Uiteraard, maar wat ik eerder zei, hotel New Yorker gaat toch niet door. Ik las de reviews en de schrik sloeg me om het hart. Ik heb dat direct gecancelled en ga nu wel een stuk duurder, naar Ameritania. Nu is het verder goed zo, ik ga er niet meer naar kijken, niet meer over nadenken. Dit hotel wordt t, en klaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:36 schreef Razer het volgende:
En dan natuurlijk heel erg veel mooie foto's maken die hier posten
Ik ga dus ook niet naar Ameritaniaquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wat ik eerder zei, hotel New Yorker gaat toch niet door. Ik las de reviews en de schrik sloeg me om het hart. Ik heb dat direct gecancelled en ga nu wel een stuk duurder, naar Ameritania. Nu is het verder goed zo, ik ga er niet meer naar kijken, niet meer over nadenken. Dit hotel wordt t, en klaarIk vertrek 5 juni (dat op zondag) en ik ben op vrijdag of zaterdag weer thuis. Erg kort, maar ook erg duur, dus langer zit er echt niet in. Het gaat me ook puur om de stad en als ik eenmaal de bezienswaardigheden allemaal heb gehad vind ik het ook wel weer goed ook.
*Nu al voorpret heeft![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ga dus ook niet naar AmeritaniaDe laatste kamer was net weg....dit is live trouwens he
Bij het reisbureau zijn ze nu aan het controleren waar nog kamers vrij zijn...i'll keep you posted..
Done. Op 5 Juni vertrek ik naar New York !!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:44 schreef CoolGuy het volgende:
Oke. Het is rond (denk ik). Quality Hotel Times Square wordt nu geboekt as we speak![]()
ow we kunnen weer posten, net nog niet omdat topicstarter gebanned wasquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:09 schreef Razer het volgende:
Ik had vorig jaar precies hetzelefde probleem, ook paar hotels vol die ik wilde boeken, gelukkig ook nog allemaal goed gekomen
Lol jah ik kreeg dat bericht ook al beetje wazig, weet niks van een ban af en heb je altijd netjes gedragen denk dat de forum software beetje buggy isquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:04 schreef berc het volgende:
[..]
ow we kunnen weer posten, net nog niet omdat topicstarter gebanned was![]()
1 april hequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:37 schreef Razer het volgende:
[..]
Lol jah ik kreeg dat bericht ook al beetje wazig, weet niks van een ban af en heb je altijd netjes gedragen denk dat de forum software beetje buggy is
Eeej kijk dit dan:quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:47 schreef BrauN het volgende:
Zo, ik ben d'r ook weer.
Ik heb deze week voor mijn 4 dagen New York het Vanderbilt YMCA geboekt. Ik wilde eerst Hotel Carter boeken, maar na het lezen van een flink aantal negatieve reviews heb ik er toch maar van afgezien.
Vanderbilt YMCA zit op een prima locatie volgens mij en het is ook vrij goedkoop. 56 Euro per nacht, in de periode dat ik er ben, begin juni.
En dat kom je hier melden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Eeej kijk dit dan:
Verwelkom hier BrauN terug!
Ik kan niet in ONZ posten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Eeej kijk dit dan:
Verwelkom hier BrauN terug!
Dat is inderdaad niet netjes van Falco, nee.quote:
Een puike locatie dacht ik zo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik kan niet in ONZ posten.
[..]
Dat is inderdaad niet netjes van Falco, nee.![]()
Maar wat denk je er van Jeroenus? Vanderbilt is vlakbij de United Nations en zit aan 47th street.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |