idd een potentiele floor-filler als je het mij vraag!quote:Sweet Sensation is a massiv e record. It has all the necessary components f or a great dancing Gigolo hit. The sounds consist of a piercing sy nth melody , a hard f lat kick drum, f unky hi-hat and a menacing metallic bass groov e. As a record it is ev ery thing one wants when in the dance f loor zone. The groove is simply irresistible and sure to make it a club smash. Computer electronics tinkle ov er the intro of B-side Femme Fatale. But when the grinding bass line kicks in it prov es to be just as strong a track as Sweet Sensation. The tune has something of a Bev erly Hills Cop theme f eel to it. Certainly a good driv ing track, and undoubtedly an absolutely great dancing track. With such clean fresh beats it's a killer track.
Heeft deze niet ooit op de luisterpaal van 3voor12 gestaan? Die heeft toen niet zo heel veel indruk op me gemaakt eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
Rauwe, Belgische electropunk met acid invloeden
Nid & Sancy - Talk To The Machine
[afbeelding]
Ah, verrek. Dank. Helaas uitverkocht bij Clone maar vast nog wel ergens te krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef cult_freak het volgende:
FF gekeken en die staat alleen op een verzamelaar:
http://www.discogs.com/release/202368
Crème LP-03
Various - Are We Too Late For The Trend?
A1 Bangkok Impact - Pop
Tof!quote:
WOAH! Titeltrack is errug goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:54 schreef cosmick het volgende:
Heb gisteren "Niagra Falls" van Monkeyshop bij Clone besteld (sampletje).
-knip-
Goeie plaat inderdaad, maar de echte electro freaks kennen een aantal tracks van deze langspeler al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:01 schreef dynast het volgende:
Ik ben helemaal niet zo heel erg thuis in de electro, maar onlangs hoorde ik het nieuwe album van Vitalic , 'Ok Cowboy'. 't Viel me op dat niemand er nog over sprak hier, want jeezz wat een verschrikkelijk goeie plaat!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |