abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:00:56 #26
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25868777
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij waren wel wat duurder uit, hoor!
En ja, klagen hebben we gedaan, bijvoorbeeld om nieuwe handdoeken te vragen, maar die had je zomaar nog niet hoor.
Ik vond het gewoon echt een slecht hotel en ik zou het niemand aanraden. Het enige echte en toch wel enorme voordeel is de ligging, want je zit echt zo op Time Square!
ach ik zie wel, we hebben al geboekt namelijk
The line is a dot to you!
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:01:23 #27
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25868787
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:53 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Cool. Komt zeker pas ergens volgend jaar?
nope, derde kwartaal van dit jaar nog
pi_25868835
Ik wil ook weeer naar NY, ik wil eigenlijk gewoon elk jaar naar NYC
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25868889
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:03 schreef komrad het volgende:
Ik wil ook weeer naar NY, ik wil eigenlijk gewoon elk jaar naar NYC
Ik wil er gewoon tot me dood wonen.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_25868917
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:01 schreef kepler het volgende:

[..]

nope, derde kwartaal van dit jaar nog
Yes,

Hopelijk komt ie in de zomervakantie uit.
New Yorker in spe
pi_25868921
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

dat wil ik niet, maar een paar jaar wil ik er wel wonen. Dit is hier inmiddels wel bekend
pi_25870491
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

doe mee met de visa lottery!!! Ik heb precies hetzelfde gevoel (my ashes will be in the Hudson River and Prospect Park, Brooklyn)
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_25870587
Heb je met die aanbieding op vliegwinkel.nl trouwens wel een beetje beenruimte?
  donderdag 31 maart 2005 @ 00:53:34 #34
62913 Blik
The one and Only!
pi_25871579
wat maakt het nou uit hoe goed het hotel is, gewoon een zo goedkoop mogelijk hotel boeken des te meer geld je over houdt voor de stad zelf. Je doucht en slaapt er toch alleen maar
  Moderator donderdag 31 maart 2005 @ 08:38:21 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_25873817
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:53 schreef Blik het volgende:
wat maakt het nou uit hoe goed het hotel is, gewoon een zo goedkoop mogelijk hotel boeken des te meer geld je over houdt voor de stad zelf. Je doucht en slaapt er toch alleen maar
Als ik met afdrogen weer net zo smerig ben (even heel erg overdreven natuurlijk ) als voor ik ging douchen, dan maakt het mij echt wel uit hoe goed het hotel is hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_25874093
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef CalifornianNewYorker het volgende:

[..]

doe mee met de visa lottery!!! Ik heb precies hetzelfde gevoel (my ashes will be in the Hudson River and Prospect Park, Brooklyn)

'My ashes will be on the Mets homebase'

Eerst studie afronden en dan ga ik het misschien wel proberen. Het probleem is alleen dat het dan zo snel gaat en dat je nog niet een baan en een huis hebt.
New Yorker in spe
pi_25874256
JeroenUS
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:38:52 #38
62913 Blik
The one and Only!
pi_25878215
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 08:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als ik met afdrogen weer net zo smerig ben (even heel erg overdreven natuurlijk ) als voor ik ging douchen, dan maakt het mij echt wel uit hoe goed het hotel is hoor.
neem zelf een handdoek mee, als je zo weinig betaald voor een hotel in NYC mag je nog blij zijn dat je een eigen kamer hebt
  Moderator donderdag 31 maart 2005 @ 12:43:23 #39
5428 crew  miss_sly
pi_25878306
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:38 schreef Blik het volgende:

[..]

neem zelf een handdoek mee, als je zo weinig betaald voor een hotel in NYC mag je nog blij zijn dat je een eigen kamer hebt
Ten eerste vond ik het niet goedkoop (700 euro met 2 pers voor 5 dagen) en ten tweede verwacht ik als iets zich 'hotel' noemt, dat er bepaalde zaken zijn geregeld. Anders ga ik namelijk wel in een hostel of een tent of een rv of wat dan ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 31 maart 2005 @ 13:09:35 #40
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_25878954
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ten eerste vond ik het niet goedkoop (700 euro met 2 pers voor 5 dagen) en ten tweede verwacht ik als iets zich 'hotel' noemt, dat er bepaalde zaken zijn geregeld. Anders ga ik namelijk wel in een hostel of een tent of een rv of wat dan ook.
Amen.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo, dat als je iets neemt wat in vergelijking met de rest goedkoop is, dat je je dan uiteraard eens zou kunnen afvragen wat het addertje onder het gras is. Ik lees nu dat Hotel Carter geen aanrader is, dus ik zal daar ook niet heen gaan.

Wat ik wel frappant vind, is dat deZELFDE hotels op D-Reizen een stukkie goedkoper zijn dan de concurrerende bedrijven die ik heb bekeken. Bij D-Reizen kun je iig al voor een 600/700 euro ergens heen voor 5 dagen, terwijl dat bij anderen al tegen de 800 zit. Ik denk dan ook dat ik ga boeken bij D-Reizen.

Heb straks te horen gekregen wanneer ik vakantie kan nemen, en dat is in de 2e week van Juni. Dat is wel lekker, want met weekenden erbij heb ik dan 9 dagen. Ik denk dat ik dus zo'n 7 dagen/6 nachten wil gaan. Die losse overnachtingen boek ik er dan wel bij. Heb er nu al zin in, das al over 10 weken

New York here I come !!! Eindelijk, een van mijn dromen nadert voltooiing. Al vanaf dat ik 7 jaar was droom ik over Amerika, de gebouwen, de auto's en de natuur. Vorig jaar heb ik met mijn rondreis ontzettend mooie dingen gezien aan de Westkust van de USA. Nu ga ik nog naar de Stad der Steden. Amerika zal me altijd blijven trekken en ik zal er nog veel vaker op vakantie gaan, maar voor nu....NEW YORK!!!!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_25883093
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:09 schreef CoolGuy het volgende:

Heb straks te horen gekregen wanneer ik vakantie kan nemen, en dat is in de 2e week van Juni. Dat is wel lekker, want met weekenden erbij heb ik dan 9 dagen. Ik denk dat ik dus zo'n 7 dagen/6 nachten wil gaan. Die losse overnachtingen boek ik er dan wel bij. Heb er nu al zin in, das al over 10 weken
Juni is volgens de Lonely Planet gids ook één van de betere periodes. Augustus is vrij warm en benauwd kan ik je zeggen.
New Yorker in spe
pi_25892232
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef CalifornianNewYorker het volgende:

doe mee met de visa lottery!!!
Had je bij de eerste deelname gelijk je Visa 'gewonnen' of heb je meerdere keren geprobeerd?

Je wint, stapt op een gegeven moment op het vliegtuig. Maar hoe heb je huisvesting daar geregeld en ook werk?
New Yorker in spe
pi_25892855
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 22:10 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Had je bij de eerste deelname gelijk je Visa 'gewonnen' of heb je meerdere keren geprobeerd?

Je wint, stapt op een gegeven moment op het vliegtuig. Maar hoe heb je huisvesting daar geregeld en ook werk?
Ik heb m'n green card via family gekregen... Maar ik heb hier een goede vriend die het gewonnen heeft. Toen ik naar NY verhuisde verbleef ik in a cheap hotel in the east Village, en zocht naar wat voor werk ik ook kon krijgen, ik werd een busboy/waiter aan Elephant n Castle, een restaurantje in de Village (is er nog steeds), iedereen wist dat ik een roommate situation zocht, ik schreef me in bij bureaus, en ontmoette veel mensen en via een collega op m'n werk kreeg ik een roommate situation in de village West 11th Street between 4th and Bleecker.) m'n baan had ik trouwens in 3 dagen.

Ik had voor een maand in deze hotel geplanned, maar bleef er uiteindelijk alleen maar 17 dagen!!!! http://www.carltonarms.com
Censorship sucks!!!
American dude
pi_25892992
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef CalifornianNewYorker het volgende:

[..]

Ik heb m'n green card via family gekregen... Maar ik heb hier een goede vriend die het gewonnen heeft. Toen ik naar NY verhuisde verbleef ik in a cheap hotel in the east Village, en zocht naar wat voor werk ik ook kon krijgen, ik werd een busboy/waiter aan Elephant n Castle, een restaurantje in de Village (is er nog steeds), iedereen wist dat ik een roommate situation zocht, ik schreef me in bij bureaus, en ontmoette veel mensen en via een collega op m'n werk kreeg ik een roommate situation in de village West 11th Street between 4th and Bleecker.) m'n baan had ik trouwens in 3 dagen.

Ik had voor een maand in deze hotel geplanned, maar bleef er uiteindelijk alleen maar 17 dagen!!!! http://www.carltonarms.com
gaaf,

zo moet het he
pi_25893531
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef CalifornianNewYorker het volgende:

[..]

Gaaf. Alleen wel een hoop onzekerheid. Je hebt het dan wel getroffen omdat je zo snel al werk hebt gevonden.

Heb je dat werk lang gedaan? Hoe heb je vervolgens de stap naar een nieuwe studie genomen?
New Yorker in spe
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:14:24 #46
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25895659
als je zo'n greencard wint, hoe lang istie dan zeg maar geldig
pi_25896244
To both Jeroenus and Keppler: Ik heb dat werk voor een paar maanden gedaan, (ik had alleen middelbare school diploma), daarna kantoorwerk, etc. Ik begon met classes bij de city college, etc. De onzekerheid was wat het spannend maakte, ik wilde weg van mijn ouders, zelfstandig zijn, niet in NL blijven, een nieuw leven opbouwen in een wereldstad, avontuur en omdat mijn family in Kankakee, Illinois woonde wilde ik absoluut niet daar naar toe. Ik wilde naar NYC en dat heb ik dus gedaan; het was moeilijk, maar wel super opwindend, een jonge gozer die niets van wereldsteden weet, helemaal opzichzelf in NYC!!!

Als je een green card heb is hij permanent geldig, je moet hem elk 10 jaar vernieuwen, dus als je kaart verloopt ben je nog steeds een permanent resident, je moet alleen de foto en de kaart elke 10 jaar vernieuwen of Amerikaans burger worden.
Censorship sucks!!!
American dude
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:41:08 #48
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25896336
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef CalifornianNewYorker het volgende:

Als je een green card heb is hij permanent geldig, je moet hem elk 10 jaar vernieuwen, dus als je kaart verloopt ben je nog steeds een permanent resident, je moet alleen de foto en de kaart elke 10 jaar vernieuwen of Amerikaans burger worden.
aha ik kan dus dit jaar gewoon meedoen aan die loterij en als ik win gewoon rustig mijn studie afmaken (jaartje of drie) en dan met diezelfde greencard naar de US gaan zonder problemen
want eigenlijk wil ik gelijk na mijn studie naar het buitenland
pi_25896462
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:41 schreef kepler het volgende:

[..]

aha ik kan dus dit jaar gewoon meedoen aan die loterij en als ik win gewoon rustig mijn studie afmaken (jaartje of drie) en dan met diezelfde greencard naar de US gaan zonder problemen
want eigenlijk wil ik gelijk na mijn studie naar het buitenland
Als je een green card hebt, moet je in de VS wonen, je mag maximaal 2 jaar uit de VS zijn voordat de kaart vervalt, en je moet dan een re-entry permit hebben met de green card. Met de green card mag je maximaal 6 maanden het land uit voordat het vervalt.
Censorship sucks!!!
American dude
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:47:32 #50
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25896471
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:46 schreef CalifornianNewYorker het volgende:

[..]

Als je een green card hebt, moet je in de VS wonen, je mag maximaal 2 jaar uit de VS zijn voordat de kaart vervalt, en je moet dan een re-entry permit hebben met de green card. Met de green card mag je maximaal 6 maanden het land uit voordat het vervalt.
ow ok, dan moet ik dus nog even wachten met die loterij jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')