Nee die is al bezetquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:22 schreef tommy4487 het volgende:
gewoon wachten op de herkansing
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:25 schreef JumboSupermarkt het volgende:
1. Loop naar de koelkast.
2. Pak een koud biertje
3. Ga languit op de bank liggen
4. Maak je nergens druk om!
aah dat heb ik ook gehad heb hier nog wel een samenvatting liggen hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:
ik moet tien niet samehangende artikels leren onder de noemer "molecular recognition and regulation"
Precies, Dat snap je of je snapt het niet (op de formules na dan die moet je lere of opzoeken)quote:
Mwa, die formules hoef je ook niet allemaal te kennen, óf je zoekt je op inquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:59 schreef davetje het volgende:
[..]
Precies, Dat snap je of je snapt het niet (op de formules na dan die moet je lere of opzoeken)
Binasquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwa, die formules hoef je ook niet allemaal te kennen, óf je zoekt je op inBinas
of je herleidt de ene formule gewoon uit de andere
beste oplossing, werkt altijd. en je kunt ook nog lekker uitslapen en de hele dag belspellen kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57
of je meld je ziek en wacht tot de herkansing
Op het kopieerapparaat leggen. Instellen op 50%.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:19 schreef kippiej het volgende:
Hallo.
Ik heb morgen een proefwerk naturkunde.
Dan moet ik wel 3 boeken uit mijn hoofd leren.
Ik heb nog niks gedaan.
Wat moet ik nu doen?
Maar dat is toch wel weer lastig controleren of het allemaal goed gegaan is, dat moet je dan telkens aan de docent vragen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Sommetjes uit het boek zijn stom
Bedenk gewoon je eigen sommetjes
Hoeveel pindakaas moet je eten om de Mt Ventoux op te fietsen, hoe groot is de centripetale kracht die je moet leveren om met 50 km/uur door een binnenbocht te kunnen schaatsen, hoe grote remkracht heb je nodig om met je brommer binnen zoveel meter tot stilstand te komen, hoe hard komt een appel neer die je vanaf het dak van de school gooit, etc etc.
Sommetjes die je zelf verzint en die over iets gaan dat je leuk vindt zijn veel toffer.
Logisch en strak nadenken vooral. Dat is het hele eieren eten bij beta vakken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
Sommetjes maken. Heel veel sommetjes maken. En logisch nadenken; dan kom je ook al ver.
Ga onder een appelboom zitten en wacht totdat er een appel uitvaltquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:19 schreef kippiej het volgende:
Wat moet ik nu doen?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:48 schreef MeneerGiraffe het volgende:
'Het ís gewoon een lifestyle'
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:48 schreef MeneerGiraffe het volgende:
'Het ís gewoon een lifestyle'
Welnee, als er een bepaald antwoord uitkomt en je berekent het nog een keer op een andere manier en er komt weer datzelfde antwoord uit, dan weet je toch dat je goed zitquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:49 schreef Steijn het volgende:
Maar dat is toch wel weer lastig controleren of het allemaal goed gegaan is, dat moet je dan telkens aan de docent vragen.
Mijn topic wat doe je?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef Sjizzel het volgende:
*oeps*
*niet helemaal de bedoeling*
...heb ik weer![]()
Precies, zo doe ik het dus ook. En haal gewoon voldoendes.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:08 schreef kippiej het volgende:
Alleen een paar sommen over kernreacties ofzo, gewoon binas pakken en hier en daar getalletjes invullen. Geen idee of het goed is, maar je krijgt voor de gekste dingen al punten![]()
Zeg ik geen nee tegen. Ja dusquote:Op maandag 13 maart 2006 17:26 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Dus toch een biertje?
totdat je wordt gesnapt...quote:Op donderdag 31 maart 2005 05:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op het kopieerapparaat leggen. Instellen op 50%.
Prittstift pakken en in Binas plakken.
Wat ook helpt, als je het niet weet gewoon gaan schattenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Binas!
Ook als je met de binas er niet uitkomen, gewoon een paar formules opschrijven die je wel relevant lijken. Helpt ook
Ja op dat VWO van je wel ja...quote:Op maandag 13 maart 2006 18:48 schreef Game_Error het volgende:
natuurkunde staat toch allemaal in je binas, daar leer je niks aan
Topic is bijna een jaar oudquote:Op zondag 19 maart 2006 11:17 schreef komrad het volgende:
gewoon E=MC^2 invullen kan niemand ontkennen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |