abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26456256
En Vaduz' mannen zijn kampioen! Van harte, een wereldprestatie van deze promovendus, die de gevestigde orde het nakijken heeft gegeven!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26457895
KAMPIOENEN! KAMPIOENEN!

Het kost me enorm veel moeite om dit te posten, ik heb iets teveel op en ben door het dolle heen!
That's all folks!
pi_26457963

Ik ga nu een topic aanmaken, jij moet je info over Excelsior '31 dan maar nuchter aanleveren!
www.thuisuiteten.nl
pi_26458116

De uitslagen en de stand:

Excelsior'31 startte erg matig aan het duel, het leek wel of iedereen pap in de benen had. Nick Hoekstra was wel de slechtste eraf. Dit belachelijk slechte spel leidde tot 0-2. Na rust begon Excelsior super fanatiek. Scheppink was naast Looms geposteerd en dit leidde tot veel onrust in de Drontense defensie. Een slim genomen vrije trap van uitgerekend Hoekstra zorgde voor de aansluitingstreffer. Een paar minuten later was het thuispubliek behoorlijk in mineur. Dronten kreeg een penalty. Gelukkig werd deze gestopt door Hesselink, wat een held! Twintig minuten voor tijd maakte Jarno Beltman aan alle onzekerheid een eind door een mooie assist van Looms, die overigens niet zijn dag had. Hij miste na de gelijkmaker nog wel drie opgelegde kansen. Gelukkig zat Dronten er doorheen waren ze niet meer gevaarlijk. KAMPIOENEN! (ook het typen van dit is een wereldprestatie )

[ Bericht 6% gewijzigd door -Vaduz- op 23-04-2005 19:04:02 ]
That's all folks!
pi_26458775
2-2

Gefeliciteerd Vaduz, al had ik liever 3 punten in Dronten gezien..
pi_26459067
Algeheel zaterdagamateurkampioenschap

Als je nuchter bent even doen Vaduz!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 april 2005 @ 11:50:55 #107
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26470162
Gefeliciteerd Vaduz wereld prestatie in deze regio
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 24 april 2005 @ 13:20:14 #108
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 24 april 2005 @ 13:26:09 #109
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26472060
Overigens zijn de Zwaluwen, door de winst op mede titelkandidaat DVS ook, zo goed als, kampioen.
Een extra Twentse club in de Hoofdklasse volgend jaar is nooit slecht.
pi_26472288
Knappe prestatie ook van de Zwaluwen. Dat worden volgend jaar weer twee beladen duels tussen SVZW en Excelsior.
That's all folks!
pi_26474916
Nog wat kleine statistische feitjes over de afgelopen competitie. (nog wel 1 ronde te gaan)

Meeste zeges: Excelsior '31 (15)
Minste zeges: Nunspeet, ASV Dronten (5)
Meeste nederlagen: DOS Kampen (15)
Minste nederlagen: Excelsior '31, Harkemase Boys, WHC, VVOG (6)
Meeste gelijke spelen: WHC, VVOG (8)
Minste gelijke spelen: Urk (2)
Meeste goals voor: Harkemase Boys (64)
Minste goals voor: Nunspeet (29)
Meeste goals tegen: ASV Dronten (64)
Minste goals tegen: Excelsior '31 (33)
Beste doelsaldo: Excelsior '31 (+29)
Grootste uitslag: WHC - ASV Dronten (7-0)
Topscorers:

1. Erwin Looms (Excelsior '31) 21
2. Tony Alberda (Harkemase Boys) 17
3. Ton Haarman (ONS Sneek) 16
4. Anton Jongsma (Harkemase Boys) 14
Erwin Schouten (Be Quick '28) 14
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 april 2005 @ 15:36:44 #112
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26475214
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:26 schreef pfaf het volgende:
Overigens zijn de Zwaluwen, door de winst op mede titelkandidaat DVS ook, zo goed als, kampioen.
Een extra Twentse club in de Hoofdklasse volgend jaar is nooit slecht.
Dat is wel goed nieuws idd

zolang deto er maar niet in komt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26508696
Een aantal foto's van zaterdag:

De selectie in feeststemming:

De supporters vieren het feest mee:

En de polonaise:

En op de wagen voor de rijtour door de stad:

En het bier moet er natuurlijk ook weer een keer uit:

That's all folks!
pi_26522649
Goeie foto's! Zien we jou nog ergens stiekem?
www.thuisuiteten.nl
pi_26533524
Ik heb geen foto kunnen ontdekken waarop ik te zien ben. Overal sta ik net niet op.

Hier nog veel meer foto's
That's all folks!
pi_26546919
Had ik ook toen. Maar weer een stel leuke foto's!!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_26546980
Bij sommige foto's sta ik er echt nét niet op. Wel jammer, maar ja.
That's all folks!
pi_26750656
quote:
Jochem de Weerdt gekozen in ‘beste team van het jaar’
bron: dagblad De Stentor
van onze sportredactie
4 MEI 2005 - ZWOLLE - Apeldoorner Jochem de Weerdt is gekozen tot één van de aanvalsleiders in het ‘elftal van het jaar’, bestaande uit de meest opvallende voetballers van de regionale hoofdklassers in dit seizoen.
De trainers van de acht regionale clubs uit de hoofdklasse C en de sportverslaggevers van deze krant hebben net als in voorgaande jaren nagedacht over het ‘elftal van het jaar’.

Doel: Cornelis Koffeman (Urk)

Jonge goalie die zich zo in de kijker speelde dat hij het schopte tot doelman van het Nederlands amateurelftal voor spelers tot 23 jaar.

Verdediging: Stephan Rahantoknam (Be Quick’28). Al jaren een rots in de branding. Dat bleef gezien zijn overgang naar Spakenburg niet onopgemerkt.

Rainier Resokario (Genemuiden). Sober, degelijk, betrouwbaar. Verdediger die nooit verzaakt.

Teunis Kramer (Urk). De eigenzinnige voorstopper is terug op het oude nest. Ruimt veel op en neemt de strafschoppen.

Gerard Kocks (HHC Hardenberg). Ervaren speler die ook op het middenveld uitstekend uit de voeten kan.

Middenveld: Edwin Starke (Be Quick’28). Ruilde WHC in voor Be Quick om op het middenveld te kunnen spelen en doet dat in de ogen van de keuzeheren zeer verdienstelijk.

Pascal Diender (WHC). Rustbrenger en controleur bij de Wezepers. Kwam ook in beeld bij de Oranje-amateurs.

De aanval bestaat uit Uddelnaar Erwin Schouten (Be Quick’28) en De Weerdt (WHC). De smaakmaker van voor de winterstop viel daarna net als de hele Wezeper ploeg ver terug.

Beste trainer werd Gerard Marsman (Be Quick’28).De reservebank: doelman Luuk Drost (Be Quick), verdediger Jan-Wicher Vellinga (Be Quick), middenvelder Lars Offringa (HHC), aanvaller Kenny Kroeze (HHC).
Een beetje vertekend, ze hebben Excelsior niet tot het verspreidingsgebied gerekend. (ASV Dronten, Urk, Genemuiden, DOSK, WHC, Be Quick, Nunspeet en HHC Hardenberg)

[ Bericht 4% gewijzigd door -Vaduz- op 05-05-2005 12:27:22 ]
That's all folks!
pi_26753685
Oh, ik wilde al zeggen. Waar zijn Scheppink, Brugge, Looms...
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')