abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2005 @ 12:00:45 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25949602
quote:
Op zondag 3 april 2005 10:51 schreef dutchie het volgende:

Ik denk dat ik het zo het beste uitdruk; ik ben moeder, geliefde, dochter, vriendin én collega.
Dat vind ik wel een hele mooie. Het is alleen af en toe zo moeilijk om een balans tussen die verschillende rollen te vinden. Ik ben iemand die alles goed wil doen en niets maar een beetje. Sinds Kai is geboren lukt dat niet altijd meer en dat was vooral in het begin behoorlijk frustrerend.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_25949688
Voor mij is het compleet anders met 2 kinderen omdat Djen al een stuk ouder is. Ik vind het heerlijk om 2 kids te hebben en geniet van beide. Wat werk betreft zou ik ook graag weer willen gaan werken, gewoon even iets anders aan je hoofd dan de hele dag nee roepen, luiers verschonen en een bijna puber achter haar kont aan te zitten. Toen ik nog werkte met Djen als enigskinds was dat ook lekker, ik genoot zoveel van de uren die ik thuis was. Genoot veel meer van de kleine dingen. Nu is het verzorgen zo gewoon geworden, je doet niks anders. Als Djulian een dag naar opa en oma is geweest vind ik het heerlijk als hij weer thuis komt, dan kan ik veel meer genieten
Ik zou graag weer werken en aankomende zaterdag begin ik ook langzaam. Ik mag voor het eerst sinds ruim 1,5 jaar een festival fotograferen. Heerlijk lijkt me dat!
  zondag 3 april 2005 @ 12:06:59 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_25949705
Ik heb daar dan niet zo'n last van, maar ik kan het me wel voorstellen M@x
Dat is ook iets waar je je niet op voor kunt bereiden, gewoon omdat je helemaal niet weet hoe alles gaat voelen.
Het gaat nu wel beter dus he met dat gevoel?
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 april 2005 @ 12:35:30 #104
3142 m@x
pi_25950216
Het gaat inmiddels een stuk beter. Het is denk ik gewoon een kwestie van gewenning. Bovendien is het inderdaad niet iets waar je je op voor kan bereiden. Je kan je tijdens je zwangerschap er nog zo in verdiepen maar je kan je gewoonweg geen voorstelling maken van het effect wat zo'n kindje heeft op je leven.
  zondag 3 april 2005 @ 12:54:03 #105
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_25950650
Ik ga over twee weken weer voor het eerst sinds zes maanden werken. Ben echt zo benieuwd hoe ik dat ga vinden. Hoor inderdaad verschillende verhalen van vrouwen uit mijn omgeving en hier ook weer. Ik denk persoonlijk dat ik het wel lekker vind om drie dagen niet te zorgen, maar dat het wel hele volle weken zijn. Nu kan ik heel relaxed het huishouden erbij doen en straks zal dat toch in die vrije dagen moeten. En hoe Stella het vind om twee volle dagen bij de opvang te zijn.
Heb me in ieder geval wel voorgenomen dat ik niet gelijk gewend moet zijn, maar dat dat ook tijd kost.

Ladybos, sterkte. Alsof je niet genoeg al aan je hoofd en lijf had.
  zondag 3 april 2005 @ 19:45:39 #106
640 snoopy
peanuts
pi_25960498
Ik ben van 4x9 uur, 3x9 uur gaan werken en vind dat het enorm meegevallen is. Morris gaat 2 dagen naar de creche en 1 dag is zijn vader thuis. Ik vind de dagen dat hij naar de creche gaat niet zo hectisch als ik van te voren dacht. We staan gewoon op tijd op zodat we ook echt niet hoeven te rennen en te vliegen.

En wat ik ook aan mezelf merk is dat ik, nu ik een kind heb, veel relaxter kan doen met bijv. boodschappen doen of wat dan ook. Als je een kind hebt kun je een dag nou eenmaal niet strak volplannen dus ik heb nu echt zo'n houding van: ik zie wel hoe het loopt.... En ik moet eerlijk zeggen dat dat wel heel relaxed is voor mezelf. Een soort onthaasten zeg maar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 3 april 2005 @ 20:05:50 #107
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25960943
Ladybos!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 3 april 2005 @ 22:48:46 #108
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25965363
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:17 schreef Lois het volgende:
Sugar Dutchie en snoopy Wauw! *impressed*

LadyBos echt superklote, wel blij dat je het nog enisgzins positief inziet allemaal

Leuk om te lezen wat de invloed van een kindje (of 2 of 3) heeft op iedereen.
Hier is werkelijk alles veranderd met de komst van Jolie, eigenlijk al met de zwangerschap.
Ik ben echt kalm geworden, ze heeft rust in mij gebracht en rust in mijn leven.
Wat ik nog wel erg heb maar dat gaat denk ik nooit meer weg is dat ik de drang heb om 'weg te gaan' verhuizen, nieuw leven, andere plek, nieuw leven. Dat is best in strijd met mijn gevoel dat ik Jolie een enigszins stabiele thuissituatie moet geven, keertje verhuizen oke maar niet om het op de vlucht slaan gevoel te onderdrukken maar gaan verkassen. Tis dat de financiele situatie het niet toelaat heeft dat toch nog z'n voordelen.
pi_25970616
Na een tijdje offline ben ik weer boven water.

Deze moeder is weer aan het werk. Vandaag begonnen en David met traantjes in mijn ogen op de creche afgezet
4 maanden thuis geweest en nu weer aan de slag op kantoor. Ik ben er nu een dik uur en het lijkt alsof ik nooit ben weggeweest.

Vanmiddag kolven (ik moet nog uitzoeken waar trouwens), ben benieuwd..... (ik heb sinds de geboorte van David nog niet gekolfd).
  maandag 4 april 2005 @ 10:09:02 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25971411
Ah gossie Lily is dat gevoel van achterlaten bij een tweede eigenlijk net zoals bij een eerste?
Succes vandaag! Voor je het weet is de dag om!
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 10:09:25 #111
43556 miss_dynastie
pi_25971414
Lily, wat een spannende dag voor je, voor het eerst weer aan het werk. Succes
pi_25971487
Lily, sterkte vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_25971492
Jeetje Lily al weer aan het werk!! Time flies.
Succes (en toch ook veel plezier) met werken
En ow ja, tis een prachtig mannetje Net de foto gezien in het fototopic.
  maandag 4 april 2005 @ 10:20:33 #114
3142 m@x
pi_25971595
De tijd gaat inderdaad snel. Voor mijn gevoel is David echt nog zo'n ieniemienie babietje.

Die rust waar jij over schrijft herken ik ook wel LB. Ik moest eerst van alles van mezelf (vooral op carriere-gebied), maar dat lijkt nu allemaal niet meer zo belangrijk. Misschien dat dat ooit nog wel terugkomt, maar momenteel ben ik eigenlijk wel tevreden met mijn leventje zoals het is.

Hoe is het met jou en met Benthe, Stiekemurd? Werkte jij nou in het centrum?
pi_25971692
Hej M@x, ja alles goed hiero met Benthe. Ze groeit goed en is tevreden en sindskort "praat" ze. Echt heeeeeeeeeeeeeel gezellie. Ben toch wel blij dat de 1e 3 maanden over zijn. Allemaal zo onzeker en gedoe. Nu kan je lekker met haar "rommelen". Ze heeft nu net maatje 68, dus ben maar even naar de Boogaard gegaan en de "Villa Happ" leeggekocht.
Ik werk idd in het centrum

Hoest met jullie M@x?? en met jullie nieuwe huis, of is nog niet klaar?
pi_25971788
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ah gossie Lily is dat gevoel van achterlaten bij een tweede eigenlijk net zoals bij een eerste?
het gevoel is precies hetzelfde...

(de eerste heb ik trouwens een paar weken geleden met traantjes in de ogen uitgezwaaid op de speelplaats van de basisschool )
  maandag 4 april 2005 @ 10:30:11 #117
3142 m@x
pi_25971793
Hier gaat alles eigenlijk prima. We krijgen waarschijnlijk over een week of 6 de sleutel en dan moeten we heel hard aan de slag. We laten het meeste doen (badkamer, keuken, laminaat en behang wordt gedaan) maar zo'n verhuizing blijft een hoop werk.

Wij waren toevallig vrijdag bij de Villa Happ in de Boogaard maar ik kon er voor Kai niet veel vinden. Heb jij toevallig nog kinderwinkeltips in D.?
pi_25971878
Er is wel een nieuwe winkel gekomen Kidzworld, vlakbij de Hema. Maar die verkoopsters paffen heel de winkel onder... waardoor alles meurt Voor de rest dacht ik vlakbij de Markt een klein winkeltje, ben er zelf nog nooit geweest.

ik was er ook vrijdag, toevallig!!!!
  maandag 4 april 2005 @ 10:51:23 #119
3142 m@x
pi_25972198
Misschien dat we vanmiddag even een kijkje gaan nemen. Kai heeft nu ook maatje 68 maar aangezien iedereen tot en met 62 kado heeft gegeven moeten we toch maar weer eens op jacht naar nieuwe kleertjes.

inderdaad toevallig! Misschien hebben we elkaar wel gezien
  maandag 4 april 2005 @ 11:23:15 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25972886
Ach Lily!!!! Ik voel met je mee.
En het erge is dat jij er nu heel erg mee zit en als je David straks op gaat halen hij de tijd van zijn leven heeft gehad!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 4 april 2005 @ 11:44:28 #121
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25973309
Ik was ook in de boogaard
Ik voel me trouwens sinds ongeveer een jaartje weer helemaal mezelf, maar dan nu met 2 kinderen.
Ik eis gewoon af en toe tijd voor mezelf op en dat werkt prima.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 4 april 2005 @ 11:53:49 #122
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_25973522
iedereen die nogterug naar de oude maat aan het gaan is . Ik begin hier popeyearmen vanEla tegen mn schouder aanhouden te krijgen. Links. moet het beetje gaan afwisselen denk ik . Mis mn strakke buikje ook wel beetje maar veel wandelen doet de truuk vast wel en ben bijna weer terug op oude formaat (maar dan wel met een cup meer (B, toch leuk voor je zelfbeeld als jeborsten je buik voorbijkomen) jeu!)

hier baby zwemmen wachtlijst van ZES maanden. als we op zaterdag willen. Is enige keer dat Neelix kan, heb t hem als verjaarkado gegeven...grrrr

Ladybos, dame heel veel sterkte en gezondheid gewenst. Reuma is maar naar. Verdorie.
Knuffel Myrthe nog eens (en nog eens en nog eens) en kijk naar je meisje die het goed doet, wel fijn dat jullie vakantie zo fijn was! (en wat een leuke foute grap over die dokters en borsten en de echo ). Sterkte!

Ik herken trouwens ook heel erg wat men hier zegt over jezelf terug willen, psychisch, en het duurt vast nog even voor ik weer helemaal Jdee ben. Misschien dat straks werken (over 9 weken) dat weer gaat doen, maar als ik heel eerlijk ben heb ik eigenlijk helemaal geen zin om te gaan werken. Nu heb ik nog eeeuwen om eraan te wennen, en ben nu ook nog wel erg moe en bovendien heb ik in de afgelopen tijd erg veel nagedacht over de plek waar ik zit op mn werk en wat ik ermee wil. Ik begin een beetje nerveus te worden over dat ik meer iets met mn studie zal moeten doen en dat snel moet doen voor ik blijf hangen in de (tot nu toe wel uitdagend genoege en zeker weten leuke collega's) administratieve functie die ik 2 jaar terug na mn afstuderen begon. Door Ela wordt ik nerveus, want ik ben natuurlijk niet meer zo flexibel etc etc. Ik werkte al 3 dagen trouwens en ga dat weer doen, maar ben wel blij dat het maar 6 weken werken is voor mn werk 2 weken verplicht dichtgaat voor de zomer. Soort van 'test-tijd'. Wel meteen de drukste tijd van het jaar overigens, niet de leukste. maar goed, een beetje "take action before its too late" gevoelens hier. klinkt bekend?

[ Bericht 50% gewijzigd door Jdee op 04-04-2005 12:31:15 (bijlezen bijlezen....) ]
..en laat gaan...
pi_25973786
Dat vind ik ook een groot voordeel van de zwangerschap Jdee
Voor Djen wist ik niet eens hoe je een bh omdeed. Verkoopster stond toen ook rar te kijken toen ik een voedings bh wou, maar echt niet wist hoe of wat. Inmiddels val ik niet meer onder de platte, maar onder de redelijk gevulde dames van AA naar 80 C is een groot verschil
pi_25973828
nou ik wou dat mijn borsten iets minder rijkelijk bedeeld waren. Ik had al een grote cup maar door de zwangerschap zijn het nu helemaal meloenen 75DD
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  Licht Ontvlambaar maandag 4 april 2005 @ 12:33:24 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25974376
Daanbanaantje, als we dan toch met maten gaan gooien. Ik heb lang moeten wachten voor ik mijn zwangere buik kon zien vorig jaar.
van 85F naar 85G
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 4 april 2005 @ 12:33:51 #126
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_25974384
kan ik me ook iets bij voorstellen Daan!

edit/ waw Sjeen! arme jij! ik ga er misschien onterecht van uit dat t geen pretje is, maar voor bhs kopen lijkt het me uberhaupt naar, laat staan voor je rug

en Anitra, vriendin van me ging van 75a naar 80d! ieks! maar das dus even heftig als bij jou.

[ Bericht 39% gewijzigd door Jdee op 04-04-2005 12:46:10 ]
..en laat gaan...
pi_25975022
Bij mij was het na meer dan 1 zwangerschap dus nog redelijk netjes
  Licht Ontvlambaar maandag 4 april 2005 @ 13:12:56 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25975241
Wat Bh's kopen betreft, geen pretje nee Ik hou niet zo van oma-modellen, maar iets anders is of heel moeilijk te vinden of meteen peperduur. Dus ik heb nu een Minimizer van Hunkemöller en die zit wel lekker, maar da's dus zo'n witte tent...
Verder valt het gelukkig wel mee, geen rugklachten en de rest van mijn figuur past wel bij m'n cupmaat
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 4 april 2005 @ 13:17:14 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25975339
Dus er is hoop voor mij!
stinkie! Waar ben je! Ik wil NU zwanger worden!

* Brighteyes heeft maar een klein handje vol en vreest eigenlijk voor theezakjes na een zwangerschap.
Maar als ik deze verhalen zo lees... Kom maar op!
pi_25975341
Kijk anders eens op internet Sjeen, bijv bij Figleaves ofzo? Daar heb je dacht ik vaak meer keus.

/edit
Figleaves.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 13:21:25 #131
81992 Githa
pi_25975421
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:06 schreef DaanBanaantje het volgende:
nou ik wou dat mijn borsten iets minder rijkelijk bedeeld waren. Ik had al een grote cup maar door de zwangerschap zijn het nu helemaal meloenen 75DD
ja dat ken ik! maar heel heel langzaam lopen ze leeg ...en wat hou je dan over
  maandag 4 april 2005 @ 13:57:47 #132
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25976188
BE, 't kan ook meevallen hoor..
hier van 75B voor de zwangershap naar 80C in de zwangerschap en tijdens de bv ben ik langzaam weer teruggegaan naar 80B (en dat is het nu al een tijdje).
Ze zijn alleen niet meer zo stevig als voorheen, maar hangen nu een klein beetje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25977376
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:21 schreef Githa het volgende:

[..]

ja dat ken ik! maar heel heel langzaam lopen ze leeg ...en wat hou je dan over
maar de mijne lopen niet leeg?! wat doe ik dan verkeerd?
pi_25977605
Voor mij is er heel veel veranderd sinds dat ik moeder ben. Ons leven is ook behoorlijk veranderd.
Ik vindt het heerlijk om te zorgen en tijdens op een slow tempo het huishouden te doen. Toen ik eenmaal ging werken heb ik wel heel erg moeten wennen, maar vondt het wel lekker om ook eens mijzelf te kunnen zijn.

Alleen nu nog een leuke baan en dan zou ik het helemaal naar mijn zin hebben. Maar goed dat is voor latere zorg. Nu eerst maar eens het volgende babietje eruit zien te krijgen. En dan zal het allemaal wel weer heel erg veranderen, want deze dame beseft zich wel dat met 1 kind het leven een stuk makkelijker is dan met meerdere kinderen.

Ik vindt het wel heel belangrijk om af en toe inderdaad ook eens wat tijd voor mijzelf te hebben, ongemerkt had ik toch vaak een beetje onvrede in mijzelf. En sinds dat ik toen de kappersopleiding oppakte en naar school moest daarvoor, genoot ik gewoon omdat ik deed wat ik leuk vind en er even uit was.

Ladybos Het valt niet mee allemaal om zoveel op je brood te krijgen.
  maandag 4 april 2005 @ 15:02:30 #135
3142 m@x
pi_25977633
quote:
Op maandag 4 april 2005 14:51 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

maar de mijne lopen niet leeg?! wat doe ik dan verkeerd?
In de ogen van sommigen doe je het juist goed
pi_25977724
Ze lopen niet leeg maar hangen wel idd meer. Maar ik kan nu tenminste met mijn borsten vooruit lopen
pi_25977764
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:02 schreef m@x het volgende:

[..]

In de ogen van sommigen doe je het juist goed
haha.. ik wou dat ik dan even kon ruilen met die "sommigen"
het enige voordeel is dat ze absoluut niet zijn gaan hangen, alhoewel niet VERDER zijn gaan hangen aangezien het gewicht. Wat me wel opvalt is dat ze een stuk zachter zijn geworden dan voorheen.

[ Bericht 16% gewijzigd door DaanBanaantje op 04-04-2005 15:19:34 ]
pi_25978891
Ik heb vandaag telefoon gehad. Donderdag kan ik al terecht bij de neuroloog. Lekker snel dus zoals de arts beloofd heeft.

Hier zijn ze ook zacht, maar voor Djen was niks dus ik in mijn beleving zijn alle borsten zacht
  maandag 4 april 2005 @ 16:13:23 #139
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25979181
Dacht tips te lezen over borstleegloping maar , Ken je gevoel Sjeen van een F cup zit ik nu op G/H grote gedeelte een H gelukkig loop ik nog steeds rechtop en heb geen rug/nek klachten. Het is dat ik weet dat borstverkleining een hele grote ingreep is anders was ik vast al wel overstag gegaan en gevraagd om een cup D.
  maandag 4 april 2005 @ 16:32:38 #140
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25979558
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef lily het volgende:

[..]

het gevoel is precies hetzelfde...

(de eerste heb ik trouwens een paar weken geleden met traantjes in de ogen uitgezwaaid op de speelplaats van de basisschool )
Kan het me wel voorstellen. Je dag nog doorgekomen?
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:20 schreef m@x het volgende:

Die rust waar jij over schrijft herken ik ook wel LB. Ik moest eerst van alles van mezelf (vooral op carriere-gebied), maar dat lijkt nu allemaal niet meer zo belangrijk. Misschien dat dat ooit nog wel terugkomt, maar momenteel ben ik eigenlijk wel tevreden met mijn leventje zoals het is.
Ja zoiets is het. Ik hoef niet perse meer leuk te zijn voor de rest van de wereld, niet meer alles te hebben, niet meer perse leuke kleren/ perfect figuur/ er altijd goed uitzien. Wil nog steeds graag m'n opleiding afronden, leuke uitdagende baan vinden, huisje, maar het heeft niet meer zo veel haast, de druk is er vanaf. Jolie is er en we hebben het leuk samen. Alle andere dingen zijn mooi meegenomen maar vallen soms ook geheel in het niet.
  maandag 4 april 2005 @ 16:49:07 #141
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25979908
ben gelukkig n iet de enigste zo te lezen qua borstomvang van 85c naar 85e (of zoiets)
pi_25980252
Hier ook (bij Wilyan al) van 80C naar 85E/F.
Daarna (en nu nog steeds) 85E (al loopt het volgens mij al weer stiekumpjes richting de F).
Ik hoop dat het zo blijft maar durf niet te hard te hopen..

Ik ben nu ook op zoek naar (een beetje leuke) grote maten voedingsbeha's. Vrijdag ga ik even bij Hunkemöller kijken, ik heb gehoord dat ze daar ook wel goede beha's hebben.
Ik heb er al één van het merk Anita maar die vind ik zo verrot zitten... Ten eerste is ie gewoon ietsje te groot en kruipt ie daarom op mijn rug steeds iets op. En ten tweede ben/was ik altijd beugelbeha's gewend. Vandaar eens wat andere modelletjes proberen.
W ~ H ~ T
pi_25980509
hier ben ik gelijk gebleven qua borstomvang
En of mijn leven veranderd is nadat Thijs geboren is;

Moeilijk te zeggen, aan de ene kant ben ik overdag nu ineens thuis bewust voor gekozen, en ook wel fijn doordat mar veel van huis is.
Ik ben ondertussen langzaam aan begonnen om het huisje op te knappen, nu thijs wat groter is gaat het wat makkelijker.

Het enige wat ik wel beetje mis is mijn sociale leventje die best wel minder geworden is aangezien ik de enigste in de vriendenkring ben die getrouwd is, en een kindje heeft.

voor de rest geniet ik enorm van het moederschap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_25980553
klinkt misschien stom maar ik had hele goedkope bij de h&m of v&d vandaan en dat waren de enige voedingsbh's die (ook in mijn maat) lekker zaten. misschien een tip om die ook eens te proberen?
  maandag 4 april 2005 @ 20:03:38 #145
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25985012
Nou ik had ook weer een fijn dagje vandaag Moest terugkomen bij de chirurg voor controle van de wond. De wond was al weer dichtgegroeid ondanks het spoelen en dat was dus niet de bedoeling. Ze heeft nog geprobeerd het weer open te trekken :-X maar dat lukte niet. Er zat weer een harde plek dus we moesten weer meteen door voor een echo. Het bleek dat er weer een abces zat, dit keer van 3 cm doorsnede. De wond moest dus weer open en er moest een drain aangebracht worden om de wond open te houden. Eigenlijk moest dit onder narcose gebeuren maar de chirurg wilde het ook wel onder plaatselijke verdoving doen zodat ik niet weer een nacht hoefde te blijven. Dus zo gezegd zo gedaan en nu zit ik dus gelukkig weer thuis in plaats van in het ziekenhuis. Het abces in de andere borst zat er ook nog steeds maar leek iets kleiner te zijn dus dat kijken we nog even aan met de antibiotica tot donderdag..
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 20:31:51 #147
43556 miss_dynastie
pi_25985135
Nou ja ladybos, tis nu wel een keer tijd dat het allemaal eens mee gaat zitten hoor
pi_25985267
Och Ladybos
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25985572
He LadyBos! Wat een pech steeds! Ik hoop dat het snel beter gaat!
pi_25985765
Ik kan zolangzamerhand wel een topic openen over al mijn medische ongemakken Als jullie het teveel vinden worden dan zeg je het maar hoor, dan hou ik erover op. De dokter vroeg vanmiddag of ik een medische achtergrond had (ik was aan het meepraten over de medicatie en de behandeling). Lijkt me geen goede ontwikkeling Ik ben het echt spuugzat nu, ik wil gewoon onbezorgd kunnen genieten van het nieuwe moederschap en ik zou me ook wel weer eens wat vrouwelijker willen voelen.. (en volgens mij wil Guido dat ook wel ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')