Komt er NOG een finale??quote:Op maandag 4 april 2005 14:50 schreef mark_03 het volgende:
Straks om 16:00 de finale (ik heb maar een tijdstip vastgesteld i.v.m. de tussenstand)
Er kon dus nog ruim een uur gestemd worden, voor zover je dat nog niet hebt gedaan
Misschien een toernooi met het beste nummer allertijden, maar dan op dezelfde manier als het beste one-hit wonder. Misschien dat er dan een totaal andere uitslag komt als in de Fok top 100.quote:Op maandag 4 april 2005 20:35 schreef mark_03 het volgende:
Dankje
Verassende finale, met een aardige winnaar. Niet mijn persoonlijke favoriet, maargoed.
Binnenkort een nieuw toernooi? Al enig idee wat het zou kunnen worden?
ga jij de nominaties bijhouden, dat zijn er net iets te veel vrees ik.quote:Op maandag 4 april 2005 23:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Misschien een toernooi met het beste nummer allertijden, maar dan op dezelfde manier als het beste one-hit wonder. Misschien dat er dan een totaal andere uitslag komt als in de Fok top 100.
Je kunt ook een maximum aan het aantal nominaties per persoon instellen.quote:Op maandag 4 april 2005 23:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
ga jij de nominaties bijhouden, dat zijn er net iets te veel vrees ik.
Zo kan het.quote:Op maandag 4 april 2005 23:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je kunt ook een maximum aan het aantal nominaties per persoon instellen.
Welke nummers bedoel je dan. Niemand kan zeggen dat een goed nummer niet is geselecteerd.quote:Op maandag 4 april 2005 23:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zo kan het.
iedereen een top tien laten insturen, en er dan een toernooi van maken. Maar dan is de kans groot dat bepaalde nummers die op een toernooi misschien ver zouden raken nooit geselecteerd worden
De grootste hits staan dikwijls niet in een top tien bij veel foklijsten (bij mij ook niet echt)quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Welke nummers bedoel je dan. Niemand kan zeggen dat een goed nummer niet is geselecteerd.
Want dan had hij/zij dat nummer moeten selecteren.
Nee, dat klopt. Misschien wel een keer verfrissend. Hoewel er vast wel iemand is die Bohemian Rhapsody gaat nomineren.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
De grootste hits staan dikwijls niet in een top tien bij veel foklijsten (bij mij ook niet echt)
Maar het lijkt me leuk om te proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |