Ja, hij heeft wel coole uitspraken en ook echt zo'n standaard-boerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik mág 'm wel, en ga ik lekker frietjes en frikandellen eten
krijgen we die ook nog te zien ja? Cool!quote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef hardsilence het volgende:
Aanstaande aflevering zien we die andere 5 boeren?
Of een week erna..
Die week erna pasquote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef hardsilence het volgende:
Aanstaande aflevering zien we die andere 5 boeren?
Of een week erna..
Een vette housewarming-boerenparty natuurlijk!quote:Op zondag 17 april 2005 11:31 schreef deedeetee het volgende:
Wat zullen we nu weer te zien krijgen ?
quote:Op zondag 17 april 2005 21:05 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik vind nog steeds dat het wanhopige er bij Hans en Conny vanaf druipt
Terwijl Piet normaal gesproken geen problemen heeft met eten van het Chin. Ind. Restquote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[...]
Merkwaardig overigens dat ze het over een ""chinese" rijsttafel hebben bij een Indiaas restaurant..![]()
![]()
Ze halen flink wat landen door elkaar hier..
En jij vind het gek dat je geen wijf in zijn lang zal zijn leven kan krijgen??quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik stoor me enorm aan al die decadentie.. Die achterlijke dure restaurants en hotels. Ik vraag me af wie dit betaalt. Als het tv programma dit betaalt snap ik niet dat ze dit accepteren, want dit is gewoon paraciteren op de rug van de omroep! en als ze het zelf betalen zijn ze gek!!!!
Ook in Londen zijn hostels van 20 pond per nacht en in een pub kun je prima eten voor 5 pond.
Of je kijkt ff alle afleveringen...quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Merkwaardig overigens dat ze het over een ""chinese" rijsttafel hebben bij een Indiaas restaurant..![]()
![]()
Ze halen flink wat landen door elkaar hier..
Daar geef je toch een topidee voor nieuwe televisie. De commercielen willen uiteraard mee kunnen grazen van het succes van Boer zoekt vrouw. Dus ze presenteren: BHFH zoekt vrouw! Kijkers verzekerd.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En jij vind het gek dat je geen wijf in zijn lang zal zijn leven kan krijgen??![]()
Die had geen brilletje...quote:Op maandag 18 april 2005 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
Die teus had dat andere wijffie moeten kiezen. Daar kon je tenmisnte lol mee maken en gek doen.
Het was van tevoren duidelijk dat dit niks werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |