Dank je Vaduz. Ik had er verder nog niks van gehoord tijdens mijn navragen. Hopelijk snel meer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gehoord dat Vitesse in gesprek is met Amanuel Isa (20, Excelsior'31). De komende dagen zal ik wel horen of het doorgaat.
Ja, mijn voorspelling is goed bevallen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 05:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Misschien kan MM weer een voorspelling doen voor volgend seizoen. Als het een beetje opschiet met Aalbers denk ik dat we mee kunnen doen om een plek tussen 3 en 6.
Ziet er mooi uit, alleen jammer dat de strepen niet doorlopen op de rug. Uitshirt met die V voorop vind ik ook mooi, ben alleen benieuwd hoe ze daar die lelijke sponsornaam op gaan zetten...quote:Quick gaat met sponsoring van Vitesse terug provincie Gelderland
In het jaar dat Quick officieel haar 100-jarig bestaan viert keert het terug naar de provincie Gelderland. Quick werd in 1905 opgericht in het Gelderlandse Hengelo en is dan ook blij dat het 100 jaar later weer terugkeert in de provincie; als Official Teamwear Supplier van Vitesse.
Quick en Vitesse gaan een samenwerking voor 2 seizoenen aan. Gezien de resultaten van het afgelopen seizoen, de uitstraling van de club, de achterban en de nostalgie van Gelderland, is Quick blij dat het onderdeel van de Vitesse toekomst gaat uitmaken. Quick brengt als kledingsponsor van Vitesse het komende seizoen 2 speciaal voor Vitesse ontworpen tenues. Het thuisshirt zal de traditionele geelzwarte banen krijgen. Verder is er voor gekozen om het shirt een meer klassieke uitstraling te geven. Daarom zal Vitesse het komende seizoen gaan spelen met een kraag.
Het uitshirt is geïnspireerd op de shirts waarin Vitesse in de jaren 60 speelde. Het shirt wordt gekenmerkt door de opvallende V-look, die in de jaren vijftig en zestig haar hoogtijdagen vierde. De V staat voor 'victory' en vindt haar oorsprong in Engeland. Ook de kleding van de Vitesse/AGOVV Voetbal Academie wordt geleverd door Quick.
De replica's zullen eind juli, vlak voor het begin van de Open Avond in de winkels verkrijgbaar zijn. Naast de verkoop van replica's zal Quick vanaf begin juli een speciaal voor Vitesse ontworpen merchandisinglijn op de markt brengen. Kenmerkend voor de merchandisinglijn zal de combinatie tussen fashion en sportief zijn. De merchandisinglijn is doelgroepgericht opgebouwd, zo speelt Quick in op de specifieke behoeftes van supporters, businessclubleden en sponsoren.
Ja klopt. Toevallig ook het shirt van Quick gebruikt als basis (kon je downloaden bij de Nac site)terwijl er toen nog geen sprake was van een verbintenis tussen Vitesse en Quick.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:48 schreef brighton het volgende:
Jij had toch ook een uitshirt ontworpen, Quasar? Die zag d'r goed uit
Welke kleuren zijn dat dan precies?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik zou de kleuren van Arnhem graag in het uitshirt terug zien, maar dat is misschien iets voor na het komend seizoen.
quote:De huidige eredivisie periode begon in 1989. Sinds dat jaar eindigde Vitesse alle seizoenen bij de hoogste vijf, behalve in 1996 toen de club op een zesde plaats eindigde.
De tekst zit er niet zover naast, scheelt 1 jaar. Alleen in 2001 werden we ook 6de op doelsaldo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitesse_%28voetbal%29
[..]
Kan iemand dit veranderen?
*kuch* vorig jaar? *kuch*quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
De tekst zit er niet zover naast, scheelt 1 jaar. Alleen in 2001 werden we ook 6de op doelsaldo.
De tekst klopt gewoon (m.u.v die foutjes die ik hierboven aangaf) als je het volledig quote:quote:
Maar dit onderste stukje liet T_E achterwege waardoor het idd net lijkt alsof Vitesse vanaf '89 tot aan nu altijd bij de top 6 is geeindigd. Ik neem aan dat T_E ook wel snapt dat die site een update kan gebruiken, vandaar dat ik alleen inging op dat jaren '90 stukje.quote:Vitesse speelde in 1970 kortstondig (1 seizoen) in de eredivisie, en promoveerde in 1977 opnieuw, om na 3 seizoenen weer te degraderen. De huidige eredivisie periode begon in 1989. Sinds dat jaar eindigde Vitesse alle seizoenen bij de hoogste vijf, behalve in 1996 toen de club op een zesde plaats eindigde.
Als gevolg van deze klasseringen speelde Vitesse meermalen Europees voetbal, in de UEFA Cup.
Het seizoen 2003-2004 eindigde veel minder positief voor Vitesse. Pas in de laatste wedstrijd op 16 mei kon een plaats in de nacompetitie worden afgedwongen, en werd rechtstreekse degradatie voorkomen. Op 31 mei 2004 stelde Vitesse haar deelname in de Eredivisie veilig door een gelijkspel met VVV-Venlo.
Zo oud is dat stukje helemaal niet. Overigens vergeet jij even dat Vitesse 14 en 16de is geworden een paar jaar geleden. Maar voor de jaren negentig klopt het aardig. Het verbaasde me zelfs.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
De tekst klopt gewoon (m.u.v die foutjes die ik hierboven aangaf) als je het volledig quote:
[..]
Maar dit onderste stukje liet T_E achterwege waardoor het idd net lijkt alsof Vitesse vanaf '89 tot aan nu altijd bij de top 6 is geeindigd. Ik neem aan dat T_E ook wel snapt dat die site een update kan gebruiken, vandaar dat ik alleen inging op dat jaren '90 stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |