ach ik zie wel, we hebben al geboekt namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij waren wel wat duurder uit, hoor!
En ja, klagen hebben we gedaan, bijvoorbeeld om nieuwe handdoeken te vragen, maar die had je zomaar nog niet hoor.
Ik vond het gewoon echt een slecht hotel en ik zou het niemand aanraden. Het enige echte en toch wel enorme voordeel is de ligging, want je zit echt zo op Time Square!
nope, derde kwartaal van dit jaar nogquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:53 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Cool. Komt zeker pas ergens volgend jaar?
Ik wil er gewoon tot me dood wonen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:03 schreef komrad het volgende:
Ik wil ook weeer naar NY, ik wil eigenlijk gewoon elk jaar naar NYC
Yes,quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:01 schreef kepler het volgende:
[..]
nope, derde kwartaal van dit jaar nog
dat wil ik niet, maar een paar jaar wil ik er wel wonen. Dit is hier inmiddels wel bekendquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon tot me dood wonen.![]()
doe mee met de visa lottery!!! Ik heb precies hetzelfde gevoel (my ashes will be in the Hudson River and Prospect Park, Brooklyn)quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon tot me dood wonen.![]()
Als ik met afdrogen weer net zo smerig ben (even heel erg overdreven natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:53 schreef Blik het volgende:
wat maakt het nou uit hoe goed het hotel is, gewoon een zo goedkoop mogelijk hotel boeken des te meer geld je over houdt voor de stad zelf. Je doucht en slaapt er toch alleen maar
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
doe mee met de visa lottery!!! Ik heb precies hetzelfde gevoel (my ashes will be in the Hudson River and Prospect Park, Brooklyn)
neem zelf een handdoek mee, als je zo weinig betaald voor een hotel in NYC mag je nog blij zijn dat je een eigen kamer hebtquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als ik met afdrogen weer net zo smerig ben (even heel erg overdreven natuurlijk) als voor ik ging douchen, dan maakt het mij echt wel uit hoe goed het hotel is hoor.
Ten eerste vond ik het niet goedkoop (700 euro met 2 pers voor 5 dagen) en ten tweede verwacht ik als iets zich 'hotel' noemt, dat er bepaalde zaken zijn geregeld. Anders ga ik namelijk wel in een hostel of een tent of een rv of wat dan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:38 schreef Blik het volgende:
[..]
neem zelf een handdoek mee, als je zo weinig betaald voor een hotel in NYC mag je nog blij zijn dat je een eigen kamer hebt
Amen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste vond ik het niet goedkoop (700 euro met 2 pers voor 5 dagen) en ten tweede verwacht ik als iets zich 'hotel' noemt, dat er bepaalde zaken zijn geregeld. Anders ga ik namelijk wel in een hostel of een tent of een rv of wat dan ook.
Juni is volgens de Lonely Planet gids ook één van de betere periodes. Augustus is vrij warm en benauwd kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
Heb straks te horen gekregen wanneer ik vakantie kan nemen, en dat is in de 2e week van Juni. Dat is wel lekker, want met weekenden erbij heb ik dan 9 dagen. Ik denk dat ik dus zo'n 7 dagen/6 nachten wil gaan. Die losse overnachtingen boek ik er dan wel bij. Heb er nu al zin in, das al over 10 weken![]()
Had je bij de eerste deelname gelijk je Visa 'gewonnen' of heb je meerdere keren geprobeerd?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
doe mee met de visa lottery!!!
Ik heb m'n green card via family gekregen... Maar ik heb hier een goede vriend die het gewonnen heeft. Toen ik naar NY verhuisde verbleef ik in a cheap hotel in the east Village, en zocht naar wat voor werk ik ook kon krijgen, ik werd een busboy/waiter aan Elephant n Castle, een restaurantje in de Village (is er nog steeds), iedereen wist dat ik een roommate situation zocht, ik schreef me in bij bureaus, en ontmoette veel mensen en via een collega op m'n werk kreeg ik een roommate situation in de village West 11th Street between 4th and Bleecker.) m'n baan had ik trouwens in 3 dagen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:10 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Had je bij de eerste deelname gelijk je Visa 'gewonnen' of heb je meerdere keren geprobeerd?
Je wint, stapt op een gegeven moment op het vliegtuig. Maar hoe heb je huisvesting daar geregeld en ook werk?
gaaf,quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Ik heb m'n green card via family gekregen... Maar ik heb hier een goede vriend die het gewonnen heeft. Toen ik naar NY verhuisde verbleef ik in a cheap hotel in the east Village, en zocht naar wat voor werk ik ook kon krijgen, ik werd een busboy/waiter aan Elephant n Castle, een restaurantje in de Village (is er nog steeds), iedereen wist dat ik een roommate situation zocht, ik schreef me in bij bureaus, en ontmoette veel mensen en via een collega op m'n werk kreeg ik een roommate situation in de village West 11th Street between 4th and Bleecker.) m'n baan had ik trouwens in 3 dagen.
Ik had voor een maand in deze hotel geplanned, maar bleef er uiteindelijk alleen maar 17 dagen!!!! http://www.carltonarms.com
Gaaf.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Ik heb m'n green card via family gekregen... Maar ik heb hier een goede vriend die het gewonnen heeft. Toen ik naar NY verhuisde verbleef ik in a cheap hotel in the east Village, en zocht naar wat voor werk ik ook kon krijgen, ik werd een busboy/waiter aan Elephant n Castle, een restaurantje in de Village (is er nog steeds), iedereen wist dat ik een roommate situation zocht, ik schreef me in bij bureaus, en ontmoette veel mensen en via een collega op m'n werk kreeg ik een roommate situation in de village West 11th Street between 4th and Bleecker.) m'n baan had ik trouwens in 3 dagen.
Ik had voor een maand in deze hotel geplanned, maar bleef er uiteindelijk alleen maar 17 dagen!!!! http://www.carltonarms.com
aha ik kan dus dit jaar gewoon meedoen aan die loterij en als ik win gewoon rustig mijn studie afmaken (jaartje of drie) en dan met diezelfde greencard naar de US gaan zonder problemenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Als je een green card heb is hij permanent geldig, je moet hem elk 10 jaar vernieuwen, dus als je kaart verloopt ben je nog steeds een permanent resident, je moet alleen de foto en de kaart elke 10 jaar vernieuwen of Amerikaans burger worden.
Als je een green card hebt, moet je in de VS wonen, je mag maximaal 2 jaar uit de VS zijn voordat de kaart vervalt, en je moet dan een re-entry permit hebben met de green card. Met de green card mag je maximaal 6 maanden het land uit voordat het vervalt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:41 schreef kepler het volgende:
[..]
aha ik kan dus dit jaar gewoon meedoen aan die loterij en als ik win gewoon rustig mijn studie afmaken (jaartje of drie) en dan met diezelfde greencard naar de US gaan zonder problemen
want eigenlijk wil ik gelijk na mijn studie naar het buitenland
ow ok, dan moet ik dus nog even wachten met die loterijquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:46 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Als je een green card hebt, moet je in de VS wonen, je mag maximaal 2 jaar uit de VS zijn voordat de kaart vervalt, en je moet dan een re-entry permit hebben met de green card. Met de green card mag je maximaal 6 maanden het land uit voordat het vervalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |