![]()
iedereen die nogterug naar de oude maat aan het gaan is
![]()
. Ik begin hier popeyearmen vanEla tegen mn schouder aanhouden te krijgen. Links. moet het beetje gaan afwisselen denk ik
![]()
. Mis mn strakke buikje ook wel beetje maar veel wandelen doet de truuk vast wel en ben bijna weer terug op oude formaat (maar dan wel met een cup meer (B, toch leuk voor je zelfbeeld als jeborsten je buik voorbijkomen) jeu!)
hier baby zwemmen wachtlijst van ZES maanden. als we op zaterdag willen. Is enige keer dat Neelix kan, heb t hem als verjaarkado gegeven...grrrr
Ladybos, dame heel veel sterkte en gezondheid gewenst. Reuma is maar naar. Verdorie.
Knuffel Myrthe nog eens (en nog eens en nog eens) en kijk naar je meisje die het goed doet, wel fijn dat jullie vakantie zo fijn was! (en wat een leuke foute grap over die dokters en borsten en de echo
![]()
). Sterkte!
Ik herken trouwens ook heel erg wat men hier zegt over jezelf terug willen, psychisch, en het duurt vast nog even voor ik weer helemaal Jdee ben. Misschien dat straks werken (over 9 weken) dat weer gaat doen, maar als ik heel eerlijk ben heb ik eigenlijk helemaal geen zin om te gaan werken. Nu heb ik nog eeeuwen om eraan te wennen, en ben nu ook nog wel erg moe en bovendien heb ik in de afgelopen tijd erg veel nagedacht over de plek waar ik zit op mn werk en wat ik ermee wil. Ik begin een beetje nerveus te worden over dat ik meer iets met mn studie zal moeten doen en dat snel moet doen voor ik blijf hangen in de (tot nu toe wel uitdagend genoege en zeker weten leuke collega's) administratieve functie die ik 2 jaar terug na mn afstuderen begon. Door Ela wordt ik nerveus, want ik ben natuurlijk niet meer zo flexibel etc etc. Ik werkte al 3 dagen trouwens en ga dat weer doen, maar ben wel blij dat het maar 6 weken werken is voor mn werk 2 weken verplicht dichtgaat voor de zomer. Soort van 'test-tijd'. Wel meteen de drukste tijd van het jaar overigens, niet de leukste. maar goed, een beetje "take action before its too late" gevoelens hier. klinkt bekend?
[ Bericht 50% gewijzigd door Jdee op 04-04-2005 12:31:15 (bijlezen bijlezen....) ]