idd een potentiele floor-filler als je het mij vraag!quote:Sweet Sensation is a massiv e record. It has all the necessary components f or a great dancing Gigolo hit. The sounds consist of a piercing sy nth melody , a hard f lat kick drum, f unky hi-hat and a menacing metallic bass groov e. As a record it is ev ery thing one wants when in the dance f loor zone. The groove is simply irresistible and sure to make it a club smash. Computer electronics tinkle ov er the intro of B-side Femme Fatale. But when the grinding bass line kicks in it prov es to be just as strong a track as Sweet Sensation. The tune has something of a Bev erly Hills Cop theme f eel to it. Certainly a good driv ing track, and undoubtedly an absolutely great dancing track. With such clean fresh beats it's a killer track.
Heeft deze niet ooit op de luisterpaal van 3voor12 gestaan? Die heeft toen niet zo heel veel indruk op me gemaakt eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
Rauwe, Belgische electropunk met acid invloeden
Nid & Sancy - Talk To The Machine
[afbeelding]
Ah, verrek. Dank. Helaas uitverkocht bij Clone maar vast nog wel ergens te krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef cult_freak het volgende:
FF gekeken en die staat alleen op een verzamelaar:
http://www.discogs.com/release/202368
Crème LP-03
Various - Are We Too Late For The Trend?
A1 Bangkok Impact - Pop
Tof!quote:
WOAH! Titeltrack is errug goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:54 schreef cosmick het volgende:
Heb gisteren "Niagra Falls" van Monkeyshop bij Clone besteld (sampletje).
-knip-
Goeie plaat inderdaad, maar de echte electro freaks kennen een aantal tracks van deze langspeler al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:01 schreef dynast het volgende:
Ik ben helemaal niet zo heel erg thuis in de electro, maar onlangs hoorde ik het nieuwe album van Vitalic , 'Ok Cowboy'. 't Viel me op dat niemand er nog over sprak hier, want jeezz wat een verschrikkelijk goeie plaat!
[afbeelding]
Daar ook ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Gvd, allemaal stiekeme fokkers op de Noize-hub!!!
Hehe apart, ik wist niet dat ze daar ook dat soort avonden hielden. Ik ben er alleen een keer geweest voor een toneelvoorstelling. Niet erg groot daarbinnenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:18 schreef cult_freak het volgende:
Gaat er iemand hierheen vanavond? Ikke wel![]()
Het is in Utrecht, in theater kikker, 22.00, ¤ 9,=
Ook TLR en Pawel DJ'en.
[afbeelding]
't Wordt niet opgenomen toevallig?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:33 schreef cult_freak het volgende:
Het is waarschijnlijk Bangkok Impact vs. 8bit Rockers. Helemaal mooi. Wel te verwachten, want 1 van Bangkok Impact (Sami) is verantwoordelijk voor 8bit Rockers.
Gelukkig sta ik op de gastenlijst.![]()
quote:21-05-05 Bunker / Kaalslag Chicago Acid Special:
Smackos, TLR, Brian Chinetti, Raoul, Pametex, Schmerzlabor,
Speculator. DJ Sets only!
Another damn benefiet for: Dystopia / Den Haag NL
lastig dubbele gebruikers op de pcquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:43 schreef mindwar het volgende:
yeah de when i sold my soul to the machine dvd is uit .
iemand enig idee hoe je in godsnaam al die informatie , naam/adres . email adress en naam van dvd op een overschrijving gepropt krijgt?
ben hier niet zo handig mee zoals jullie merken
Eén keer gehoord tot nu toe... beetje gemengde gevoelens. Ik zal em nog een keer moeten luisteren voor een definitief oordeel dat ik hier wel zal posten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:06 schreef IrfieJ het volgende:
Tekno, hoe is het niewe ellen allien album? kan je een reviewtje doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Eén keer gehoord tot nu toe... beetje gemengde gevoelens. Ik zal em nog een keer moeten luisteren voor een definitief oordeel dat ik hier wel zal posten.
Ik was er met een zonnige Zaterdagmiddag Elektrodub set.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:15 schreef ijsklont het volgende:
De electrohub meeting was zeer geslaagd. Geweldige locatie. Alleen wel verdacht weinig fokkers gezien.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef teknomist het volgende:
Ik weet het al... "We Just" van Moses.
Haha, geweldig!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:57 schreef teknomist het volgende:
Electronation zoekt dj's zonder skills!
Heb je altijd al eens op een clubavond willen draaien, maar ontbeer je de skills van een dj? Electronation zoekt non-dj's voor een van haar avonden. Twee linkerhanden achter de draaitafels geen bezwaar!
Aankomende zondag, 13 juni, kunnen draai-amateurs voor een keer met hun muziekkeuze de dansvloer in vuur en vlam zetten tijdens Electric Darkroom in de Supperclub te Amsterdam. Heb je daar wel oren naar, stuur dan een mailtje naar mason@electronation.nl en breng je beste platen en je fanschare mee!
Vereisten:
- Mixvaardigheden: zo goed als geen
- Neem jezelf niet te serieus
- Breng voor minstens een half uur muziek mee op vinyl of cd
Voor meer info over aankomende events van Electronation: www.electronation.nl
dat is zo, vind platenkeus toch wel het belangrijkst als dat de plaat een tikkie erlangs loopt, dat valt nog wel te corrigeren, een verkeerde plaat nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:28 schreef LostFormat het volgende:
Nja, met Final Scratch is het stukken makkelijker. Normaal hoor ik niet of die een tandje sneller of langzamer moet. Nu kon ik dat gewoon aflezen.
Ik vind er echt geen zak aan...quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:52 schreef teknomist het volgende:
En een nieuwe opkomende ster aan het electrofront:
Water Lilly.
Ik ben benieuwd naar haar debuutalbum: Water Lilly - Sputnika
[..]
Ik hou zoveel van kittinquote:Op maandag 6 juni 2005 14:42 schreef IrfieJ het volgende:
waarom zegt niemand dit!!!
[afbeelding]
MISS KITTIN
„Mixing Me"
(EP) / Labels, Astralwerks, EMI 724347746420 / May 2005
01. Professional Distortion -Kittin +Zdar Aka-Pella
02. Requiem For A Hit -Abe Duque Remix
03. Soundtrack Of Now -Original
04. Happy Violentine -Michael Mayer Remix
05. Requiem For A Hit -GE+GM Remix
06. Professional Distortion - Modeselektor Remix
07. Happy Violentine -LFO Mix
08. Allergic -Original
de promo verkrijgbaar @ Noizehubquote:Get Physical's ace production masterminds return with their first original release since 'Vertigo' at the start of 2004. The partnership of Walter Merziger and Arno Kammermeier is responsible for the sound of much of the label, producing releases for M.A.N.D.Y., DJ T and Chelonis R. Jones since its conception in 2002. Their debut album 'Memento' was widely revered in electronic music circles, and spawned two fantastic remix packages featuring Chloé, Ada and Marco Passarani. On 'Memento' they observed a healthy balance between pop appeal and experimentation, concocting unusual blends of modern 4/4 sketches and timeless listening pieces. Since its release, the duo has concentrated on captivating live audiences around Europe. Their dancefloor allure comes from enthralling live percussion, musical passion and cinematic visuals combining for an electric performance that left a recent London audience baying for more.
Here, Booka Shade move closer than ever to the peaktime dancefloor with a track that's a highlight of their live show. 'Mandarine Girl' was inspired by a special night they shared in 1993, at Sven Vath's legendary techno club The Omen. There Walter encountered a smiling beauty who came out of the writhing crowds and put something in his mouth, a sweet segment of juicy mandarine, then with a look she danced away never to be seen again. Engaging chords, electronic bleeps and snares set a mood of anticipation, gradually building excitement with trademark percussive textures and soaring melody. Driving bass and warm fx gather strength around the sultry lead melody as 'Mandarine Girl' reaches its peak with sexy synths and ensnaring electro beats. On the flip, 'Triple Identity' sees a favourite track from the album breathed with new life. Low slung bass and bristling electronic percussion combine with lush tones and distinctive analogue bassline for a cut that's darker and sexier for the floor. Finally, 'Point Break' is the second of the tracks written specially for their live show. A bed of rising atmospheres and clicking percussion opens out with the simple vocal and infectious bouncy melody at its heart. Scattered snares, twinkling fx and bubbling bass come together with Booka Shades exquisite production for effortless dancefloor synergy.
Wat doen jullie hier nog?? Koop 'm, steel 'm, convisceer 'm, verduister 'm of download 'm, I dont give a fuck...just get it!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
Deze track moeten jullie beluisteren, fuck wat een vet nummer!!!!Deze ga ik zeker op 12" halen.
Booka Shade - Mandarine Girl EP
[..]
de promo verkrijgbaar @ Noizehub
Hij is goed maar ik heb die plaat al eens ergens anders gehoord...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat doen jullie hier nog?? Koop 'm, steel 'm, convisceer 'm, verduister 'm of download 'm, I dont give a fuck...just get it!!
Thnxquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:41 schreef ijsklont het volgende:
BTW HAL vette nieuwe avatar en ondertitel.
Beluister hierquote:Wow... what a phat "work it baby" record and for shure a big fuckin´ anthem for this summer from the "menace&adam" boys which will kill ibizas dancefloors... one of the hottest house producerteams for the moment get off his ars up again and
Ja had dat shirt gezien op die site van Godspill. Vet shirt. Had nog gemaild naar dat adres wat daar op staat, maar verder niks meer van gehoord.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
ThnxIs van een nieuw shirtje dat ik ga bestellen:
[afbeelding]
Dit soort dingen bestellen op sites is helaas nogal matig idd, ik zat te denken aan een inkoopactie mischien voor geinteresseerden bij creme, clone etc.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:10 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Ja had dat shirt gezien op die site van Godspill. Vet shirt. Had nog gemaild naar dat adres wat daar op staat, maar verder niks meer van gehoord.
Bij Creme bestellen heb ik zelf goede ervaringen mee (via globaldarkness.com). Werd snel geholpen en dingen werden snel verzonden. Clone heb ik ook goede ervaringen mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dit soort dingen bestellen op sites is helaas nogal matig idd, ik zat te denken aan een inkoopactie mischien voor geinteresseerden bij creme, clone etc.
Vette trackquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
ThnxIs van een nieuw shirtje dat ik ga bestellen:
[afbeelding]
Goed bunker nieuwsben dan ook erg benieuwd
aanrader, lekkere electroplaat wat perfect bij het heerlijke weer past:
Menace & Adam - Rock that shit
[..]
Beluister hier
ik misschien!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:25 schreef ijsklont het volgende:
Gaat er nog iemand naar 5 jaar Klakson a.s. zaterdag?
Onder andere Alden Tyrell, Dexter en Fastgraph live.
Waar is dat? Weer die beaut?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:25 schreef ijsklont het volgende:
Gaat er nog iemand naar 5 jaar Klakson a.s. zaterdag?
Onder andere Alden Tyrell, Dexter en Fastgraph live.
Iemand wel 'ns geweest in Pakhuis Wilhelmina? En is het te lopen van Amsterdam CS of kan je beter de tram ofzo nemen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:33 schreef cult_freak het volgende:
Pakhuis Wilhelmina in Amsterdam.
http://www.cafepakhuiswilhelmina.nl/2005/juni/25-06-05.htm
[afbeelding]
![]()
Woei, zojuist binnen gehad, ben ze nu aan het luisteren. Klinkt weer erg lekker.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:37 schreef ijsklont het volgende:
- De lang verwachte Stalingrad compilatie
[afbeelding]
Stalingrad vol. 1 (Bunker 3040)
[afbeelding]
Stalingrad vol. 2 (Bunker 3041)
Wat dingen van Legowelt:
[afbeelding]
Smackulator - Kicked to da Curb ep (Bunker 3046)
[afbeelding]
Salamandos - Master of House (Bunker 3045)
[afbeelding]
The Chicago Shags - Untitled (Bunker 3048)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef HAL9000S het volgende:
Jezus wat heb jij een zieke verbinding, ijsklont
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:49 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Woei, zojuist binnen gehad, ben ze nu aan het luisteren. Klinkt weer erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |