dutchie: leuk dat je naar me informeert!
Het is niet altijd zo makkelijk om zwanger te zijn en een kleintje te hebben, maar ik geniet erg van Noa! En dat maakt het ook een stuk minder zwaar moet ik zeggen. De zwangerschap van Noa was echt geen pretje, de misselijkheid was toen veel erger. Gelukkig is dat nu dus een stuk minder!
Noa slaapt ook regelmatig best goed overdag (soms ook niet, maar dan ga ik lekker met haar wandelen) dus dan kan ik ook even liggen. 
Wat ik wel jammer vind nu is dat ik me weer niet lekker voel en daardoor minder snel de deur uit kom...je gaat toch niet zo snel een treinreis maken als je elk moment weer erg misselijk kan worden. Het is namelijk echt bij vlagen ineens heel erg, en dan kan ik ook bijna overgeven. Eten helpt er niet altijd tegen, vooral 's avonds niet, dan ben ik de hele avond misselijk. Maar dan is mijn man er gelukkig en kan hij voor Noa zorgen! 
![]() 
 En laten we hopen dat het gewoon over is na de eerste drie maanden he 
![]()
 !
Voor de rest heb ik er WEER moeite mee me voor te stellen dat ik écht een kindje ga krijgen 
![]()
 , het zal wel een kwaaltje van mij zijn, want het is best onwerkelijk. Zeker nu ik net vier maanden geleden Noa heb gekregen, is het een raar idee dat er een tweede aankomt. Maar ik verheug me er ook erg op moet ik zeggen. Ik heb al geinformeerd naar dubbele kinderwagens, ledikantjes, commodes en natuurlijk zijn we hard op zoek naar een nieuw huis! 
Als jullie nog een makelaar in Noord-Brabant weten (Den Bosch, Oss etc.) die ook huizen verhuurt, let me know !! 
![]()
 Maar ja, dat zou heel toevallig zijn natuurlijk. 
Oh ja, wat betreft die cupmaten (ik had het hier wel een beetje gevolgd), ik heb zelf niet echt een erg verschil gemerkt, behalve dat mijn oude beha's wel te klein zijn...ik heb ipv 80D nu DD volgens mij. Dus dat valt nog wel mee! Na de bevalling dacht ik echt: oh nee he...want ik had echt enorme meloenen voor m'n gevoel, maar dat ging er snel af met de borstvoeding. Nu zijn ze best normaal vind ik (nou ja, voor een grote maat dan, maar groot zijn ze altijd al geweest (en ik had graag wat kleiners gehad!)...
Mijn buik is wat anders. Die is echt streperig geworden... maar ach, ik hield toch al niet van bikini's  ...  
![]()