That's like, soooooooooo interesting! Vertel meer!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef XQZ-me het volgende:
voetbal in ehv = no fun!
vanaf smiddags kan je niet eens gewoon van je trein naar je bus, zonder dat je 5328x gecontroleerd wordt door de politie......heel ehv zit vol met cops.....(en terecht ook!)
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
That's like, soooooooooo interesting! Vertel meer!
Ja boeienquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef XQZ-me het volgende:
voetbal in ehv = no fun!
vanaf smiddags kan je niet eens gewoon van je trein naar je bus, zonder dat je 5328x gecontroleerd wordt door de politie......heel ehv zit vol met cops.....(en terecht ook!)
Hey O-Renquote:
Nou nee.... eerst maar eens gamen. Jij altijd met je kut spoilersquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.konamijpn.co.jp/products/mgs3/english/
Check secret theater, dan het filmpje "why are you here?"![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee, ik wil bij mein eigen bedrijf blijven alleen herplaatst worden
Dat was nog niks Gijs. Nu begint het spel pas echt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:42 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... net 3 uur MGS3 gedaan. De gehele intro afgewerkt tot de Bond achtige theme songStrol,........ ik vind je cijfers nu al te laag
![]()
Wat een spel zeg
Godverdomme !
Het was 10 minuten geleden nog 23:40,.................... gamen![]()
Ik wilde net een nieuwsbericht plaatsen maar ik kreeg weer eens ruzie met DPS.quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is de eerste keer (en meteen de laatste) dat ik om 9u ga beginnen bij de Makro![]()
eindleijk de stap durven zettenquote:Op donderdag 31 maart 2005 07:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee, ik wil bij mein eigen bedrijf blijven alleen herplaatst worden
quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hopelijk vinden ze snel wat anders voor je Gijs.
THXquote:Op donderdag 31 maart 2005 07:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
eindleijk de stap durven zettenhoop dat je snel iets beters vind Gijs want al dat gereis is niks voor je rug
quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is de eerste keer (en meteen de laatste) dat ik om 9u ga beginnen bij de Makro![]()
quote:
Bla blaquote:
Je doet het beter dan ik idd, ik krijg 'luie' aarsch en 'de DPS werkt niet' naar me toegslingerd'quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:19 schreef O-Ren het volgende:
wat een heerlijk onthaal![]()
![]()
zo vroeg in de ochtend![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je doet het beter dan ik idd, ik krijg 'luie' aarsch en 'de DPS werkt niet' naar me toegslingerd'
Beter kijken danquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bla bla
Ik zie jou niet om 3u naar bed gaan en om 7u weer op
neequote:Overigens, ik bel je vanmiddag na mijn werk ff over zaterdag
wat doe je zaterdag? Ga je gewoon terug naar Roosendaal?quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Heh, lekker. nog 7 uur aanwezigheid hier en dan weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
*zucht*quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:57 schreef kepler het volgende:
[..]
wat doe je zaterdag? Ga je gewoon terug naar Roosendaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |