That's like, soooooooooo interesting! Vertel meer!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef XQZ-me het volgende:
voetbal in ehv = no fun!
vanaf smiddags kan je niet eens gewoon van je trein naar je bus, zonder dat je 5328x gecontroleerd wordt door de politie......heel ehv zit vol met cops.....(en terecht ook!)
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
That's like, soooooooooo interesting! Vertel meer!
Ja boeienquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef XQZ-me het volgende:
voetbal in ehv = no fun!
vanaf smiddags kan je niet eens gewoon van je trein naar je bus, zonder dat je 5328x gecontroleerd wordt door de politie......heel ehv zit vol met cops.....(en terecht ook!)
Hey O-Renquote:
Nou nee.... eerst maar eens gamen. Jij altijd met je kut spoilersquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.konamijpn.co.jp/products/mgs3/english/
Check secret theater, dan het filmpje "why are you here?"![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee, ik wil bij mein eigen bedrijf blijven alleen herplaatst worden
Dat was nog niks Gijs. Nu begint het spel pas echt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:42 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... net 3 uur MGS3 gedaan. De gehele intro afgewerkt tot de Bond achtige theme songStrol,........ ik vind je cijfers nu al te laag
![]()
Wat een spel zeg
Godverdomme !
Het was 10 minuten geleden nog 23:40,.................... gamen![]()
Ik wilde net een nieuwsbericht plaatsen maar ik kreeg weer eens ruzie met DPS.quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is de eerste keer (en meteen de laatste) dat ik om 9u ga beginnen bij de Makro![]()
eindleijk de stap durven zettenquote:Op donderdag 31 maart 2005 07:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee, ik wil bij mein eigen bedrijf blijven alleen herplaatst worden
quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hopelijk vinden ze snel wat anders voor je Gijs.
THXquote:Op donderdag 31 maart 2005 07:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
eindleijk de stap durven zettenhoop dat je snel iets beters vind Gijs want al dat gereis is niks voor je rug
quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is de eerste keer (en meteen de laatste) dat ik om 9u ga beginnen bij de Makro![]()
quote:
Bla blaquote:
Je doet het beter dan ik idd, ik krijg 'luie' aarsch en 'de DPS werkt niet' naar me toegslingerd'quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:19 schreef O-Ren het volgende:
wat een heerlijk onthaal![]()
![]()
zo vroeg in de ochtend![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je doet het beter dan ik idd, ik krijg 'luie' aarsch en 'de DPS werkt niet' naar me toegslingerd'
Beter kijken danquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bla bla
Ik zie jou niet om 3u naar bed gaan en om 7u weer op
neequote:Overigens, ik bel je vanmiddag na mijn werk ff over zaterdag
wat doe je zaterdag? Ga je gewoon terug naar Roosendaal?quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Heh, lekker. nog 7 uur aanwezigheid hier en dan weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
*zucht*quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:57 schreef kepler het volgende:
[..]
wat doe je zaterdag? Ga je gewoon terug naar Roosendaal?
1.Het was niet tegen jouquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou nee.... eerst maar eens gamen. Jij altijd met je kut spoilers
Moet je nu een advertentie gaan zetten voor je baas ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2005 07:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Net alle moed bijeengeraapt en naar de grote baas gestapt en gezegd dat ik weg wilWas geen probleem als ik maar voor een vervanger zorg.
Moet ik ook nog werk voor mezelf vinden natuurlijk
Tis intern hé, dus als ik overplaatsing wil moet ik wel ff zorgen dat er iemand hier terugkomtquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je nu een advertentie gaan zetten voor je baas ofzoLaat m lekker zelf gaan zoeken!
Coole stap ! Vind het cool voor jequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis intern hé, dus als ik overplaatsing wil moet ik wel ff zorgen dat er iemand hier terugkomtMaar da`s niet zo`n probleem hoor. Even aankaarten bij een projectleidern en die verzorgd dan maar iemand
Volgens mij hoor jij bij een groep mensen die ik nooit zal begrijpenquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
1.Het was niet tegen jou
2.Het zjn spoofs
3.Je weet de antwoorden toch niet
4.Doe is aardig
1. Zet er dan een naam bijquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
1.Het was niet tegen jou
2.Het zjn spoofs
4.Doe is aardig
blablablabla leekquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
1.Het was niet tegen jou
2.Het zjn spoofs
4.Doe is aardig
Héquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij bij een groep mensen die ik nooit zal begrijpen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1. Zet er dan een naam bij
2. Waar heb je het over
3. Ik wil de antwoorden niet weten
3. Nee !![]()
quote:
nopequote:Op donderdag 31 maart 2005 09:56 schreef QueenR het volgende:
Moggeh Gijsjes!!Bijna weekend, bijna 30 pff voel me ouder worden
Nog leuke weekend plannen hierzo?
oh ja johquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis intern hé, dus als ik overplaatsing wil moet ik wel ff zorgen dat er iemand hier terugkomtMaar da`s niet zo`n probleem hoor. Even aankaarten bij een projectleidern en die verzorgd dan maar iemand
Wat cool dat je weer lekker vaak post hier gijsquote:
Ja, het is een beetje overweldigend in het begin. En je hebt heel veel mogelijkheden. Maar je moet een beetje je eigen speelstijl ontwikkelen. Je hoeft niet alles te gebruiken. Er zijn heel veel verschillende manieren om vijanden uit te schakelen, je moet gewoon die manier vinden die het beste bij je past. Ik ging meestal voor van achter vastpakken, ondervragen en dan de keel doorsnijden. Ook verdoven en dan executeren met je gewoon pistool werkt goed. Russenquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.........MGS...... wow man !! Klopt het dat ik even nog geen idee hebt wat ik doe. Het is allemaal zoveel info en ik wordt nog veel ontdekt enzo.... het is anders dan andere MGS games maar ik snap de reviews.. Het is zo goed.
Ok mooi, dus je baan word dan wel snel opgevuld denk ik ..quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Strolliquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje overweldigend in het begin. En je hebt heel veel mogelijkheden. Maar je moet een beetje je eigen speelstijl ontwikkelen. Je hoeft niet alles te gebruiken. Er zijn heel veel verschillende manieren om vijanden uit te schakelen, je moet gewoon die manier vinden die het beste bij je past. Ik ging meestal voor van achter vastpakken, ondervragen en dan de keel doorsnijden. Ook verdoven en dan executeren met je gewoon pistool werkt goed. Russen
Ik kom meestal aanrijden en rij er 2 al dood.. dan spring ik er uit en begin ik te schieten op de stellage's. Granaten gooiend kom ik dan achter bij hun tanks, daar klim ik er 1 in, en schiet alles vervolgens plat. Dat.. of ik doe lekker makkelijk een airstrike bestellen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
je moet gewoon die manier vinden die het beste bij je past. Ik ging meestal voor van achter vastpakken, ondervragen en dan de keel doorsnijden. Ook verdoven en dan executeren met je gewoon pistool werkt goed. Russen
Daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken...quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Wat cool dat je weer lekker vaak post hier gijs![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken...
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kom meestal aanrijden en rij er 2 al dood.. dan spring ik er uit en begin ik te schieten op de stellage's. Granaten gooiend kom ik dan achter bij hun tanks, daar klim ik er 1 in, en schiet alles vervolgens plat. Dat.. of ik doe lekker makkelijk een airstrike bestellen.
Ander spelRussen {:w
Ik moet nu ff intern gaan solliciteren natuurlijk voordat mijn plekje hier word opgevuldquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok mooi, dus je baan word dan wel snel opgevuld denk ik ..
En jij?
Ik hoop dat het snel lukt dan Gijsquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet nu ff intern gaan solliciteren natuurlijk voordat mijn plekje hier word opgevuld![]()
op hoeveel manieren kan ik gas geven en de trekker overhalenquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan op allerlei manieren opdrachten halen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*zucht*
968 Gijsjes dromen over veel geld en weinig werken...
Door Gaaaast -quote:
dat zeg ik, daar staat niksquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Door Gaaaast -
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat doe jij zaterdag?
Weet ik nog niet
quote:
Hoe ga je
Auto ( je wil meerijden hé)
quote:
hoe laat ga je weer naarhuis?
Tja
Wordt dat zo'n snel geld verdienen gedrocht als die CSI-games?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Ze gaan 24 verneuken
http://www.playfrance.com(...)o-aussi-devoile.html
[afbeelding]
hè wat lekkerquote:
3 uur en 10 minuten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Nog 1 uur en 15 minuten en dan weeekend
Nee niet echt.... meer vlees en vrouw aubquote:
die ene was wel lekker jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee niet echt.... meer vlees en vrouw aub![]()
Ik ken het.... moet morgen ook nogquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken het.... moet morgen ook nog
Gaan we weerquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
Geweldig review van God of War op Eurogamer.
To write about it just feels like some kind of sick torture. We've had to more or less force ourselves to not play it.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
WOW !!!
... dan maar nieuwe Conker screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vrij snel Gijs....... nog maar even wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
O_
Wanneer komt dit spel nu eens??????![]()
![]()
N.B. I'd give my life.....snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake eater.
Ik ben zo bang dat het toch een XBox2 titel wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:49 schreef Chocobo het volgende:
Vrij snel Gijs....... nog maar even wachten
Na 4 jaar hard werkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat het toch een XBox2 titel wordt.Die graphics
Ik hoop het Gijs, ik hoop het.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:54 schreef Chocobo het volgende:
Na 4 jaar hard werkenGijs ze zijn niet gek..... !! De online mode poep ik op. Interesseerd me niks. Singleplayer game,.... beste platformer ooit gemaakt
Eind april begin juni Strol
volgens Play !
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
WOW !!!
... dan maar nieuwe Conker screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
........... domme leekquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
wat coooooool
die kleurtjes
die diertjes
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
........... domme leek
Geen enkel besef..... ik zeg het je.... onwetendheid is een fucking zege !![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
maar wel cool hoor zo'n dier in een militairen pak en geweer enzo
![]()
![]()
die sigaar in zijn mond ookquote:
Ja,... Splinter Cell,... nooit gespeeld alleen,.... en Halo 2,.... alleen wat MP mee gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
Dat sucken van Brown. :’) Heeft die neger na RS3 ooit nog wel een spel gekocht?![]()
Splinter Cellquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... Splinter Cell,... nooit gespeeld alleen,.... en Halo 2,.... alleen wat MP mee gedaan
Halo 2quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Splinter Cellwat een stom spel
![]()
Halo2 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerst onlinegeen idee hè gijs
nee, ik vraag me af wat dat laatste plaatje voorstelt??? bliksemquote:
SPquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Halo 2zoooo'n kutspel ! SP was leuk,.. MP was leuk,... was na 2 weken klaar met het spel ! Had je de SP al uitgespeeld
Nee he !
Halo 2, zelden zo teleurgesteld door een game.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:18 schreef Chocobo het volgende:
Halo 2zoooo'n kutspel ! SP was leuk,.. MP was leuk,... was na 2 weken klaar met het spel ! Had je de SP al uitgespeeld
Nee he !
Hahahahaha,... nee het is idd verschrikkelijk.... wat een vreselijk spelquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Halo 2, zelden zo teleurgesteld door een game. :’) Die geheimzinnigheid over de SP, die eerste levels op aardeToen moest je opeens als een alien spelen, kreeg je te maken met een groene plant en net toen je dacht dat het weer leuk zou worden was het afgelopen.
Nee, Bungie had hetzelfde effect bereikt als ze bij me hadden ingebroken, over mijn tapijt hadden gepist en mijn moeder een hoer hadden genoemd.
Hahahahahahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Halo 2, zelden zo teleurgesteld door een game.Die geheimzinnigheid over de SP, die eerste levels op aarde
Toen moest je opeens als een alien spelen, kreeg je te maken met een groene plant en net toen je dacht dat het weer leuk zou worden was het afgelopen.
Nee, Bungie had hetzelfde effect bereikt als ze bij me hadden ingebroken, over mijn tapijt hadden gepist en mijn moeder een hoer hadden genoemd.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahaha,... nee het is idd verschrikkelijk.... wat een vreselijk spel
Valt best mee hoor... zo slecht was ie nou ook weer niet!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahaha,... nee het is idd verschrikkelijk.... wat een vreselijk spel
quote:
Nee maar die plot change met die plant welquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Valt best mee hoor... zo slecht was ie nou ook weer niet!!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar die plot change met die plant wel
Toch respect danquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat is wel waar ja.... daarna ben ik gestopt met de SP
Ik heb hem uitgespeeld op Heroic. Maar op een gegeven moment was het echt uitspelen om het uitspelen. Bij die laatste levels ben ik maar gaan rennen in plaats van schieten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:43 schreef Chocobo het volgende:
Toch respect danDat is nog best ver....... het werd wat eentonig daarna
Maar is Timesplitters 3 dan niets voor jou Gijs ?
whahahhaha had ik ook op een gegeven moment..... had ik geen zin meer.... gewoon rennen... en rennenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgespeeld op Heroic. Maar op een gegeven moment was het echt uitspelen om het uitspelen. Bij die laatste levels ben ik maar gaan rennen in plaats van schieten.
Neh.... ik ben echt een online gamer.... wil echt de interactie met anderen en niet met de AI,quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch respect danDat is nog best ver....... het werd wat eentonig daarna
Maar is Timesplitters 3 dan niets voor jou Gijs ?
Timesplitters scoort juist goed vanwege het online gamen Gijsquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Neh.... ik ben echt een online gamer.... wil echt de interactie met anderen en niet met de AI,ik wacht op Forza
lekker racen zo....
Whahahahaquote:
SP is ook heel leukquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Timesplitters scoort juist goed vanwege het online gamen Gijs
Dat zal best maar ik lees hier en daar andere berichten over !quote:
lees maar eens terug, die jongen is van het padquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Struikrover: Weet je nu al wel wat je zaterdag doet?
Whahahaha,.... ik snapte daar ook niks van nee.... kan me voorstellen dat je nu even geen idee hebtquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
lees maar eens terug, die jongen is van het pad
zooo onduidelijk, en dan gaat hij ons dadelijk de schuld geven als hij het niet snapt. Poepzak is het
hij is vooral heel leuk en zit gewoon goed in elkaar. Niet zo goed als bv Ninja Gaiden, Halo 1 of Riddick bijvoorbeeld. Ook zitten er af en toe wat bugs in en framedrops, maar ik zou het denk ik een 8,5 geven. Al is het alleen maar om de fun-factor en de mogelijkheid dat je jezelf kan tegenkomen in het spelquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik lees hier en daar andere berichten over !
Was hij er ook dan???quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WhahahahaWordt weer een avondje dan
Maar had je al niet met Surfer gekart Gijs ?
Klinkt coolquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:30 schreef kepler het volgende:
[..]
hij is vooral heel leuk en zit gewoon goed in elkaar. Niet zo goed als bv Ninja Gaiden, Halo 1 of Riddick bijvoorbeeld. Ook zitten er af en toe wat bugs in en framedrops, maar ik zou het denk ik een 8,5 geven. Al is het alleen maar om de fun-factor en de mogelijkheid dat je jezelf kan tegenkomen in het spel
Ik zag het ja, je vraagt iets, en dan geeft ie een link waar niets staatquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
zooo onduidelijk, en dan gaat hij ons dadelijk de schuld geven als hij het niet snapt. Poepzak is het
het mooie is dat het om een feest gaat in rotterdam waar ik 50 meter vandaan woon, dus het maakt mij eigenlijk allemaal niet uit. Zijn probleem als tie niks regeltquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahaha,.... ik snapte daar ook niks van nee.... kan me voorstellen dat je nu even geen idee hebt
Een poepzak ook
Ik hoorde hetquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Was hij er ook dan???VET ingemaakt gijs
prima, gaan we nog eten bij de breakaway samen met william (als william dus uberhaupt nog komtquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het ja, je vraagt iets, en dan geeft ie een link waar niets staat
Ik blijf wel gewoon bij jou pitten denk ik en dan neem ik zondags de trein van 13:15 naar Nieuw Vennep vanaf R'damBen ik om 14u daar in dat gehucht.
.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde hetMoet je er nog voor bedanken..... heerlijk !! Hij heeft ook weer een boete gehad hoorde ik van San maar dat genieten houd hij voor jou en mij verborgen.... maar ik geniet nu stiekum
Thanks vrouw !
Plan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:33 schreef kepler het volgende:
[..]
prima, gaan we nog eten bij de breakaway samen met william (als william dus uberhaupt nog komt)?
k, dadelijk ff met william regelen zodra die online komtquote:
Ja 30 euroquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde hetMoet je er nog voor bedanken..... heerlijk !! Hij heeft ook weer een boete gehad hoorde ik van San maar dat genieten houd hij voor jou en mij verborgen.... maar ik geniet nu stiekum
Thanks vrouw !
Ja gijs... autorijden kost geld..quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
.....
Een boeteAch germ, het ventje...
Ik denk dat Noot nog niet met 1 hand durft te rijdenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs... autorijden kost geld..
Jij wel eens een fiets overtreding gemaakt? Hand niet uitgestoken ofzo?
Of het mag nog niet .... slaat ie met die gigantische hand meteen 4 verkeerborden en een stoplicht uit de grondquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat Noot nog niet met 1 hand durft te rijdenIk moest vorige week nog zijn zijwieltjes verwijderen dus het duurt wel even voordat hij een hand durft uit te steken.
Ja leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs... autorijden kost geld..
Jij wel eens een fiets overtreding gemaakt? Hand niet uitgestoken ofzo?
Best raar dat jullie daar niet op uitmaken dat ik ws niet ga komenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Zonder die extra wieltjes zakt z`n fiets inelkaar, laatste keer brak z`n stuur afquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat Noot nog niet met 1 hand durft te rijdenIk moest vorige week nog zijn zijwieltjes verwijderen dus het duurt wel even voordat hij een hand durft uit te steken.
Laat ze toch.... kom maar gezellig met de grote jongens spelen hoor hoertjequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:00 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Best raar dat jullie daar niet op uitmaken dat ik ws niet ga komen
Waneer kom je weer eens een biertje doen gijs?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
Laat ze toch.... kom maar gezellig met de grote jongens spelen hoor hoertje
Biertje? Biertje? Het wordt weer tijd voor een G-dayquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:03 schreef Gaaaast het volgende:
Waneer kom je weer eens een biertje doen gijs?
Zodat je weer om twaalf uur naar huis kuntquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Biertje? Biertje? Het wordt weer tijd voor een G-day
Moet maar weer eens gebeuren he ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:03 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Waneer kom je weer eens een biertje doen gijs?
Gijs..ik was die hele week ziek geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:06 schreef Gaaaast het volgende:
Zodat je weer om twaalf uur naar huis kunt
En dat kan je niet meteen zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:00 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Best raar dat jullie daar niet op uitmaken dat ik ws niet ga komen
Was toen nog niet zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat kan je niet meteen zeggen![]()
Welcome to 2003quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:02 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Zonder die extra wieltjes zakt z`n fiets inelkaar, laatste keer brak z`n stuur af
Best jammer dat je er niet bij bentquote:
En je komt pas in de middag, kom je alleen maar eten dan ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Best jammer dat je er niet bij bentGelukkig kom ik de 9e
Vanaf hoe laat ben ik welkom? Ik blijf dan trouwens niet slapen, ga 's avonds weer weg, zo rond een uur of 9 ofzo
Pjee, het is een student... elke gratis maaltijd is er eenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
En je komt pas in de middag, kom je alleen maar eten dan ofzo
Over gratis maaltijd gesproken, wanneer mogen wij weer een keer op bezoek komen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:15 schreef ChOas het volgende:
Pjee, het is een student... elke gratis maaltijd is er een
Laat dat weer er maar afquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over gratis maaltijd gesproken, wanneer mogen wij weer een keer op bezoek komen?
Van een uurtje of 13 tot een uurtje of 21quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
En je komt pas in de middag, kom je alleen maar eten dan ofzo
Zijn we gewend gijsquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van een uurtje of 13 tot een uurtje of 21Moet je wel veel eten hebben wil je me die tijd aan het eten houden
Damn, ze is gegroeidquote:
Ze is best gegroeid hequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn, ze is gegroeidMooie foto ook!
Ze had het naar dr zin johquote:
Godsamme, het is net zo'n SS-er die over de Atlantik Wall uitkijkt!quote:
Je moet uitdragen waar je in gelooft zeg ik maar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godsamme, het is net zo'n SS-er die over de Atlantik Wall uitkijkt!
jammerquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:56 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ja, wilde best komen maar het gaat niet
quote:Microsoft® On line crash-analyse
De fout is veroorzaakt door Apple Computer, Inc.: Geen specifieke oplossing gevonden
Beschrijving van het probleem
Er is een onbekende fout opgetreden in QuickTime Player, gemaakt door Apple Computer, Inc..
Oplossing van het probleem
Microsoft is momenteel niet bekend met een oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld. Hieronder staat een lijst met aanbevelingen die het probleem in de toekomst mogelijk kunnen voorkomen.
* Neem contact op met Apple Computer, Inc. voor ondersteuning of productupdates.
* Verwijder de toepassing of het stuurprogramma dat de fout heeft veroorzaakt.
1 April zekerquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaan we weer
heb nu wel ff gehad met dat hypen van games
Gijs.. noem jij op een console, een spel... waar je 1000 uur in kan zetten, en anderhalf jaar na release, speelt nog iedereen het.quote:
Ja jooohhhh. Dat weet ik ook wel, ik kan het me amper voorstellen, maar ik heb er zo'n respect voorquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. noem jij op een console, een spel... waar je 1000 uur in kan zetten, en anderhalf jaar na release, speelt nog iedereen het.
Voor sommige (ik) beste spel ooitquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja jooohhhh. Dat weet ik ook wel, ik kan het me amper voorstellen, maar ik heb er zo'n respect voor![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
1 aprilwel rustig hier, al die homo's zijn vrij zeker....................
Vraag dat nou nietquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godsamme, het is net zo'n SS-er die over de Atlantik Wall uitkijkt!
Gijsssssssssssssssquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:42 schreef Magneet het volgende:
mogguh choooooooooooooooooooooooooooo
Ik zag z'n MSN-naam...CAPGEMINI KART CHAMPIONquote:
Ben...ben je hem ook aan het gamen?quote:Stroooollll![]()
MGS3 is na 4 uur al
whehehe 2x gijsquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Wat een heerlijke hond zeg... dat rennenLeuk B. !
Ik ga vandaag al weer bespreken hoer!!!!quote:
Vast wel maar nog niet tegen gevochten. We hebben beide de intro gedaan en zijn nu weer op hetzelfde stuk geloof ik... weer bij dat huisje !quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag z'n MSN-naam...CAPGEMINI KART CHAMPION
[..]
Ben...ben je hem ook aan het gamen?Zoveel respect
Ben je al een eindbaas tegengekomen?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ga vandaag al weer bespreken hoer!!!!
Dit trek ik niet
quote:
huh?? ik heb klitteband.... hoe kan dat dan??quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjsssssssssssssss!?
Je veter zit los.
Organiseer er dan maar meteen een meet omheen!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Organiseer er dan maar meteen een meet omheen!Daar moet publiek bij!
ga motorrijden danquote:
Idee!! Cho wilde ook wel een keer mee zei hijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Idee!! Cho wilde ook wel een keer mee zei hij
en als jij nou eens weggaat daar??quote:
Gingen we net ff een peukie pakken hier... komen er gasten van de 2e lijn bijzitten... die beginnen meteen over documentatie dit... services zo...quote:
Laten we een hut gaan bouwenquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
dat terwijl wij bezig waren met een idee om rijk te worden
Hahahahahahahaha ...quote:
Ja klinkt lekker hequote:Op vrijdag 1 april 2005 12:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha ...![]()
Moest het opschrijven
Whoehahahahahahaha... lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:20 schreef Bastard het volgende:
He lekker in de tuin
Rechts staat Andre Hazes aan, aan de overkant Jantje Smit
Bauer Gijsquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whoehahahahahahaha... lekker![]()
Al jij nou keihard Joling draait ben je klaar
is niet raar, is een feature, was vorig jaar met 1 april ook zo, je kan het uitzetten door bij de je opties de redirect meldingen uit te zettenquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:55 schreef Bastard het volgende:
Dit K%$&^Ker forum. gebouwd door een stel proleten, en in onderhoud door een stel fucking wannabe's.. loopt weer raar te doen na een post
Vind er geen hol aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
is niet raar, is een feature, was vorig jaar met 1 april ook zo, je kan het uitzetten door bij de je opties de redirect meldingen uit te zettenMaker van het forum is trouwens ook tevens systeembeheerder
FireFoxquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind er geen hol aan
Gelukkig morgen weer normaal dan.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.zeronews-fr.com/flash/70s.php
Eigenlijk best cool, op één of andere rare manier... Ook die chickies zijn best lekker, jammer dat de kappers in die tijd blijkbaar blind waren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
quote:
ik werd er opgewonden vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eigenlijk best cool, op één of andere rare manier... Ook die chickies zijn best lekker, jammer dat de kappers in die tijd blijkbaar blind waren.
Er moet geplukt worden iddquote:
Je lenzen....quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:30 schreef Magneet het volgende:
Yessssssssssssssss me lenzen zijn binnenhelemaal ok nu morgen er eens wat mee gaan kloten
[afbeelding]
De hoeveelheid respect voor je plaatjeskeuze!!!!!quote:
Gewoon rustig inbrengen Gijs.... desnoods met wat waterquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:30 schreef Magneet het volgende:
Yessssssssssssssss me lenzen zijn binnenhelemaal ok nu morgen er eens wat mee gaan kloten
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |