bijvoorbeeld stress etc. Dus of dit nog met het op gang komen na een bevalling te maken heeft. Het lijkt me best lang, na anderhalf jaar nog.
pi_26020360
Bedankt allemaal voor de lieve reacties, doet me goed
pi_26020546
Ladybos
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 6 april 2005 @ 12:54:37 #168
45621 Suzanna
Mama van...
pi_26020986
dutchie: leuk dat je naar me informeert!

Het is niet altijd zo makkelijk om zwanger te zijn en een kleintje te hebben, maar ik geniet erg van Noa! En dat maakt het ook een stuk minder zwaar moet ik zeggen. De zwangerschap van Noa was echt geen pretje, de misselijkheid was toen veel erger. Gelukkig is dat nu dus een stuk minder!
Noa slaapt ook regelmatig best goed overdag (soms ook niet, maar dan ga ik lekker met haar wandelen) dus dan kan ik ook even liggen.

Wat ik wel jammer vind nu is dat ik me weer niet lekker voel en daardoor minder snel de deur uit kom...je gaat toch niet zo snel een treinreis maken als je elk moment weer erg misselijk kan worden. Het is namelijk echt bij vlagen ineens heel erg, en dan kan ik ook bijna overgeven. Eten helpt er niet altijd tegen, vooral 's avonds niet, dan ben ik de hele avond misselijk. Maar dan is mijn man er gelukkig en kan hij voor Noa zorgen!
En laten we hopen dat het gewoon over is na de eerste drie maanden he !

Voor de rest heb ik er WEER moeite mee me voor te stellen dat ik écht een kindje ga krijgen , het zal wel een kwaaltje van mij zijn, want het is best onwerkelijk. Zeker nu ik net vier maanden geleden Noa heb gekregen, is het een raar idee dat er een tweede aankomt. Maar ik verheug me er ook erg op moet ik zeggen. Ik heb al geinformeerd naar dubbele kinderwagens, ledikantjes, commodes en natuurlijk zijn we hard op zoek naar een nieuw huis!

Als jullie nog een makelaar in Noord-Brabant weten (Den Bosch, Oss etc.) die ook huizen verhuurt, let me know !! Maar ja, dat zou heel toevallig zijn natuurlijk.

Oh ja, wat betreft die cupmaten (ik had het hier wel een beetje gevolgd), ik heb zelf niet echt een erg verschil gemerkt, behalve dat mijn oude beha's wel te klein zijn...ik heb ipv 80D nu DD volgens mij. Dus dat valt nog wel mee! Na de bevalling dacht ik echt: oh nee he...want ik had echt enorme meloenen voor m'n gevoel, maar dat ging er snel af met de borstvoeding. Nu zijn ze best normaal vind ik (nou ja, voor een grote maat dan, maar groot zijn ze altijd al geweest (en ik had graag wat kleiners gehad!)...
Mijn buik is wat anders. Die is echt streperig geworden... maar ach, ik hield toch al niet van bikini's ...
  woensdag 6 april 2005 @ 12:55:35 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_26021009
Tja luck, ik herken dat wel een beetje. Ik zat altijd op de 30 dagen en nu kan ik er geen pijl op trekken. De ene keer 30, de andere keer 28, dan weer 34...
Ik maak me er maar niet druk om.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 6 april 2005 @ 13:01:25 #170
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26021169
LadyBos er is genoeg gezegt en sluit me overal bij aan sterkte meid
pi_26021184
suzanna, hier heb je een lijst makelaars (niet alle links werken, maar je hebt zo iig namen waarmee je op Google kunt zoeken) waarvan iig Meeus ook woningen verhuurt in jullie regio.
  woensdag 6 april 2005 @ 13:09:31 #172
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26021375
Suzanna, als ik me er niet mee moet bemoeien moet je het zeggen hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig; was het een bewuste keus om zo vlot weer zwanger te worden of was het een (on)gelukje?
  woensdag 6 april 2005 @ 16:24:20 #173
45621 Suzanna
Mama van...
pi_26026617
Laten we maar zeggen dat het een 'gelukje' was dan!! Nee, niet echt een bewuste keuze, alhoewel het wel een bewuste keuze was om meer kinderen te willen. En natuurlijk mag je dat gewoon vragen !!
  woensdag 6 april 2005 @ 16:26:32 #174
45621 Suzanna
Mama van...
pi_26026672
poemojn, bedankt voor de link trouwens!! ik ga gelijk even kijken kan zijn dat we die site al hebben want we hebben al aardig gezocht... ik herken Meeus in ieder geval.
Overigens wonen we zelf niet in Noord-Brabant maar willen we er graag heen . We wonen nu in R'dam en zijn daar ook het langst ingeschreven als woningzoekende. In andere plaatsen hebben we helemaal geen schijn van kans in de sociale woningbouw, en kopen is (nog) geen optie, dus moeten we het van de makelaars hebben die verhuren.
pi_26026830
Even offtopic:
Hou er dan wel rekening mee dat ze vaak een maximum stellen aan de huur, meestal moet je bruto maandinkomen minimaal 4-5 keer de huur bedragen (en dan tellen evt kredieten ed ook nog negatief mee). Aangezien huurhuizen in de vrije sector vaak zeker 500 euro kosten kun je wel uitrekenen wat je dan maandelijks moet verdienen. Dynamis ABC verhuurt ook woningen, maar dan zit je wel wat Noordelijker.
Succes ermee!

Ontopic: En met mij gaat alles goed.

/edit
Dat een koophuis geen optie is, komt dat misschien door de hoge huizenprijzen? Want dan is Zeeland misschien een optie voor jullie, is wel goedkoper. En vanuit Rotterdam/Brabant vaak wel te doen denk ik. Op www.onlinehypotheekvoorstel.nl kun je een goede indruk krijgen wat er mogelijk is op hypotheekgebied.

[ Bericht 23% gewijzigd door poemojn op 06-04-2005 17:01:02 ]
pi_26026943
Ladybos, heel veel sterkte met alles weer

Suzanna, www.funda.nl vind ik wel een handige huizen-zoek-site!
  woensdag 6 april 2005 @ 19:22:41 #177
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26030765
misschien is woningruil een optie voor jullie Suzanna?? http://www.woningruil.nl wij zijn ook bezig met woning zoeken, en hebben nu een ruilpartner gevonden via die site

was ff offtopic maar goed
  donderdag 7 april 2005 @ 11:36:50 #178
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26043684
En kunnen we dan nu weer ontopic?
  donderdag 7 april 2005 @ 11:39:39 #179
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26043743
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:24 schreef Suzanna het volgende:
Laten we maar zeggen dat het een 'gelukje' was dan!! Nee, niet echt een bewuste keuze, alhoewel het wel een bewuste keuze was om meer kinderen te willen. En natuurlijk mag je dat gewoon vragen !!
In de serie Roseanne vroeg zoon DJ aan zijn moeder of hij een 'ongelukje' was. Nee, geen ongelukje. Hij was een verrassing. Vond ik wel mooi gevonden
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 7 april 2005 @ 11:41:05 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26043773
Ja, da's mooi; een verrassing.
pi_26044206
Mijn moeder zei altijd dat ik een cadeautje was. Vond ik ook wel mooi gezegd.
pi_26044464
zo noem ik Dylan ook altijd.. ons cadeautje
pi_26069959
Ik ben vandaag ongesteld geworden

was dat bij jullie ook al zo snel? Dylan is nu bijna 7 weken.
had gehoopt dat dat nog wel een maand of 10 zou duren
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:48:44 #184
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26070133
Ik had dat inderdaad ook gehoopt, maar helaas. Een maand of twee na de bevalling begon het feest alweer. Ach, ik zie het maar als een teken dat alles het weer doet

Ik moet even kwijt dat ik echt superverliefd ben. Kai is vandaag precies een half jaar en dat nodigt natuurlijk uit tot het ophalen van herinneringen. Na zo'n korte tijd zijn er al zoveel en de één is nog mooier dan de ander. Ik kan niet anders dan tot de conclusie komen dat ik nog nooit zo gek op iemand ben geweest als op Kai . Alles aan hem is gewoon leuk. Hoe hij zit te zingen in de kinderwagen als we boodschappen aan het doen zijn, hoe hij een giechelbui krijgt als je wilde spelletjes met hem doet, hoe hij zelf probeert zijn fles vast te houden, hoe hij snurkt als hij ligt te slapen.......... zo kan ik nog wel pagina's lang doorgaan. Als ik de verhalen moet geloven dan wordt het alleen nog maar fijner en leuker en mijn hart barst nu al bijna uit elkaar.....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26070184
M@x (zo herkenbaar!!)
En gefeliciteerd met Kai zijn eerste half jaar
pi_26070641
M@x, gefeliciteerd met de halve verjaardag van Kai

Heel herkenbaar idd
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2005 @ 13:16:01 #187
81992 Githa
pi_26070750
Kai gefeliciteerd met je halfjaardag en M2x natuurlijk ook een beetje.
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:16:03 #188
45621 Suzanna
Mama van...
pi_26073487
Bedankt voor de linkjes meiden (en voor de offtopic reacties)...
Woningruil is geen optie voor ons, ons huisje is te brak voor wie dan ook, niemand wil ons huisje alstie bij z'n goede verstand is ...en kopen kan niet vanwege mijn man's salaris én idd de woningprijzen, we kunnen gewoon geen 'normale' hypotheek krijgen, maar bedankt voor de tips!!

En ik vind een 'verrassing' of 'cadeautje' ook erg leuk gevonden!!! En dat is het ook hoor...
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:18:21 #189
45621 Suzanna
Mama van...
pi_26073532
Oh ja, en Kai natuurlijk gefeliciteerd!!!! En ik ben ook superverliefd en trots op mijn meisje....ik kan het me zo goed voorstellen!!!
  vrijdag 8 april 2005 @ 17:52:23 #190
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_26077046
Ladybos Als ik je verhalen lees krijg ik een heel herkenbaar gevoel van: houdt het dan nooit eens op? Ik vond dat jij je portie al wel gehad had, een nieuwe ingreep met drain etc. was echt niet nodig geweest Wat is het toch oneerlijk soms !
Hoe gaat het nu met je? Red je het allemaal met de verzorging van Myrthe?
Beterschap !

Ook hier helaas weer een medische bijdrage: maandag constateerde de internist dat ik een pancreatitis heb. In plat Hollands: een ontstoken alvleesklier. Ik moest opgenomen worden en mocht niets meer eten en drinken. Je kunt een bourgondiër als ik geen gemenere straf geven
Ik kreeg alleen vocht met glucose en zout via een infuus en op woensdag mocht ik wat slokjes proberen te drinken. Dat ging goed, dus daarna een dagje vloeibaar en wat hapjes. Ook dat ging goed en vandaag mocht ik naar huis. De ontsteking is weg, alleen de oorzaak moet nog gezocht worden. Ze vermoeden een verdwaalde galsteen, dus de rest van de behandeling wordt poliklinisch gedaan, met een MRCP ??? (Poemojn, help!) een soort MRI ?

Anyway, het was "grappig" om een kort weekje in hetzelfde ziekenhuis als Danyel te liggen. Ik kreeg alle medewerking en mocht zo vaak ik wilde van de afdeling af, al was het wel erg onhandig met die infuusstang etc. En natuurlijk kwam Danyel ook af en toe op bezoek bij mij .

En nu ben ik dus weer thuis en moet me beheersen niet alle kasten leeg te eten
... ♥ ik mis je ♥
pi_26077222
Een ERCP denk ik Phluph...
Je hebt dus een week in het ziekenhuis gelegen? Hoe gaat het nu met de medicijnen, heb je nog zo veel pijn? (En heb je m'n teratologie-berichtje in Danyels gastenboek gezien?)
Het zit je niet echt mee..
Beterschap! (En eetze! )

/edit
Nog geen Danyel-update op jullie site zie ik, ben benieuwd hoe het nu ook met hem gaat...
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:02:03 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26077256
Daan, jij gaf toch geen borstvoeding? Ik dacht dat als je borstvoeding gaf de menstruatie idd nog een tijd uit kan blijven. Maar anders niet... Ik werd na 5 weken alweer ongesteld en 2 weken daarna nog een keer..

Kai alweer een halfjaar, wat gaat het toch hard! Gefeliciflapstaart!

Een vriendin van me noemde Noah ook een cadeautje toen ze hoorde dat ik zwanger was En mijn zus noemt Noah altijd "Nootje Kadootje"

phluphy wat een tegenvaller weer zeg! Fijn wel dat je weer thuis bent en hopelijk valt de rest van d ebehandeling erg mee!
©Dumbo
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:14:02 #193
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_26077527
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:00 schreef poemojn het volgende:
Een ERCP denk ik Phluph...
Je hebt dus een week in het ziekenhuis gelegen? Hoe gaat het nu met de medicijnen, heb je nog zo veel pijn? (En heb je m'n teratologie-berichtje in Danyels gastenboek gezien?)
Het zit je niet echt mee..
Beterschap! (En eetze! )

/edit
Nog geen Danyel-update op jullie site zie ik, ben benieuwd hoe het nu ook met hem gaat...
Dankje Poemojn ! Je bent een kei, ook die teratologie info was van nut (een co-ass interne geneeskunde heeft er wel gebruik van gemaakt)
Ik mocht 6 x per dag morfine, maar heb er geen gebruik van gemaakt. Dat hoefde ik ook niet, want omdat ik al vanaf zondag niets meer at (en vanaf maandag dus ook niets meer dronk) kwam de alvleesklier tot rust en bleef de pijn uit. Door hem een paar dagen rust te geven is de ontsteking weg, en nu kan ik weer eten, al doe ik het wel rustig aan.
Enne... de site is bijgewerkt
... ♥ ik mis je ♥
pi_26077611
jemig Phluph, nou dat weer ......
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:20:09 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26077699
Oh oh oh Flufke! Gauw opknappen hoor.
Ennuh wat ik je nog zeggen wou, ik vond dat Danyel er zaterdag veel beter uit zag dan de week ervoor! Lees net dat het ook echt wat beter lijkt te gaan met hem. Super fijn.

pi_26079201
Goed dat je minder pijnt hebt en dat het met Danyel beter gaat!
Nu maar eens een rustig uitrustweekendje Phluphy
  Jubileum moderator vrijdag 8 april 2005 @ 19:52:35 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26080268
Wat heerlijk om te lezen dat Danyel vooruitgaat phluphy. Een aangepaste stoel lijkt me voor hem ook heerlijk, kan ie veel meer van de wereld om zich heen gaan zien.
Dat je zelf in het ziekenhuis hebt gelegen vind ik toch wel erg schrikken, houdt het dan nooit op bij jullie? Ik ben blij dat jij ook weer een beetje opgeknapt bent en ik heb nog 1 hele grote wens voor jullie "rust". Want volgens mij zijn jullie daar alle 3 nu wel aan toe.

Ladybosje hoe gaat het met jou?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:09:08 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26080747
Fluf toch!
Dikke kus, geniet rustig van het weer gaan eten en tot gauw met goeie berichten, hoop ik!
Danyel !
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:11:14 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26080807
Phluphke site gelezen en er helemaal happy van wordt. Een voorzichtig voor jullie. Wat ik al op de site zei, pas goed op jezelf. Ik kan me heel goed voorstellen dat je sinds Danyel weinig tijd aan jezelf besteed en al je voelsprieten op Danyel zijn gericht. Maar pak heel rustig je herstel en probeer niet te snel het oude ritme op te pakken. Hele dikke

M@x, heel herkenbaar!
We hebben hier laatst nog de video zitten bekijken van Léon toen hij net geboren was tot nu. Mama smolt helemaal.
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:03:05 #200
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26082247
Pluphy niet te geloven Gelukkig dat er weer wat rust bij Danyel komt
Enne denk ook aan jezelf wijffie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')